#1
Beetje aan de late kant maar misschien heb je er nog wat aan.
Ikzelf heb dit ook 2/3 keer gehad. na 2/3uurtjes helemaal gesloopt.
Ik heb het gevoel dat dit gebeurd als ik met een te hoge dosis begin en/of te laat bijneem.
Nu begin ik met iets minder en neem ik om het uur/anderhalf een beetje bij.
Op deze manier heb ik een trip van 5/6 uur met meerdere pieken en dalen i.p.v. een grote piek en dan klaar.
Ikzelf heb dit ook 2/3 keer gehad. na 2/3uurtjes helemaal gesloopt.
Ik heb het gevoel dat dit gebeurd als ik met een te hoge dosis begin en/of te laat bijneem.
Nu begin ik met iets minder en neem ik om het uur/anderhalf een beetje bij.
Op deze manier heb ik een trip van 5/6 uur met meerdere pieken en dalen i.p.v. een grote piek en dan klaar.