Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik heb een tijdje op het forum gezocht maar kon niet echt een antwoord op m’n vraag vinden. met oud en nieuw wil ik graag aan de mdma omdat m’n vriendin dat ook gaat doen. Ze komt later en gaat eerder weg dan de rest van m’n huisgenoten en wij gaan hem waarschijnlijk wel wat langer doortrekken. nu dacht ik eraan om daarom ervoor of erna pep, coke of 3m te gebruiken om het langer vol te houden. Mdma is voor mij na een paar uur wel helemaal klaar. Nu lees ik dat de pep/mdma combi zowel funest voor hersenen als hart is, en coke/mdma vooral voor je hart. Alleen gaat het hier om gebruik tegelijk (denk ik?) Hoe zit het als ik pas mdma neem na al een tijdje geen coke/pep bijgenomen te hebben en er daarna van af blijf of vice versa? Zou dit minder schadelijk zijn? Thanks!"
"Ik had dit gevoel bij de eerste keer xtc, de paar keren daarna kwam het soms in veel mindere mate terug. Bij mij lag het vaak aan het acclimatiseren en het leuk 'moeten' hebben en daarom bij die stage 'moeten' zijn, genoeg 'moeten' dansen want het is maar een paar uurtjes per 2/3 maanden. Dit werkte alleen maar averechts. Op het gegeven moment heb ik dat gewoon helemaal los gelaten en het gewoon over me heen laten komen. Wil ik 2 uur lang zitten? Dan ga ik 2 uur lang zitten, ook als m'n favoriete artiest op dat moment draait. Willen vrienden van me een rondje lopen maar ik eigenlijk niet? Ik laat me wel ff leiden. Geen stress meer of ik er wel alles uithaalde en of het niet eigenlijk leuker zou zijn bij een andere stage. Gewoon genieten van het moment en doen waar je zin in hebt. Juist dan haal je er alles uit."
"Zomaar een vraag, zijn er mensen die wel eens scoopjes nemen ipv een upper op feestjes en (hoe) werkt dit?"
"hey DF’ers! Mijn vriendin heeft epilepsie. Tot vorig jaar september had ze dik 2 jaar geen aanval gehad, toen twee weken nadat ze xtc had gebruikt is het weet terug gekomen. Zowel de neuroloog als de ambulance zeiden dat het niet met de xtc te maken heeft gehad (dat zou dan veel eerder moeten gebeuren, niet pas na twee week), maar wij hebben daar wel onze twijfels over omdat ze al zolang aanvalsvrij was. Sinds september heeft ze weer een aantal aanvallen gehad, vaak na drukke periodes en/of na heftig stappen met alcohol. Het heeft te maken met vermoeidheid, niet met lichten oid. Nu wil ze eigenlijk heel graag drugs proberen, vrijwel haar hele omgeving gebruikt en experimenteert af en toe. En de vraag is eigenlijk welke soorten drugs wel/niet (relatief) veilig gebruikt kunnen worden ivm epilepsie. (Na blowen of lachgas krijgt ze geen aanval) Dat speed en coke bijv alles behalve verstandig is begrijpen we, maar hoe is dat met bijv. Ketamine, 2cb of andere drugs? Wat raden jullie aan/af?"
"Mijn vriendin heeft epilepsie en gebruikt lamotrigine als medicijn. Eens in de zoveel tijd gebruikt ze mdma met veel rust voor en na die tijd en dat gaat goed. Nu wil ze met oud en nieuw 3mmc doen omdat de rest dat ook gaat doen en het dan langer vol te houden is dan met mdma. Is er al iets bekend over 3mmc en epilepsie? Ik kan online weinig vinden."
"Nicotine is mijn enige echte verslaving, ga op het moment dood van het hoesen maar paf toch door. Paar jaar terug één zomer dagelijks geblowd, nooit op eigen initiatief, altijd vrienden die vroegen of ik mee deed. Op een dag bedacht dat ik me dat ik het eigenlijk geen fuck aan vind en per direct gestopt, sinds dien blow ik denk ik 1 of 2x per jaar maar het is gewoon niet mijn drug. Heb het gevoel dat ik mezelf bewust saai maak en er nog voor betaal ook. Ik heb ADD maar omarm die drukte ipv dat ik het probeer te onderdrukken, slik ook geen ritalin ofzo."
"Hey DF’ers, ik ga dit weekend naar een waddeneiland en wil graag in de namiddag aan de keta in de duinen. Maar eenpaar uurtjes daarna wel flink zuipen. kan dit? Datketa en alcohol tegelijk een no go is weet ik, ik vroeg me af hoe het zit als je dit na elkaar gebruikt"
"MDMAZING zei: Kan ook tijdens de ket.. doe ik ook altijd. Nou heb ik al de enige ervaring met keta.. dus kan daar ook aan liggen natuurlijk. Klik om te vergroten... heb vrienden van mij die het ook doen, ik vind het zelf niks + de zoon kennis van m’n moeder heeft die combi niet overleeft waardoor ik vrij angstig word als ik het doe. Ik zou echt pas willen drinken als ik weet dat het volledig uitgewerkt is"
"geflipt zei: Wat @Spyro zegt. Mijn bescheiden ervaring leert mij dat de na-effecten nog wel een paar uur kunnen blijven hangen. Maar als je niet overdrijft kan het wel denk ik. Ik rook ook een joint erna... Klik om te vergroten... Qua keta ga ik waarschijnlijk niet overdrijven, alcohol daarentegen"
"Als DJ heb ik de afspraak met mezelf dat ik alleen tijdens informele/illegale/huis feestjes mag gebruiken. Niet bij ‘officiele’ gigs (m.u.v. Alcohol) Nu is het wel eens voorgekomen dat ik de vrijdag de hele nacht zelf op een feest was aan de xtc en ketamine. Die avond erna moest ik op een illegaal feest draaien en was zo kapot dat ik wat (te veel) punten speed had gepakt om m’n set door te komen. ik was alleen even vergeten dat ik diezelfde nacht nog in een club in de stad moest draaien en kwam daar hyperactief en met grote dopen binnen. Eigenaar kon er gelukkig wel om lachen."