#1
hey DF’ers!
Mijn vriendin heeft epilepsie. Tot vorig jaar september had ze dik 2 jaar geen aanval gehad, toen twee weken nadat ze xtc had gebruikt is het weet terug gekomen. Zowel de neuroloog als de ambulance zeiden dat het niet met de xtc te maken heeft gehad (dat zou dan veel eerder moeten gebeuren, niet pas na twee week), maar wij hebben daar wel onze twijfels over omdat ze al zolang aanvalsvrij was.
Sinds september heeft ze weer een aantal aanvallen gehad, vaak na drukke periodes en/of na heftig stappen met alcohol.
Het heeft te maken met vermoeidheid, niet met lichten oid.
Nu wil ze eigenlijk heel graag drugs proberen, vrijwel haar hele omgeving gebruikt en experimenteert af en toe.
En de vraag is eigenlijk welke soorten drugs wel/niet (relatief) veilig gebruikt kunnen worden ivm epilepsie. (Na blowen of lachgas krijgt ze geen aanval)
Dat speed en coke bijv alles behalve verstandig is begrijpen we, maar hoe is dat met bijv. Ketamine, 2cb of andere drugs?
Wat raden jullie aan/af?
Mijn vriendin heeft epilepsie. Tot vorig jaar september had ze dik 2 jaar geen aanval gehad, toen twee weken nadat ze xtc had gebruikt is het weet terug gekomen. Zowel de neuroloog als de ambulance zeiden dat het niet met de xtc te maken heeft gehad (dat zou dan veel eerder moeten gebeuren, niet pas na twee week), maar wij hebben daar wel onze twijfels over omdat ze al zolang aanvalsvrij was.
Sinds september heeft ze weer een aantal aanvallen gehad, vaak na drukke periodes en/of na heftig stappen met alcohol.
Het heeft te maken met vermoeidheid, niet met lichten oid.
Nu wil ze eigenlijk heel graag drugs proberen, vrijwel haar hele omgeving gebruikt en experimenteert af en toe.
En de vraag is eigenlijk welke soorten drugs wel/niet (relatief) veilig gebruikt kunnen worden ivm epilepsie. (Na blowen of lachgas krijgt ze geen aanval)
Dat speed en coke bijv alles behalve verstandig is begrijpen we, maar hoe is dat met bijv. Ketamine, 2cb of andere drugs?
Wat raden jullie aan/af?