Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke/pep voor of na mdma

Coke/pep voor of na mdma

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MdmjaLid
01-01-2024, 00:00
Hey, ik heb een tijdje op het forum gezocht maar kon niet echt een antwoord op m’n vraag vinden.

met oud en nieuw wil ik graag aan de mdma omdat m’n vriendin dat ook gaat doen. Ze komt later en gaat eerder weg dan de rest van m’n huisgenoten en wij gaan hem waarschijnlijk wel wat langer doortrekken.

nu dacht ik eraan om daarom ervoor of erna pep, coke of 3m te gebruiken om het langer vol te houden. Mdma is voor mij na een paar uur wel helemaal klaar. Nu lees ik dat de pep/mdma combi zowel funest voor hersenen als hart is, en coke/mdma vooral voor je hart. Alleen gaat het hier om gebruik tegelijk (denk ik?)
Hoe zit het als ik pas mdma neem na al een tijdje geen coke/pep bijgenomen te hebben en er daarna van af blijf of vice versa? Zou dit minder schadelijk zijn?
Thanks!
H
Hardcore_frkLid
Altijd pep ervoor en coke erna!

Pep geeft je de lekker energieboost en coke geeft je nog een lekkere serotoninespace zodra de M is uitgewerkt.
D
De DunneLid
Als je eerst coke of speed neemt zul je stukken minder van je mdma voelen. Neem je coke of speed na mdma verpest je waarschijnlijk alsnog mdma ervaring. Plus dat deze combi heel slecht voor je is.
3mmc is een serotonine slurper en is in combi met mdma ook erg slecht voor je.
K
KlaasVaakLid
John Trap zei:
Altijd pep ervoor en coke erna!

Pep geeft je de lekker energieboost en coke geeft je nog een lekkere serotoninespace zodra de M is uitgewerkt.
Klik om te vergroten...
Vind dit geen goed advies. Als je pep neemt voor je MDMA, voel je duidelijk minder van de MDMA.

Erna kan wel, maar zal inderdaad niet al te gezond zijn. Ik ga je niet vertellen wat je moet doen, maar ik heb het weleens gedaan.

De combinatie met 3-MMC moet je zeker vermijden. Drugs die serotonine doen vrijkomen moet je nooit met elkaar combineren. Dat kan tot een gevaarlijke wisselwerking en serotoninesyndroom leiden.

Coke is sowieso volgens mij nog meer belastend voor je hart dan pep.

Als ik moest kiezen zou ik eerste MDMA doen en al het uitgewerkt is aan de pep gaan.
M
MdmjaLid
@De Dunne bedankt! Had inderdaad verwacht dat 3mmc een no go was :tongueout:

@KlaasVaak thanks, enige waar ik mee zit met als ik voor pep erna ga is dat het dan waarschijnlijk wel een hele lange nacht gaat worden. Daarom dacht ik als ik een paar puntjes coke doe voor 2 uurtjes ofzo dat dat misschien minder erg was dan pep + veel meer slaaptekort.
Dat klopt niet dus?
K
KlaasVaakLid
Mdmja zei:

@KlaasVaak thanks, enige waar ik mee zit met als ik voor pep erna ga is dat het dan waarschijnlijk wel een hele lange nacht gaat worden. Daarom dacht ik als ik een paar puntjes coke doe voor 2 uurtjes ofzo dat dat misschien minder erg was dan pep + veel meer slaaptekort.
Dat klopt niet dus?
Klik om te vergroten...
Dat zou inderdaad best kunnen! Het is erg ingewikkeld om dat met elkaar te vergelijken.

Als je maar 2 uur langer doorgaat hoef je toch in principe sowieso geen pep of coke meer te nemen?
D
De DunneLid
Mdmja zei:

Dat klopt niet dus?
Klik om te vergroten...
Die 2 uurtjes kun je toch niets nemen? Zonde om voor 2 uurtjes of je slaap over te slaan met pep/coke of je gezondheid een opdonder te geven.
Neem je xtc een uur later als gepland dan hoef je maar 1 uur te overbruggen. Neem aan dat dat wel moet lukken toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."