Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is een mooie dag droog en helder ideaal boen weer. dus we droppte der Bom um 07.35 Am 250 mg trocknette wirkzame staub, jawohl wir haben keine Fear. viel gluck alle bis auf der Gross Glockner."
"ik pas ook ff ....."
"vandaag doe ik die nieuwe 'gele' bal ..... hij ligt al een tijdje maar toen ik die 71% te horen kreeg dacht ik : Tyfus die ex slet loog 10 jaar tegen mij, maar nu is het echt. Trek dus niet maar iemand moet het testen iemand moet het gore werk doen. It is a dirty job not for weak people."
"overmorgen lekker brak ..... op school en dus maar weer pep ?"
"this product is to strong for me !!"
"Daar komt bommetje daar komt bommetje !!!! Tsjakkkaaaaaaaaa let;s get positive and do something usefull."
"counterstrikert zei: Eigenlijk heb ik er ook wel veel zin in maar van de andere kant weet ik niet of ik het nog leuk vind als het de volgende dag over is met de pep. Waarschijnlijk gaat het dan zo, ik koop een gram blijf een nacht wakker althans dat is de planning. Uiteindelijk maak ik het dag 2 op en slaap ik de avond van dag 2 slecht dag 3 ben ik zo brak als nooit tevoren. Dag 4 gaat het een beetje beter en dag 5 voel ik nog dat ik drugs gebruikt heb. Ik zie er weer beter uit avond dag 5 en dan kan ik de deur weer uit.. Klik om te vergroten... Je maakt daar dus de klassieke fout: je slaapt snachts. je eet eerst dan drop je de bom overdag doe je je ding NIET BIJNEMEN !!! savonds wat eten snacht naar bed vroeg op en die bom erin nu dus om 06.08 am ik heb nooit een kater. NOOIT"
"1percent zei: Liesette zei: Je maakt daar dus de klassieke fout: Klik om te vergroten... circelredenatie? offeh, lijkt het maar zo dat je op die manier elke ochtend een bommetje neemt? Klik om te vergroten... Dat mss het een vicieuze cirkel zonder eind met als gevolg een junk dat is het standaard patroon we bij veel DF 'ers zien. Als je iedere ochtend bomt verandert er dus wel wat in je gedrag, spijsvertering, waar het op neer komt dat het went. Het lijkt ook niet zo, ik neem iedere dag al 2 jaar iedere ochtend een bescheiden A-Bom, ik neem op die dag nooit bijwant dat leidt tot het bekende negatieve akket klachten, kater, moe, futloos, niets kunnen eten, etc etc Ben ik nu junk ? Ik steel niet, ik beroof niemand, ik ben nog zeer neukbaar voor de andere sexe, en ik heb een recept van mijn behandelaars..... ooit zei een klein hersenloos dom blond irritant meisje: De enige reden dat jij zo ziekelijk vroeg opstaat is omdat je dan je bommetje mag nemen.Maar ik sta niet op, de wekker gebruik ik nooit ik word gewoon wakker om 0600 am cravend naar die booster die 73% bomba. Een legale junk bestaat niet hij is dan een patient met medicatie. Ok ik niet naar een Detox moet ? Ik ben niet verslaafd genoeg ik gebruik veels te weining mg per dag. Zo .... tijd voor een boost .... Het is tiet fur wat spiet"
"The Apple Juice { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } we do not want that shit ... we wait until the juice dries op !! and then we feast on the 67% ...frenzyyyyy time"
"lotske1984- zei: Nee bedoel dat ze de pep zo niet mogen versnijden.. Klik om te vergroten... Mensen die de pep versnijden zijn echt achterlijk ! Dat je de pep eerst moet wassen is ook een schande ! Iedere Belg en Nederlander heeft recht op de 70%. @ Lotske1984, de zoektocht heeft bij mij jaren geduurt van allerlei aangetroffen ellende tijdens het testen, MABIJ ( meth amfetamine bijprodukten), cafeine, 4 methylfenaat, drijfnatte 70% verdunt met vloeistoffen, en geopende vacuumpakken. Je word er zo ontmoedigt van dat je alle dealers vervloekt, en gelijk heb je !! Dealers zijn kanker .... Vermijd ze en zoek je warmte en veiligheid bij iemand die weigert versneden pep te nemen en te verkopen. Kijk je koopt je lasagne bij een italiaan niet bij een Turk. Je koopt de beste pasta bij een verzamelaar niet bij een straat dealer of praatjesmaker op internet."