Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums100% pure speed

100% pure speed

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
k
koekwouzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja en caffeine wil ik nou absoluut niet hebben!!!!!!!!!!!!!!!
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is ook een beetje voorbarig niet ?

misschien was de pepnemer wel niet bekend met de echte zuivere pep.
Voorop gesteld dat 90% van de samples die getest worden vervuild zijn en niet verder reiken dan 25 % amfeta.

Je titel begint ook over 100% zuivere amfetamine maar dat is in vloeibare vorm
In poeder vorm reikt het niet verder dan 73% .


Iemand die de 73% niet kent en de 16% + 69 % cafeine gewent is krijgt idd allerlei nieuwe impulsen te verwerken.

Zoals :

insomnia
gewichtsverlies
paranoia
hartkloppingen

en na een nacht slaap overslaan komt daar een leuk lijstje bij .....

katers
hallucinaties
stemmingswisselingen
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#3
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Klik om te vergroten...
Wat is dit dan precies?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is hier momenteel ook tranen met tuiten, Het kwik stijgt hier amper boven de 10% amf. Ook boven de 80% caffeine is geen uitzondering meer... Het tijdperk van de knalshit lijkt voorbij... Ook heb ik de laatste maand al 2 sampletjes laten testen waar zelfs een waarschuwing bij kwam omdat, er allerlei onbekende stoffen in voorkwamen. In het andere sampletje waar een waarschuwing bij zat, zat het stofje 4-methylamfetamine. Deze stof heeft geloof ik in vlaanderen al de nodige levens gekost :openmouth: :( . Het gaat wel extreem slecht in nederland atm... Dus laat alles testen voor je wat tot je neemt... Het is maar de vraag of je eigenlijks wel speed in handen hebt...... :cry:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#5
hielke19 zei:
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Klik om te vergroten...
Wat is dit dan precies?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis :confused: . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast!

4-methylamfetamine is beter bekend als PMA. Een stof die boven de 50mg al erg neurotoxisch is.
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#6
hielke19 zei:
4-methylamfetamine is beter bekend als PMA. Een stof die boven de 50mg al erg neurotoxisch is.
Klik om te vergroten...
PMA/PMMA is idd weinig goeds, maar lichte dosissen zijn niet gelijk gevaarlijk en redelijk euforisch?
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#7
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine is beter bekend als PMA. Een stof die boven de 50mg al erg neurotoxisch is.
Klik om te vergroten...
PMA/PMMA is idd weinig goeds, maar lichte dosissen zijn niet gelijk gevaarlijk en redelijk euforisch?
Klik om te vergroten...

Op de PMA vault, wordt gemeld dat het wel een energieboost geeft ook staat er dat het lichte hallucinaties geeft. Dit is bij een nog recreationele dosis van 50 mg.

Bij 60-80mg wordt deze stof extreem gevaarlijk waardoor je bloedtempratuur en bloeddruk erg zullen stijgen ook kun je er spierspasmen van krijgen ook kan het ademen een stuk moeilijker gaan en zal je hartslag flink stijgen ook kun je er erg misselijk van worden en is het niet ongewoon dat de desbetreffende persoon in coma raakt en/of sterft.

Hou wel in gedachten dat het van persoon tot persoon scheelt, het hangt niet alleen van je gewicht af maar zeker ook van je gevoeligheid voor deze stof en zo zijn er zeker nog veel meer factoren die meespelen. Ik zou niet graag experimenteren met deze stof die zo neurotoxisch is.
s
spitniaterLid
01-01-2024, 00:00
#8
koekwouzz zei:
Goedenavond dames en heren.
Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen.
Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen......
Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch????? :flushed:
Klik om te vergroten...
Atropine bijwerkingen

Als u een van de volgende ernstige bijwerkingen, stop dan met atropine en vragen dringende medische aandacht:
een allergische reactie (zwelling van de lippen, tong of gezicht, ademhalingsproblemen, afsluiting van je keel, of netelroos);
een onregelmatige of snelle hartslag;
huiduitslag of blozen, of
pijn aan de ogen.
Andere, minder ernstige bijwerkingen kunnen vaker optreden. Blijf atropine te nemen en praat dan met uw arts als u

hoofdpijn, duizeligheid of licht in het hoofd;
zwakte of nervositeit;
wazig zien, grote pupillen, of de gevoeligheid van de ogen aan fel licht;
misselijkheid, een opgeblazen gevoel, brandend maagzuur, of verstopping;
veranderingen in de smaak;
moeilijk urineren;
verminderde transpiratie, of
verstopte neus, benauwdheid, of een droge mond.
t
terrortammie22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
koekwouzz zei:
Goedenavond dames en heren.
Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen.
Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen......
Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch????? :flushed:
Klik om te vergroten...


hier in gelderland is het zelfde gezeik loos :angry:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen last van slechte speed hier, heb weer super kwaliteit, getest op 0% caffeïne en lots of amfetamine (+60%) :hearteyes: en geen toegevoegde rotzooi. Yum! :hearteyes:
V
ValLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi,

als ik dat alles lees ben ik een nog grotere leek dan ik dacht te zijn. Kan sinds een paar maanden niet meer aan speed komen en heb zojuist pure caffeine besteld. Voor mij is gewichtsverlies namelijk een zeer welkome bijkomstigheid. Maar het moet ook wel leuk blijven. Heeft iemand tips om het mee te vermengen?

tx!
B
Baksteen45Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Heb hier nu geluk, ken de chemist myself was een vriend van me vaste snuifmaat
Heb nu een gram puur puur puur :rock: maar dat is zo tyfus sterk dat na 2 lijnen me neus begon te bloeden... Love it, nu bommetje proberen
En om te snuiven pak ik wel de versneden 48% :hearteyes:
Ga nu ff so'n bommetje maken bye
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bedoel je een bommetje pure (100%) speed??
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
4-methylamfetamine is inderdaad linke soep. Relatief lange come-up, ook bij nasaal gebruik, lange werkingsduur, veel side-effects.

Vermijden vermijden!
k
koekwouzzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goedenavond dames en heren.
Ik heb hele poos aan goede speed kunnen komen maar, het blijkt dat er weer zeer moeilijk aan goede en ongevaarlijke speed is te komen.
Wij zijn vorig weekend bij een andere dealer geweest en mijn maat heeft gelijk met hartkloppingen in het ziekenhuis gelegen......
Zijn er nog meer mensen die dit mee hebben gemaakt. Dit is te gek voor woorden en ook nog is levensbedreigend. Speelt dit alleen in Brabant of zijn er nog meer steden waar dit aan de hand is want, zulke dingen mogen niet gebeuren toch????? :flushed:
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik zie de relatie tussen het onderwerp van je post en de titel van de topic niet. Verder hoeven hartkloppingen niet levensgevaarlijke dingen te zijn.

ik gok dat iets teveel is gepakt of iets te hoog caffaine percentage.

gr
J
JelleSnelLid
01-01-2024, 00:00
#17
Er moet iets gebeuren mensen! :grin:

Dit kan zo niet langer steeds onder de 15%...
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#18
boenkeng zei:
hielke19 zei:
4-methylamfetamine
Klik om te vergroten...
Wat is dit dan precies?
Klik om te vergroten...

4-methyl amfetamine is een stof die op je serotonine systeem werkt, in mindere mate ook op dopamine en norepinefrine als ik me niet vergis :confused: . Deze stof schijnt aardig neurotoxisch te zijn, dus mensen opgepast!

hier een officiele bron die 3 doden en 3 zware gewonden meld en een officiele waarschuwing van dit stofje! Dit mag dan wel in Vlaanderen zijn maar aangezien het hier nu jammer genoeg ook al in nederland voorkomt; http://www.vitalsounds.be/Home/Nieuws/t ... deren.aspx
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paperplane. zei:
4-methylamfetamine is inderdaad linke soep. Relatief lange come-up, ook bij nasaal gebruik, lange werkingsduur, veel side-effects.

Vermijden vermijden!
Klik om te vergroten...

enkele side-effects: veranderingen in slaap patroon, aantasting van cognitieve vaardigheden, verminderde geheugencapaciteit, verminderde motivatie en moeite met het inschatten wat een gepaste actie tijdens een bepaalde situatie.

klinkt niet fijn.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is namelijk een analoog van crystal meth. Lekker neurotoxisch ook. Laat deze RC maar liggen, gimme 4-fa.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."