#1
*pakt z'n zwembroek*
ik heb een gat in mn septum gecreerd door alleen maar te snuiven dus t kan nooit veel schadelijker zijn voor je maag hahahje kan beter snuiven, is verschrikkelijk slecht voor je maag![]()
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Juist. Jij snapt m. Hopelijk ben je nog actief na zoveel jaar hahaals je snuift komt er ook speed in je maag
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."