Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ondanks het overvloedig enthousiasme onder deze topic , toch een korte update. Nastimulatie en nachtrust: Weinig tot geen nastimulatie en redelijk smooth comedown ivm andere stims. 2mmc is de enige stim waarmee ik zonder problemen in slaap kan vallen die avond. Ook na mijn eerste ervaring, waar ik ben blijven redosen tot we gingen slapen, kon ik relatief goed in slaap vallen zonder "hulpmiddelen". Conclusie: Ondanks de vele kritiek die 2mmc krijgt, is het misschien wel mijn favoriete RC stim op dit moment. Het is een relatief subtiele rush in vergelijking met (fluoro)amphetamines, maar ik voel me veel beter tijdens de comedown en de dag erna. Het is zeker geen rc waarmee je uren kan doordansen op feesten, maar zie het eerder als iets voor een avondje uit met veel praten/socializing; zeker omdat het helemaal niet opvalt dat je onder invloed bent."
"miles zei: Kinkt goed allemaal, ik heb er ook een gram van liggen, ik denk dat dit mijn volgende probeersel word als zich een gelegenheid aandient Klik om te vergroten... Is zeker leuk. Laat hier weten hoe het gegaan is"
"Maarten gevels zei: Ik gebruik op het moment 3mmc heb ook 2mmc gebruikt en vind het eigenlijk het zelfde (wat het eigenlijk ook is). maar 3mmc heeft weer een net wat hardere kick . de come down was voor jou niet vervelend dat komt omdat je niet te veel hebt genomen. bij 3 mmc als ik een beetje neem en stop is er niks aan de hand maar zoals nu heb 3 gram voor de nacht dus die come down word ongeloofelijk verschikkrlijk. persoonlijk als ik snuif is het vaak 30min op toilet lijntjes snuiven en nog zeer grote ook . persoonlijk zou ik zeggen dat het misschien eens leuk is om een bomnetje te doen vind dat effect toch weer net wat anders sorry voor het lange bericht maar je snapt het Well als je onder 3m of 2m zit dan praten en typen gaat maar door en door.😂 Hoop dat je er iets aan hebt en fijne nacht nog!🙃 Klik om te vergroten... Mja maar meer dan 500mg gaat er op een dag niet door bij mij. Dat vind ik gwn té gevaarlijk. Enuhhh bommetje 2mmc zou je aanraden dan?"
"Ik vind 2mmc top"
"Zeehond zei: Bekijk bijlage 53705 Klik om te vergroten... Ztefan zei: Je moet over die 300mg een zwart balkje doen want anders gaan we speculeren wat er in zit Klik om te vergroten... Ik dacht eerst "wtf staat daar nu 800mg" Had een huge motherfucking pil moeten zijn dan haha"
"Sammaelf zei: Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn Klik om te vergroten... Jammer dat je er zo lacherig over doet"
"Sammaelf zei: Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha. Klik om te vergroten... Is dat niet de kern uiteindelijk"
"Aangezien ik op deze topic toch wat ervaringsdeskundigen zie posten, vroeg ik me af welke van de rc amfetamines die de TC noemt het beste te combineren zijn met wat alcohol erbij? Zeg maar om tijdens een feestje in een sociale setting net dat tikje er bovenop te geven waardoor je niet meteen moe wordt en zin krijgt om te praten met mensen."
"Jazz35 zei: Dus pellets vermalen en het poeder dan afwegen en verdelen over de capsules. Gedoe, maar wél beter denk ik. Klik om te vergroten... Als je er vanuit gaat dat elke pellet inderdaad de juiste dosering bevat ja."
"Achtergrond Hallo iedereen, aangezien er bijzonder weinig over 2mmc te vinden is, heb ik besloten een korte tripreport te schrijven over mijn live-ervaring Dit is de 2de keer dat ik 2MMC gebruik, laatste keer was niet in een setting waar een echte tripreport mogelijk was, dus daarom bij deze. Ik heb 190mg klaargemaakt in een apart zakje. Heb mezelf voorgenomen om NIET te compulsive redosen, dit om het report duidelijk bij een bepaalde dosis te houden en om mijn zelfcontrole te testen. Geen ervaring met 4- of 3mmc, wel met 2-fa en 3-fa Inname 12:10 Insuffl 100mg (50mg elk neusgat) (ik hou nog ongeveer 90 mg over voor later) De dosering die te vinden is op oa https://safensound.be/?product=2-mmc lijkt mij nogal conservatief na mijn vorige ervaring. Door de zeer lichte effecten die ik kreeg door toen op safe te spelen (40mg) ben ik blijven bijnemen (zonder doseringen bij te houden) ipv 1 voldoende grote dosis in 1 keer. Het snuiven brandt redelijk in mijn neus, krijg ff tranen in mijn ogen maar na 30 seconden is het voorbij. +5 (12.15) Voel me een klein beetje onrustig, opgefokt zeg maar. Kan deels door de "snuif-rush" zijn +15 (12.25) Ik voel dat ik dieper adem begin te nemen en me heel chill maar toch ietwat gestimuleerd voel tegelijkertijd. Ik heb ook nog niet middaggegeten dus zet de airfryer aan en gooi er wat kipfingers in, hopelijk valt mijn eetlust mee straks. +30 (12.40) voel een versnelde hartslag, beetje zweethandjes en lichte buzz in mijn hoofd. Helemaal niets speciaals; ook geen zin om te praten praten ofzo +40 (12.50) Redose insuffl 90mg verdeeld over 2 neusgaten. 13.50 Eten ging beetje moeilijker maar gaat gewoon wel als je wil eten. Ik voel me iets opgewekter maar zou gwn in de zetel tv kunnen kijken ofzo Broer kwam thuis, voelde dat ik wat wilde kletsen maar had helemaal geen stimmed gevoel. Het valt voor anderen totaal niet op dat ik onder invloed ben. De lichte euforie is aanwezig maar is heel subtiel, eigenlijk vind ik dit wel aangenaam Lichte kaakspanning is aanwezig en voel me wel wat onrustig (maar niet op een vervelende manier) Ook heb ik ietwat klamme handjes, hartslag is ook hoger maar niets heel bijzonders. Ik voel dat het hoogtepunt inmiddels wel al bereikt is en dat het niet veel beter dan dit zal worden. Updates over nastimulatie en nachtrust volgen. Vragen zijn altijd welkom"