Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeggestreept logo op ziplock zakje

Weggestreept logo op ziplock zakje

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy iedereen,

Na overleg met een moderator heb ik besloten om geen foto te plaatsen van het zakje in kwestie, mijn bedoeling is dan ook totaal niet om te speculeren.

Enkele weken geleden bestelde ik 3mg pyrazolam pellets en nog iets van een heel bekende RC vendor.
Nu op het zakje waar de pellets inzitten, kleeft een stickertje met de naam van de stof enzo, maar er is ook iets helemaal weggeschrapt met zwarte alcoholstift.
Het lijkt erop dat het een kleurrijk logo is, ik kan net nog het hoekje zien van datgene dat is weggeschrapt.

Ik vind dit redelijk vreemd, heb de pellets dan ook nog niet geprobeerd.

Ik vroeg me af of anderen hier misschien een gelijkaardige ervaring hebben gehad, of misschien een mogelijke verklaring hebben?

Alvast bedankt : )

edit: Nogmaals: het maakt me niet uit of de inhoud daadwerkelijk pyrazolam is, ik ben enkel benieuwd naar de poging om iets te maskeren op het zakje
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@HappyMind jij kent vast wel een orakel :praying1: :lolol:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien hadden ze een zakje gebruikt met de naam van een bepaalde stof en er iets anders in gestopt?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
LeoFla zei:
Heyy iedereen,

Na overleg met een moderator heb ik besloten om geen foto te plaatsen van het zakje in kwestie, mijn bedoeling is dan ook totaal niet om te speculeren.

Enkele weken geleden bestelde ik 3mg pyrazolam pellets en nog iets van een heel bekende RC vendor.
Nu op het zakje waar de pellets inzitten, kleeft een stickertje met de naam van de stof enzo, maar er is ook iets helemaal weggeschrapt met zwarte alcoholstift.
Het lijkt erop dat het een kleurrijk logo is, ik kan net nog het hoekje zien van datgene dat is weggeschrapt.

Ik vind dit redelijk vreemd, heb de pellets dan ook nog niet geprobeerd.

Ik vroeg me af of anderen hier misschien een gelijkaardige ervaring hebben gehad, of misschien een mogelijke verklaring hebben?

Alvast bedankt : )

edit: Nogmaals: het maakt me niet uit of de inhoud daadwerkelijk pyrazolam is, ik ben enkel benieuwd naar de poging om iets te maskeren op het zakje
Klik om te vergroten...
Recyclen lijkt het......
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien de hoofd vendor waar ze het spul inkopen het niet helemaal white label is gegaan en ze dus dat logo/naam van de fabrikant/main supplier hebben weggehaald
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
N3K0 zei:
@HappyMind jij kent vast wel een orakel :praying1: :lolol:
Klik om te vergroten...
Mijn tripje naar Delphi is al geboekt
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Misschien hadden ze een zakje gebruikt met de naam van een bepaalde stof en er iets anders in gestopt?
Klik om te vergroten...
de naam van de stof én het gemaskeerde logo zitten allebei op een stickertje op het zakje, dit is dus niet echt waarschijnlijk.

de uitleg van MR_CHIP lijkt me het meest plausibel dan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."