#1
Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst.Ben je van plan ooit te stoppen?
Maar inderdaad waarom deel je je verhaal niet?
Je kan gewoon bij het begin beginnen.Omdat ik niet precies weet tot in wat voor detail ik mag gaan en niet precies weet wat mensen nou wel of niet willen weten. Ik heb het verhaal meerdere keren opnieuw uitgeschreven en toch besloten niet te posten. Dan maar zo.![]()
Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden.Heb je geen schrik dat je ooit op een punt komt waar je jezelf wel terug graag ziet maar moet leven met de gevolgen van je onbezonnen actie's?
Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt.Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden.
Blijf weg van wekelijks (meer dan 1 dag) gebruik. Zodra ik een bommetje nam en ging snuiven tegelijk en dan nog eens sex hebben was het eigenlijk wel duidelijk voor mij dat ik niet ging stoppen totdat ik het heftigste had meegemaakt.Je kan gewoon bij het begin beginnen.
Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen.
Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken.![]()
Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was.Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst.
daar op die moment nog zo over denkt.
Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijnIk hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt.
Ik dacht dat ook vroeger.
Jammer dat je er zo lacherig over doetDat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn![]()
Ja weet ik. Ik gebruikte jaren dingen af en toe maar had altijd EEN verslaving. Alleen was het nooit drugs. Ik ga binnenkort leren hoe ik met mijn emoties moet om gaan in plaats van alleen maar te verstoppen met sex, eten, gamen, drugs of wat dan ook.Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was.
Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor?Ja weet ik. Ik gebruikte jaren dingen af en toe maar had altijd EEN verslaving. Alleen was het nooit drugs. Ik ga binnenkort leren hoe ik met mijn emoties moet om gaan in plaats van alleen maar te verstoppen met sex, eten, gamen, drugs of wat dan ook.
Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden.Ben je er trots op ofzo?
Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben. Ik hoop dingen, ja.. Maar of het realistisch is? Meeste dingen niet.Heb je geen dromen/wensen? Behalve drugs gebruiken?
Binnenkort.Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor?
Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben.
de weg er naartoe kan al veel brengen.Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven.Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.
Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren.
Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door?
En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijnde weg er naartoe kan al veel brengen.
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
Is dat niet de kern uiteindelijkHet gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Ja praat maar over de depri dingen. De ellende die je wil verdoven met drugs.Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken?"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."