Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk spuit 3mmc regelmatig.

Ik spuit 3mmc regelmatig.

36 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
LeoFla zei:
Ben je van plan ooit te stoppen?

Maar inderdaad waarom deel je je verhaal niet?
Klik om te vergroten...
Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Sammaelf zei:
Omdat ik niet precies weet tot in wat voor detail ik mag gaan en niet precies weet wat mensen nou wel of niet willen weten. Ik heb het verhaal meerdere keren opnieuw uitgeschreven en toch besloten niet te posten. Dan maar zo. :grin:
Klik om te vergroten...
Je kan gewoon bij het begin beginnen.

Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen.

Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken. :praying:
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Heb je geen schrik dat je ooit op een punt komt waar je jezelf wel terug graag ziet maar moet leven met de gevolgen van je onbezonnen actie's?
Klik om te vergroten...
Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sammaelf zei:
Nee. En mocht ik dat wel krijgen dan zal ik altijd dankbaar zijn voor de dingen die ik heb mee gemaakt en geleerd heb in mijn verleden.
Klik om te vergroten...
Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt.

Ik dacht dat ook vroeger.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben je er trots op ofzo?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
N3K0 zei:
Je kan gewoon bij het begin beginnen.

Text en uitleg over de manier mag je hier toch niet delen.

Geef ons maar tips om niet zo diep te zinken. :praying:
Klik om te vergroten...
Blijf weg van wekelijks (meer dan 1 dag) gebruik. Zodra ik een bommetje nam en ging snuiven tegelijk en dan nog eens sex hebben was het eigenlijk wel duidelijk voor mij dat ik niet ging stoppen totdat ik het heftigste had meegemaakt.

Heb je een "Can't stop, won't stop." Mentaliteit en ga je altijd door tot je neer valt dan is dat een probleem. Leer eindes accepteren. Kan ik nogsteeds niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sammaelf zei:
Ja. Binnenkort. Maar niet voor altijd. Dit blijft zeker wel iets wat ik ga blijven doen voor fun alleen meer voor speciale gelegenheden in de toekomst.
Klik om te vergroten...
Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
daar op die moment nog zo over denkt.
Klik om te vergroten...
CuriousExplorer zei:
Ik hoop dat je daar op die moment nog zo over denkt.

Ik dacht dat ook vroeger.
Klik om te vergroten...
Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn :tearsofjoy:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb je geen dromen/wensen? Behalve drugs gebruiken?
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sammaelf zei:
Dat is een probleem voor toekomst ik als die er nog mag zijn :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Jammer dat je er zo lacherig over doet
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Zo werkt verslaving niet. (In de meeste gevallen) dus ik zou mezelf daar maar niet op vast pinnen als ik jou was.
Klik om te vergroten...
Ja weet ik. Ik gebruikte jaren dingen af en toe maar had altijd EEN verslaving. Alleen was het nooit drugs. Ik ga binnenkort leren hoe ik met mijn emoties moet om gaan in plaats van alleen maar te verstoppen met sex, eten, gamen, drugs of wat dan ook.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sammaelf zei:
Ja weet ik. Ik gebruikte jaren dingen af en toe maar had altijd EEN verslaving. Alleen was het nooit drugs. Ik ga binnenkort leren hoe ik met mijn emoties moet om gaan in plaats van alleen maar te verstoppen met sex, eten, gamen, drugs of wat dan ook.
Klik om te vergroten...
Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor?
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Ben je er trots op ofzo?
Klik om te vergroten...
Nee. Maar ik heb wel het gevoel alsof mijn leven een nut heeft gehad nu. Onderzoek. Mocht ik dat vooruit helpen ben ik tevreden.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Heb je geen dromen/wensen? Behalve drugs gebruiken?
Klik om te vergroten...
Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben. Ik hoop dingen, ja.. Maar of het realistisch is? Meeste dingen niet.
Betekend niet dat ik niet probeer hoor. Er is een reden dat ik naar een afkick kliniek ga binnenkort.

Klinkt een beetje sneu maar ik heb het al geaccepteerd, vandaar dat ik zo luchtig ben hierover.

Spyro zei:
Hopelijk kun je daar wat uithalen. Krijg je behandeling ervoor?
Klik om te vergroten...
Binnenkort.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Sammaelf zei:
Mijn leven is een neergaande spiraal vanaf het moment dat ik geboren ben.
Klik om te vergroten...
Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.

Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren.

Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door?

En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijn :cheerpompom: de weg er naartoe kan al veel brengen.
S
SammaelfLid
01-01-2024, 00:00
#17
N3K0 zei:
Dan is het nu jou taak als volwassenen om naar boven te gaan. Sommige dingen overkomen ons in onze jeugd (trauma enz enz) en moeten dan die shit die we niet zelf hebben veroorzaakt gaan opruimen.

Gelukkig kunnen wij mensen heel veel aan en is ons brein plastisch en kunnen we ten alle tijden nieuwe dingen leren/aanleren.

Misschien kun je je verhaal vertellen waarom je kiest voor afkicken? Waarom spuit je niet door?

En dromen en wensen hoeven niet realistisch te zijn :cheerpompom: de weg er naartoe kan al veel brengen.
Klik om te vergroten...
Omdat ik niet dood wil. Ik wil alleen dat het ophoud met onmogenlijk zijn om te overleven.

Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.

Damius zei:
Stel dat je terug zou kunnen in de tijd en de jonge, onschuldige Sammaelf wat kunnen vertellen. Wat zou je hem/haar willen meegeven?
Klik om te vergroten...
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sammaelf zei:
Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Klik om te vergroten...
Is dat niet de kern uiteindelijk
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Sammaelf zei:
Mja. dit word wel erg depri zo. Het gaat meer over de drugs en het spuiten, niet zo zeer over mijn verleden hahaha.
Klik om te vergroten...
Ja praat maar over de depri dingen. De ellende die je wil verdoven met drugs. :twohearts:

Fijn dat je niet dood wil :cheerpompom:


En anders praat over je dromen/wensen hoe onrealistisch ze ook mogen zijn.

Met ondertussen dit in gedachten.
Sammaelf zei:
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Klik om te vergroten...
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Sammaelf zei:
"Je kan het wel. Laat andere je niks wijs maken."
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je hiermee? Kun je het concreter voor ons maken? En wat is datgene waarvan je het idee hebt dat mensen het je wijs maken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."