Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2FDCK - KETAMINE

2FDCK - KETAMINE

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind dat er veel gezegd wordt dat 2FDCK en KET net hetzelfde zijn... Niets van waar!

Als je goed wilt gaan in je hoofd is KET je vriend, niet 2fdck.

KET = MASTER
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind 2fdck toch echt wel rond het zelfde level zitten als "normale" ketamine. Heb beide een keer of 10 gebruikt en kan niet echt verschil merken.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goh je zou bijna zeggen dat drugs een persoonlijke ervaring/perspectief hebben, bizar.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Persoonlijk vond ik 2dk trippyer maar dat is puur dat het langer doorwerkt als normale ket buiten dat allebij heerlijk
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op 2fluorodeschloroketamine kun je niet holen
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeebats zei:
Op 2fluorodeschloroketamine kun je niet holen
Klik om te vergroten...
Ik hoor juist weer van anderen dat ze er beter op holen dan klassieke ket… En zelf heb ik het op beiden nooit bereikt (en bennie zuunig geweest🤪)

ljuv zei:
Goh je zou bijna zeggen dat drugs een persoonlijke ervaring/perspectief hebben, bizar.
Klik om te vergroten...
👆🏻
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb 2fdck driemaal een kans gegeven (nasaal) en ben 3 keer gewoon misselijk geweest
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 fcdk is de rc die ik het meeste heb gebruikt.
Daardoor had ik een flinke tolerantie opgebouwd, waardoor ik vrij veel (oraal ingenomen) moest nemen om nog enig effect te kunnen krijgen, maar de laatste keren ging ik kennelijk door een teveel, gewoon ineens knockout. Bewusteloos op de grond geflikkerd.
Waarbij ik mijn gezicht een keer flink beschadigd had, ook nog eens op de koop toe.
Ik ben met deze rc inmiddels al langer gestopt.
K.O gaan is toch een teken aan de wand, dan gaat er iets duidelijk niet goed!
Andere rc's gebruik ik niet.
Ik ben nu dus al langere tijd volledig clean.
En dat probeer ik zo te houden, dat is beter voor me....
B
BigvloeiLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
K.O gaan is toch een teken aan de wand, dan gaat er iets duidelijk niet goed!
Andere rc's gebruik ik niet.
Klik om te vergroten...
Goed dat je naar je eigen lichaam luistert. Nooit last gehad van blaasproblemen? Dat hoor je nogal veel bij ketamine achtige stofjes die worden misbruikt.

Dus ook geen "reguliere" drugs meer? Netjes hoor! Keep it going.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad, ik gebruik geen andere reguliere drugs meer de laatste maanden.
Ik heb in mijn leven wel genoeg drugs gebruikt vind ik zelf, alhoewel het af en toe toch nog wel wat knaagt.
Maar ik geef niet toe!
Problemen met de blaas heb ik gelukkig nooit gehad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."