Als je er vanuit gaat dat elke pellet inderdaad de juiste dosering bevat ja.Dus pellets vermalen en het poeder dan afwegen en verdelen over de capsules. Gedoe, maar wél beter denk ik.
Als je er vanuit gaat dat elke pellet inderdaad de juiste dosering bevat ja.Dus pellets vermalen en het poeder dan afwegen en verdelen over de capsules. Gedoe, maar wél beter denk ik.
Klopt. Maar ervaring heeft geleerd dat dat bij de pellets die ik gebruik gelukkig redelijk het geval is. 🙏Als je er vanuit gaat dat elke pellet inderdaad de juiste dosering bevat ja.
Zijnde de losse groene 3mg's?Klopt. Maar ervaring heeft geleerd dat dat bij de pellets die ik gebruik gelukkig redelijk het geval is. 🙏
Deze kleurverandering is zeer recentelijk, ik gok een aantal wekenHet zou kunnen dat mijn eerste doordrukstrip nog de oude groene bevatten, maar ik vermoed van niet. Een kleurverandering had ik vast opgemerkt.
Deze kleurverandering is zeer recentelijk, ik gok een aantal weken
Zo krijgt jouw oorpsonkelijke bericht een andere lading .... Ik kreeg de indruk dat je niet tevreden was over de oude pellets, vanwege een (al dan niet) vermeend ongelijke spreiding.Zijnde de losse groene 3mg's?
Ben wat terughoudend tegenover die nieuwe grijze (niet zeker of ik foto's mag plaatsen van de pellets in kwestie
Voor mij is een kwartje een kwansspel.Van een kwartje van zowel die 2,5 als die 3 mg slaap ik goed zonder al teveel nawerkingen.
Excuses voor de onduidelijkheid dan.Nu zet je een groter vraagteken bij de recent ontvangen pellets.

Maar niet te vergeten, is iedere badge, ieder middel en iedereen z'n metabolisme anders. Dus dat de ene broma, voor jouw gevoel potenter is dan de ander, kan aan meerdere factoren liggen.Mijn voornaamste vraag was inderdaad of er nog mensen het gevoel hebben dat er hotspots in de pellets zitten.
Zo'n pil is lastig bruikbaar. Dat geldt des te meer voor een slaapmiddel: dan onbruikbaar lijkt mij.
Kunnen we er überhaupt nog van uitgaan dat (pakweg) 10x3mg daadwerkelijk 30mg bevat? Zoniet is zelfs volumetrisch doseren geen betrouwbare oplossing meer.pellets zijn waar bijna niks in zit en pellets met een flink hogere dosering, die dan mogelijk ook nog eens ongelijk verdeeld is over de helften.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."