#1
Nee, dat zal best, ik had het wel wat meer genuanceerder kunnen brengen. Het is schijnbaar in ieder geval wel de trigger tot een stimulantenpsychose bij een aantal mensen daar. :PJMThomas zei:In de VS viel A-PVP (en eerder MDPV) niet onder de 'analogenwet' en was hierdoor zeer populair en veel gebruikt in de VS, zo is vaak het beeld naar voren gebracht dat het populair is onder de 'methamfetamine gebruikende gemeenschap' daar.Flakka is in Amerika een vrij groot probleem, daar zijn van die verslaafden die kannibaal worden en compleet psychotisch en dat soort rare dingen.
A-PVP is absoluut niet gezond en valt zeker niet aan te raden maar de Amerikaanse verslaggeving wil de realiteit nog wel eens wat sensationeler weergeven dan dat het is. A-PVP wordt op gigantische schaal gebruikt in de VS en de mensen die het gebruiken zijn vaak daklozen, zware stimulant verslaafden en meestal de meest kwetsbaar bevolkingsgroep van de samenleving, A-PVP is in ieder geval niet de onderliggende oorzaak dat iemand besluit kannibalisme uit te oefenen. :P