Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jezus wat een verhalen hier. Ik vermaak me prima met mijn kruiswoordpuzzels. Wel eenzaam maar dat ben ik gewend. Hoop dat er nog iemand reageert."
"Jezelf dwingen iets anders te gaan doen als je er last van hebt. Ik ken het dwangmatige gevoel dat je iets móet doen omdat het ineens in je opkomt en er dan direct op wilt reageren. (Ik heb dat vooral zonder speed) Stel het een uurtje uit en kijk of je er dan nog zin in hebt. En als je het leuk vind om te doen waarom dan stoppen?"
"Voor een eerste keer is 50 mg een goede dosis om mee te beginnen. Als het goed valt kun je na een uur weer een bommetje van 50 mg nemen."
"Superleuk report, lijkt me ook een gaaf feest. Fijn dat de combinatie van speed en xtc je goed bevallen is. Ik heb wel eens meegemaakt dat deze combo niet zo goed viel, de euforie vd xtc voelde ik door de speed niet terwijl ik wel veel moest overgeven."
"Resistentie zou ik het niet noemen, tolerantie neemt snel toe. Benzo's zijn lichamelijk zeer verslavend, kijk er mee uit."
"Als je door gebruik van bijvoorbeeld MDMA een overschot aan ADH (antidiuretisch hormoon) krijgt dan kun je alsnog oververhit raken. MDMA staat hier ook om bekend."
"Ja kessie, dat is veilig."
"Beste lezers, Ik wil jullie graag waarschuwen voor alpha-pvp. Gisteren heb ik in totaal 180mg genomen. (In bommetjes van tussen de 30 en de 50 over een periode van 4 uur) Ik wist dat dit een te grote dosis is maar ik had ieder uur had ik weer zin in een nieuwe dosis. Resultaat: een hartslag van 120 met ernstige hartkloppingen, duizeligheid/zwart mijn ogen zoals wanneer je te snel opstaat. Ik heb overigens wel genoeg sportdrank gedronken en een appel en banaan gegeten tijdens mijn gebruik. Ook kreeg in paranoïde gedachten en hevige angsten. 6 uur later was ik er nog steeds niet goed van maar ben uiteindelijk wel in slaap gevallen door de benzo’s. Dit was niet mijn eerste keer maar ook de vorige keren had ik veel bijwerkingen ondanks dat ik toen een veel lagere dosering had genomen. Eigen bult dikke schuld natuurlijk maar ik wil anderen wel op het hart drukken deze stof alleen te gebruiken als je een weegschaal hebt en tussen iedere dosis 4 uur wacht. Dit spul werkt niet zo snel waardoor je al snel wilt bijnemen maar dat is geen goed idee!"
"Als je geen ervaring met psychedelica zoals 1p-LSD hebt dan is het erg onverstandig om dit in je eentje te gebruiken. Je bent door zo’n middel niet meer in helder na te denken mocht er iets fout gaan, het is mogelijk dat er een gevaar ontstaat voor jezelf of anderen. Dit risico wil je echt niet nemen dus je kunt beter wachten tot je het kunt gebruiken met een tripsitter erbij. 3-MMC heb ik geen ervaring mee maar het lijkt me fijner om het effect te leren kennen in een vertrouwde omgeving, bijvoorbeeld thuis zoals je zelf al zegt."
"Coke staat erom bekend dat het mensen egoïstisch kan maken. Daarnaast is liegen een teken dat de verslaving hem in zijn macht heeft. Helaas denk ik dat het geen zin heeft om hem te confronteren met zijn gebruik op een negatieve manier. Dan zal hij het juist meer gaan verbergen vrees ik. Laat hem weten dat je je zorgen maakt en om hem geeft. Probeer hem positief te benaderen en niet boos te worden. Ik wens je veel sterkte, hopelijk komt het goed."