#1
Hoi, ik heb even een vraagje.
als ik welleens naar een feestje ga gebruik ik soms XTC. alleen merk ik de laatste tijd dat ik hier echt heel erg moe van word en helemaal niet in de feeststemming ervan kom terwel ik dat wel erg graag wil.
hoe kan dit?
als ik welleens naar een feestje ga gebruik ik soms XTC. alleen merk ik de laatste tijd dat ik hier echt heel erg moe van word en helemaal niet in de feeststemming ervan kom terwel ik dat wel erg graag wil.
hoe kan dit?