#1
iemand ervaring met dit ?
Kun je het voelen als de coke hiermee bevuild is ?
Kun je het voelen als de coke hiermee bevuild is ?
Hoe merk je het ? Lijkt het dat de coke veel sterker is als normaal ? Is de craving nadien dubbel zo zwaar ?Atropine is gevaarlijk en als je het eenmaal merkt zit het al in je bloed met alle gevolgen vandien,
Idd, testen voor gebruik is een absolute noodzaak. Maakt niet uit of je heel sporadisch dan wel regelmatig gebruikt. En toch doen nog teveel gebruikers dit niet. Zou gewoon een automatisme moeten zijn!http://www.omroepbrabant.nl/?news/2...evaarlijke+cocaïne+in+omloop+in+Brabant+.aspx
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Atropine
Lees dit maar eens. Daar staat wat Atropine doet ongeveer. Als je het merkt kunje al dood gaan. Laat je coke ALTIJD testen voor gebruik. Wel zo veilig!
Elke keer als je koopt laat je het testen. Dus je koopt, test en gebruikt. De keer daarna weer hetzelfde. Dan weet je precies wat je krijgt elke keer.Ja das waar ... maar weet je dan wat je krijgt ? Heb telkens verschilt resultaat ook al komt het van dezelfde dealer. Ze mixen en veranderen ook van leverancier.
Als je pech hebt ga je dood als je Atropine snuift....Kheb wel eens atropine in mijn ogen gekregen voor een onderzoek. Heb nog nooit zulke grote pupillen gehad als toen. Zou dat ook zijn als je atropine snuift?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."