Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEtizolam combineren met speed

Etizolam combineren met speed

23 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg me eens af of dit een apart effect tot gevolg heeft en of mensen er ervaring mee hebben. Ik heb al vrij vaak speed met GHB gecombineerd en ondanks dat de middelen elkaar tegen zouden moeten werken, geeft het een heel euforisch en chill effect. Het is niet zo dat de een de ander weg drukt maar ze vullen elkaar toch wel aan.

Ik heb etizolam wel eens na speed genomen en dat voelde wel chill maar uiteindelijk ben ik gaan slapen. Ik vroeg me af of deze twee tegelijk nemen een recreatieve waarde heeft.

Wie heeft er ervaring? Ik ga het wel een keer proberen, maar ben eerst even benieuwd naar jullie verhalen :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen ervaring mee helaas, ook alleen een keer etizolam na de pep maar toen ben ik ook gaan slapen. GHB en pep samen geeft een enorm euforisch gevoel inderdaad. Alleen vind ik GHB van zichzelf sowieso al een stuk euforischer dan etizolam.

Ben benieuwd naar je ervaring. Ik verwacht dat het best chill kan zijn, maar waarschijnlijk niet zo chill als G en pep samen. Ik zou sowieso wel minstens 3 a 4 mg etizolam nemen in combinatie met pep. Onder de 3mg vind ik etizolam niet heel recreatief persoonlijk.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik lees toch wel dingen over blackouts bij die doseringen en daar ben ik een beetje huiverig voor. Ik weet niet of ik dat aandurf..
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet er wel mee oppassen inderdaad, check mijn domme ervaring maar. Had toen in totaal wel 8mg etizolam op :flushed:. Maar persoonlijk denk dat het op 4mg nog leuk gebleven was.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja die had ik gelezen ja! Wellicht dat 3 of 4mg dan nog draaglijk is maar ik wil er wel voorzichtig mee zijn. Heb één keer een blackout op alcohol meegemaakt en dat wil ik nooit meer. Ik werd midden in de nacht wakker op de bank en wist niet hoe ik er kwam. Ik wist alleen nog dat ik samen met een huisgenoot in korte tijd 3 liter wijn gedronken had. Daarna hadden we blijkbaar ruzie gehad en heeft hij z'n telefoon stukgegooid tegen de muur, maar dat ontdekte hij ook pas 's ochtends.

Rare gewaarwording en een hele goede waarschuwing. :(
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Euforisch en chille combinatie, haalt de scherpe randjes van amfetamine af. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel benieuwd hierna. Had het zelf niet bedacht :)

Fool zei:
Euforisch en chille combinatie, haalt de scherpe randjes van amfetamine af. :)
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
bobsacamano zei:
Ja dat vergeet achtige de dag erna vind ik echt een ramp. Is dat met al die benzo's zo?
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring is dat met alle benzo's zo helaas, met name als je ook wat hoger gaat doseren. Als ik benzo's gebruik zorg ik ook altijd dat ik de dag erna niks belangrijks hoef te doen.
L
LemonadeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaat goed hoor :rockband:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aii dat is niet best man! Hoe gaat het verder met je gebruik?

Omgekeerd kan inderdaad ook risicovol zijn, maar wel in mindere mate lijkt me. Ik had denk ik zo'n 10 bier op van 18:00 tot 02:00 en uiteindelijk om 05:00 etizolam genomen. Niet heel verstandig maar het viel nog mee denk ik.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja natuurlijk, ben uiteindelijk altijd eerlijk in zo'n zaken :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien dit weekend een gaatje vinden om te proberen :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
't geeft wel wat extra dimensie heb ik gemerkt. Je wordt wat meer ontspannen en euforisch in combinatie. Nadeel is wel dat ik vrij veel vergeten ben de dag erna en ook echt niet terug kon halen. Heb gelukkig geen nadelen ondervonden maar je geheugen gaat er absoluut niet op vooruit in ieder geval...

Voortaan maar weer bewaren om lekker te slapen. Vind het niet ideaal als recreatief middel.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja dat vergeet achtige de dag erna vind ik echt een ramp. Is dat met al die benzo's zo?

SmartieAndMe zei:
't geeft wel wat extra dimensie heb ik gemerkt. Je wordt wat meer ontspannen en euforisch in combinatie. Nadeel is wel dat ik vrij veel vergeten ben de dag erna en ook echt niet terug kon halen. Heb gelukkig geen nadelen ondervonden maar je geheugen gaat er absoluut niet op vooruit in ieder geval...

Voortaan maar weer bewaren om lekker te slapen. Vind het niet ideaal als recreatief middel.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb je daar dan ook bij gedronken Smartie?

Volgens mij heeft de éne benzo het trouwens meer dan de ander, zal ook nog wel per persoon verschillen. Flunitrazepam(Roofies) staan bijvoorbeeld bekend om hun sterk vergeetachtige werking. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De ene benzo heeft dat zeker meer dan de ander. Daarbij geldt ook hoe meer je neemt hoe makkelijker je blackouts hebt. Of met alcohol gaan combineren inderdaad, helpt ook allemaal niet mee.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja da's wel een belangrijk detail misschien. Ik had ervoor een feestje en daar aardig wat gedronken. Tegen de tijd dat ik de etizolam nam voelde ik me alweer aardig nuchter maar vermoedelijk heeft de alcohol hier wel parten gespeeld.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Ja da's wel een belangrijk detail misschien. Ik had ervoor een feestje en daar aardig wat gedronken. Tegen de tijd dat ik de etizolam nam voelde ik me alweer aardig nuchter maar vermoedelijk heeft de alcohol hier wel parten gespeeld.
Klik om te vergroten...

Omgekeerd kan evengoed gevaarlijk zijn :(

Ik had dinsdag 4mg Alprazolam genomen en donderdag over heel de dag 6mg Etizolam.

Vrijdagavond, voel ik niets meer van de benzo's die ik dinsdag en de dag ervoor genomen had.
Gezellig met een vriendin naar een toch wel best chique restaurant.
5 gangen menu met aangepaste wijnen.
Ik heb er totaal niet meer bij stil gestaan met de eventuele halfwaardetijd van benzo's.
Na redelijk wat gedronken te hebben voel ik me heel erg licht in men hoofd worden en wat totaal niet spoort met de hoeveelheid alcohol ik ophad. Ik werd opeens niet meer aanspreekbaar en wandelde naar buiten voor wat frisse lucht.
Enkele minuten later kwam men vriendin kijken en ik lag schijnbaar te slapen tegen de muur van het restaurant.
Ik herinner me helemaal niets meer vanaf dat moment, alleen nog dat ik wakker werd in bed met een gigantisch boze vriendin naast mij :cry:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Smartie en ik hebben een battle gehouden :P Nee het pensioen van DF is best lekker :P

viewtopic.php?f=22&t=57260

Maar schrok je niet toen dat gebeurde want het voelt ook niet echt als dronken? En je was je benzo's al weer een beetje vergeten? Ik denk dat ik me wel even druk had gemaakt. Eigenlijk vind ik het wel bijzonder dat je ook nog gewoon thuis komt en er weinig meer van weet. Dus je lijf en brein "werken" nog wel maar je slaat niks op.


LoveQuality zei:
Alles gaat best goed :) Men gebruik geeft valt niet echt problematisch meer te noemen :grin:
Tegenwoordig is het vooral experimenteren met RC's.

Ja omgekeerd is minder risicovol omdat je het normaal gezien voelt aankomen.
Maar ik kreeg opeens zo'n gigantische klap zonder enig voorteken.
Men zicht bleef staan en verschoof zo langzaam naar beneden/de grond. Echt heel bizar :confused: Net een screensaver.

Btw SmartieAndMe het is zo raar om je naam niet meer in het groen tezien :tearsofjoy:
Waarom ben je geen mod meer?
Klik om te vergroten...
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alles gaat best goed :) Men gebruik geeft valt niet echt problematisch meer te noemen :grin:
Tegenwoordig is het vooral experimenteren met RC's.

Ja omgekeerd is minder risicovol omdat je het normaal gezien voelt aankomen.
Maar ik kreeg opeens zo'n gigantische klap zonder enig voorteken.
Men zicht bleef staan en verschoof zo langzaam naar beneden/de grond. Echt heel bizar :confused: Net een screensaver.

Btw SmartieAndMe het is zo raar om je naam niet meer in het groen tezien :tearsofjoy:
Waarom ben je geen mod meer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."