#1
Omdat je het hebt over dat je zweet een rare geur kreeg begin ik bijna te denken dat er ook efedrine in je pillen zat, toen ik caffeïne pillen gebruikte had ik echt niet zo’n heftig effect als jij nu beschrijft.
Dat het effect veel sterker was dan wanneer je koffie drinkt is op die dosering niet zo gek. Een kop koffie bevat afhankelijk van de sterkte maar zo’n 90 tot 150 mg cafeïne. Dan moet je dus al zo’n vier koppen achter elkaar naar binnen gooien wil je op hetzelfde uitkomen. Lijkt me niet smakelijk![]()
Het effect was dus wel aangenaam? Was het ook concentratie-verhogend?
Over je laatste punt: had je je speed niet laten testen dan? Want dat is echt de enige manier om te achterhalen of er cafeïne in zat, en hoeveel. De kans is niet klein dat je best wat cafeïne naar binnen snuift als je speed niet test en niet wast.
Waar komen je cafeïne-pillen vandaan? Zitten daar nog andere stoffen in? Ik vindt het eerlijk gezegd meer klinken alsof je pillen geen zuivere koffie zijn, dan dat er gare stimulanten in mn bakkie pleur zitten.Gek genoeg kreeg ik dit ook bij deze caffeïne pillen. Gewoon exact hetzelfde. Mijn eerste gedachte was "leuk, het lijkt op speed", maar meteen hierna dacht ik: "heb ik al die tijd gewoon halve caffeïne flutspeed lopen gebruiken!"
Overigens, pas ook op dat je je niet net iets te laat verbaast over hoe snel/sterke gewenning optreedt bij cafeïne. Vooral met zulke hoge doseringen.Het verbaast me hoe sterk caffeine is. Niet hoe speed het doet, waarin het kneedt met je brein, maar hoe sterk pure caffiene kan zijn. Het is een wereld apart, niet te vergelijken met welke drug die ik geprobeerd heb, maar zeker een sterke drug.
Aangezien efedrine veel duurder is dan cafeïne lijkt me dat onwaarschijnlijk. Bovendien reageert niet iedereen exact hetzelfde op cafeïne.Omdat je het hebt over dat je zweet een rare geur kreeg begin ik bijna te denken dat er ook efedrine in je pillen zat, toen ik caffeïne pillen gebruikte had ik echt niet zo’n heftig effect als jij nu beschrijft.
Dat is wat ik bedoel ja, het kan heel fijn zijn, of niet. Heel gek en onbetrouwbaar.Ik snap het niet helemaal met caffeine.
Ik hou wel van een stevige bak koffie en de espresso koffie die ik drink zit toch wel 100mg caffeine in en daar heb ik nooit problemen mee ook niet als ik er een paar drink achter elkaar. En ik drink ook gewoon zo een bak koffie als ik (zuivere) speed neem, das ook geen probleem.
Maar als er caffeine door mijn speed zit dan merk ik dat wel, dan ben ik veel gejaagder dan zonder caffeine door de speed en krijg ik ook last van een onplezierige comedown waarin ik onrustig ben. En zo veel speed neem ik nooit, dus de hoeveelheid cafeïne die ik binnen krijg door versneden speed (verleden tijd gelukkig want ik heb een flinke voorraad die ik heb laten testen en 72% is) is evenredig aan maximaal 2 bakken koffie.
Iemand die hetzelfde heeft als ik? En hoe zou dit kunnen komen? Wordt caffeine anders opgenomen of zo als het in koffie zit?
Ik heb geen idee.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."