Dat het effect veel sterker was dan wanneer je koffie drinkt is op die dosering niet zo gek. Een kop koffie bevat afhankelijk van de sterkte maar zo’n 90 tot 150 mg cafeïne. Dan moet je dus al zo’n vier koppen achter elkaar naar binnen gooien wil je op hetzelfde uitkomen. Lijkt me niet smakelijk
Ik heb mij research gedaan en ik weet dat dit een hogere dosis was dan een paar koppen koffie. Dit was ook precies mijn doel. Ik wilde caffeine puur gebruiken in recreatieve zin op een dosis die hoger is dan de gemiddelde koffiedrinker tot zich neemt, gewoon om te kijken wat het was.
Het effect was dus wel aangenaam? Was het ook concentratie-verhogend?
Het was zeker aangenaam, verrassend aangenaam zelfs. Zoals ik zei er waren zeker sterk euforische gevoelens. maar ik was zo helder en gefocust het was heerlijk. Ik ben snel afgeleid maar nu
wist ik wat ik moest doen, en hoe ik het moest doen".
Ik zat toevallig in de bus omdat ik iets moest ophalen, maar toen het begon in te kicken dacht ik: "damn I feel goooooood". Ik moest mijn glimlach bedwingen. Ik had echt zin om alles in mijn leven te plannen en op te schrijven, mijn huiswerk te doen, mijn financieen in een excel sheet te zetten, gewoon lekker bezig te zijn. Ik was zo gefocust.
Over je laatste punt: had je je speed niet laten testen dan? Want dat is echt de enige manier om te achterhalen of er cafeïne in zat, en hoeveel. De kans is niet klein dat je best wat cafeïne naar binnen snuift als je speed niet test en niet wast.
Ik ben er niet trots op maar, nee, ik heb mijn speed praktisch nooit laten testen. De kans is zeer groot dat ik veel caffeine heb lopen snuiven. Dit was alleen zoveel anders dan het effect van speed wat ik normaal heb.
Het verbaast me hoe sterk caffeine is. Niet hoe speed het doet, waarin het kneedt met je brein, maar hoe sterk pure caffiene kan zijn. Het is een wereld apart, niet te vergelijken met welke drug die ik geprobeerd heb, maar zeker een sterke drug.