Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[TvdM-Februari]LSD in the fog, with a ray of sunlight.

[TvdM-Februari]LSD in the fog, with a ray of sunlight.

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Heel mooi report.. :)
Doet me gelijk verlangen naar mn volgende trip in het bos in mei met paar vrienden :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Sweet_Shadow zei:
Een reeks mooie ervaringen, zo lijkt het.

DrippTone zei:
T zag die meerkoeten onderwater zwemmen, zoekend naar een open plekje om dan boven water te komen om lucht te happen, en om dat weer te duiken. Terwijl die meerkoeten eigenlijk gewoon boven water aan het zwemmen waren, en soms doken naar voedsel. Maar T zag het andersom, ik ging me er in verdiepen en nu zag ik het ook.
Klik om te vergroten...

Goeie inderdaad :grin:

Aeeeeeuhm en wat versta je preciesongeveer onder mystiek, als ik vragen mag? Het begrip spreekt tot de verbeelding hmm, maar wat zijn jouw gedachten erover?
Klik om te vergroten...

Nou het voelde gewoon als een sprookjes bos aan, door de mist, en die hertjes die we hebben gezien. En de visuals erbij. Het plaatjes was compleet, het was gewoon een sprookjes bos geworden door de draai die de acid er aan gaf.

Gister ook weer in het bos getript, en ik moet zeggen het is echt DE trip locatie voor mij. Bomen kun je zo goed op spacen, van de blaadjes op de grond of aan de takken, tot de wortels en de dikke stam/schors. En ook al die kleine takjes boven in vormen leuke details om te vervormen door de acid.
Er was een plek, een groot lang pad, met hoge bomen waarvan de takken pas helemaal boven aan over het pad heen bogen. Het was net alsof we door een enorme kathedraal/kerk heen liepen. Erg indruk wekkend, je kon zowat de plafond schilderingen zien. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Ik heb toch nog iets toe te voegen aan mijn bovenstaande post. Ondanks dat het een leuke 2e trip was op de zelfde locatie, is het magische van de eerste trip er wel af gegaan door de 2e trip in dat zelfde bos. Erg jammer, dat doe ik niet nog een keer. Zodra ik ergens de perfecte trip heb gehad dan trip ik daar nooit meer. Puur om die ene ervaring op zich te laten staan in die omgeving, en niet te verpesten met nog een trip er boven op. Zelfde heb ik met paddo's, ik kijk altijd met een warm en nostalgisch gevoel terug als ik op een plek ben waar ik vroeger een vette trip heb beleeft. Vooral in nijmegen heb ik veel vette trip locaties. Als ik daar ben denk ik weer terug aan dat geniale moment. Maar als ik nu dus terug kom in dat ene bos bij velp, dan denk ik niet meer aan alleen die magische trip, maar ook die ander. Die was wel leuk maar had niet de zelfde waarde. Jammer vind ik dat, zonde van een mooie herinnering.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar: Velp, Rheden, in het bos en thuis bij T.
Wie: Ik(D) en T.
Wanneer: Ergens midden December
Wat: LSD, ik 200ug en T 100 of 120ug.
Mindset: Rlxt, zin in een trip. Trip was geplanned, dus geen gestress.
Setting: We willen in het bos gaan trippen, we hoopten op zon maar het was een koude dag met dikke mist.

Ik rij rond een uurtje of 11 naar T toe, nog even wat boodschappen doen bij de AH en daarna trippen. Bij T thuis krijg ik een lekkere bak thee en bespreken we wat we gaan nemen en wat we gaan doen. Ik vertel hem voor een normaal tripje te willen gaan zo'n 100ug, T wil niet zo hard en gaat voor 50ug. T vertelt het bos in te willen en ik stem daarmee in, de natuur op paddo's is altijd fantastisch dus waarom met Alice niet? We nemen de zegels op de tong, en T gaat ondertussen even wat huishoudelijk dingen doen.

Na een half uur begint mijn acid op te komen, en een lichte spanning in mijn lichaam begint waarneembaar te worden. Ik vraag T of hij al iets merkt, maar hij zegt nog niks te voelen. T rommelt iets in zijn drugs lade en gaat weer naar de keuken. Ik zet mijzelf achter de computer en zet een lekker nummer op. De acid vibe neemt mijn gedachten over en vertelt me dat ik nog een doses moet bij nemen, zo stom als ik ben gehoorzaam ik en pak nog eens 100ug. Ik ga helemaal op in de muziek en ik besluit te gaan 'visual hunten', met andere woorden kleine lijntjes en dingetjes opzoeken en kijken of er al iets vaags mee gebeurd. Soms lijkt het te willen gaan smelten en golven, maar mijn ogen zien het nog niet, het is zoals normaal maar door een vaag filter bekeken.

T komt terug uit de keuken en zegt dat ie klaar is om te gaan. Ik versuft vraag waar gaan we heen dan, en hij zegt naar het bos. Ik denk oh ja en begin gegeneerd te grinneken. We pakken onze tassen in met eten, drinken, blow spullen en dingen om de trip leuker te maken voor zover dat mogelijk leek. Eenmaal buiten voelde het alsof de hemel op me neer drukte, om een of andere reden vond ik de wereld waarin ik nu was te druk, kil en chaotisch(centrum van Velp). De weg naar het bos was 10 minuten lopen door straten waar luxe huizen stonden, elke straat leek op elkaar en ik had geen id waar we waren. Ondertussen kwam de acid heel sterk op, mijn 2e doses begon ook al te werken terwijl de piek van de 1e doses al bijna in zicht kwam. Ik vertelde T geen id te hebben waar we waren maar dat ik zo snel mogelijk de bewoonde wereld uit te willen omdat de druk van de maatschappij en de hevigheid van de acid mij nogal op fokte. Geen id waarom dit zo was, maar het voelde beangstigend. T vroeg zich af waarom ik al zo heftig tripte en ik vertelde hem dat ik nog een 2e doses had genomen. Hij begon te lachen en zei dat ik gek was. Daarna vertelde hij ook een 2e doses te hebben genomen, en dat hij nu op ongeveer 100 of 120ug zat. Ik lachte en liet de spanning van me afvallen.

Toen we de bos rand hadden berijkt kon ik weer opgelucht adem halen, wat was het heerlijk in het bos. Na 5 minuten in het bos te lopen en deze nieuwe omgeving te verkennen stond ik plotseling stil. Mijn eerste doses begon te pieken waarop het hele bos plotseling tot leven kwam(ik gok een uur en een kwartier na inname). De bomen vormde regenboog letters en de lagere plantjes waren aan het krioelen tussen de bomen door. Als ik naar een boom toe liep kwam de schors met het mos erop als een berg op me af. Een ongekende diepte op het oppervlak van de boom.
T haalde me uit mijn verbijstering en we liepen verder, zo om de 2 a 3 minuten heb ik wel even stil gestaan met de woorden: WTF, pfffff, zooooo, heftig he, poeh, nauw, niet normaal meer. En toen gebeurde het, de visual die mijn hele trip in het bos weer zou terug keren. Ik zag zonlicht door de bomen heen schijnen, maar er was geen zon. Het was mistig en bewolkt. Ik vertelde dit tegen T, en hij verklaarde me voor gek. Maar ik wist het zeker, de zon scheen en ik werd vrolijk.

Er komt een stuk waar we schuin omhoog moeten, normaal zou dit vrij makkelijk gaan maar nu was het een ware klim. En ik had een halve lach kick van alle verbazing en hevigheid die ik voelde. Toen we boven aan de heuvel kwamen viel me de mist pas echt op, het was een soort gordijn dat door het bos heen slingerde. En op dat gordijn waren allemaal fractals en sterrenstelsels geprojecteerd. Ik keek naar beneden en zag hoe de mist van de heuvel af rolde. En op het moment dat ik weer terug dieper het bos in keek zag ik de zonnen stralen weer door de bomen schijnen. Dit maal waren het andere bomen, naald bomen. Hun schors bestond uit schubben. En ik dacht er kleine haartjes tussen vandaan te zien komen met witte licht puntjes aan de uiteinden. Ook viel me nu het bladerdek waar we overheen liepen op. Ik zag er allemaal kleine steden in, die met grote 3D gebouwen de ruimte in wilden. Alle gebouwen waren puntig en boven op waren kleine zwaai lichtjes, alsof ze wilden zeggen, pas op loop niet over ons heen. Maar ik wandelde vrolijk verder.

Ik had het idee dat ik vele malen harder ging dan T, en dat was ook zo, maar dat vond ik toen niet logisch. We wandelen een raar kronkelend pad af, en ik heb geen idee waar dit pad me gaat brengen. Ergens onderweg heb ik mijn iPod aangezet en ben muziek gaan luisteren. Maar al die tijd had ik het helemaal niet in de gaten dat ik naar muziek aan het luisteren was, het hoorde erbij, de muziek waren de geluiden van het bos. Tot we een ouder stel tegen kwamen die daar lekker aan het wandelen waren, toevallig stond toen een nummer van Spinvis op en dat gaf mij een rare gedachten boost. Ik dacht heel even dat ik bejaard was, en toen dat ik geen voeten meer had. Gelukkig hoorde T mij mompelen over rare stemmen en toen zei hij, welke muziek ben je aan het luisteren. Oh ja muziek, Spinvis is maf. En opeens ben ik weer mezelf, 20 jaar met voeten. T zet ook muziek op, ook Spinvis, maar een ander album.

We komen nu in een ander stukje bos, meer open vlaktes en kleine stukjes hei. We zijn nu dichtbij de Postbank(het bos bij Rheden). Ik voel me opeens vrij en open, alsof ik geen schedel meer heb, geen filter meer. Alles komt direct mijn hersenen binnen en ik voel de frisse wind mijn hoofd leeg maken. Ik zeg tegen T, mijn grenzen zijn weg, mijn masker is af. Ik ben nu op dit moment puur wie ik diep van binnen ben. T zei mooi, en we liepen door. Omdat het bos hier meer open was, was de mist ook dikker. Een grijs en nevelig universum van sterrenstelsels, met daar tussen de regenboog letters(bomen) die vrolijk aan het dansen waren. Ik vermoed dat op dit punt mijn beide doses tegelijk aan het pieken waren, op dat moment had ik niks meer in de gaten. Maar achteraf gezien zou dat heel goed kunnen kloppen.

Een klein stukje verder staat T opeens stil. Hij liep een klein stukje vooruit omdat ik constant opging in mijn space en af en toe stil bleef staan. Ik riep T wat is er, en hij snauwde snel dat ik stil moest zijn. Hij zag iets, maar ik zag niks door de waas van sterren en kleuren heen. Ik kwam voorzichtig richting T gelopen en probeerde heen te kijken waar hij keek. Ik zag nog steeds niks, behalve een heleboel wat ik op dat moment even niet wilde zien. T vertelde me dat er een moeder zwijn met kleintjes aan het snuffelen en wroeten waren halverwege een heuvel. Na een minuut te concentreren op het midden van de heuvel zag ik een soort van oer beest, een kleine dinosaurus of iets. En toen zag ik weer niks, het was moeilijk te zien wat er was en of het er was met die flarden mist die met mijn ogen spelletjes speelden. Ik begon te denken dat T een geintje met me uithaalde, maar hij bleef in zijn rol. Hij zag het, en ik niet. Tot dat ze gingen lopen, eerst zag ik de moeder, het was inderdaad die dino die ik zag. De mist werd iets minder dik en nu kon ik ook de kleintjes zien lopen.
Het was een magisch moment, we waren op 25m afstand en ik hield mijn adem in. We hebben 10 minuten staan kijken tot ze weer verdwenen in de mist. Er sluierde nu een vaag mystiek gevoel over T en mij heen, we voelden ons een met de natuur.

Nog geen 2 minuten nadat we weer verder liepen stonden we alle bij opeens stil zonder wat te zeggen, tegelijk draaiden we ons om omdat we iets hoorden uit het bos. Ik zag niks maar T zag ze wel. Hij wees, daar tussen de bomen. En ja hoor, 30 seconden later kwamen er 4 herten het bos uit rennen, staken het pad over om vervolgens in de mist te verdwijnen. Nog even bleef 1 hert staan op het pad en keek onze kant op. Even dacht ik het me te verbeelden maar T had het ook gezien, het was echt. Toen ze verdwenen waren barsten we los van de euforie. Dit maakte het magische plaatje compleet. Uitbundig discussiërend over de ervaring liepen we verder. We kwamen aan bij een meertje waar een bankje langs de rand stond. Ik zei tegen T, laten we gaan zitten en een joint roken, want ik ben wel uitgeput. Ook had ik soms last van erge steken in mijn achterhoofd, maar ik merkte er weinig van omdat ik nog steeds aan het pieken was. T vond het een goed idee om te gaan zitten en dus zaten we daar. De bomen rond het meertje deden de raarste dansen, ook haalden ze alle mogelijke kleuren tevoorschijn. T vertelde me dat hij nu ook in zijn piek was beland, en vertelde wat hij allemaal zag. Dit deed me goed en voelde dat we alle bij weer helemaal op de zelfde golf lengte zaten.

Er waren veel watervogels bij dat meertje en we hebben daar dan ook vol interesse naar gekeken, er kwam een aalscholver aangevlogen en lande in het water. Ik wist even niet wat ik moest denken en vond het een schitterend gezicht. Ook stond er een reiger aan de overkant, maar die was moeilijk te zien. Ik gebruikte het water als spiegel om de dansende regenboog bomen aan de overkant nog leuker te laten worden. Maar meerkoeten verstoorden het water oppervlak. Ik had maar niks met die beesten tot T met zijn meest geniale trip gedachte kwam. T zag die meerkoeten onderwater zwemmen, zoekend naar een open plekje om dan boven water te komen om lucht te happen, en om dat weer te duiken. Terwijl die meerkoeten eigenlijk gewoon boven water aan het zwemmen waren, en soms doken naar voedsel. Maar T zag het andersom, ik ging me er in verdiepen en nu zag ik het ook. Het leek op een of andere manier zo veel logischer zoals T het zei. We hebben hier een tijdje flinke lol om gehad.

Toen besloten we verder te gaan, er was weer een gigantische heuvel die we op moesten, nog hoger dan de eerste. T en ik hadden weer energie dus we renden naar boven. Boven op die heuvel hebben we even staan kijken om ons heen, wat een schitterend gezicht, we konden een beetje over de mist heen kijken. Ik had helaas weer wat meer hoofdpijn maar ik voelde er maar af en toe wat van, de acid zorgde dat ik me er niet echt van bewust was en merkte het dus ook niet constant. Toen zag ik een tunnel, een tunnel tussen de bomen. De tunnel liep heel lichtjes in een spiraal en er leek geen eind aan te komen, ik kon het einde niet zien. Ik vertelde dit aan T en wees welke kant hij op moest kijken, hij zag het ook. Het was weer een mystiek moment in het bos, en ik kreeg steeds meer respect voor moedertje natuur.
Hier boven op de heuvel leken de sterren stelsels die ik steeds zag 10 keer duidelijker, veel dieper, en duizenden sterren meer dan voorheen. En net toen we de andere kant van de heuvel weer af gingen zag ik de zonnen stralen weer. Ze deden me gerust stellen en ik voelde me weer warm en goed van binnen. Het mystieke bos en de overweldigende visuele wereld om mij heen, en ook de kou hadden nogal wat van mij gevraagd en ik begon langzaam op te raken. Met nieuwe moed gingen we de heuvel af. T zat nu net in zijn piek en spaced hem hard, hij dacht nu overal dieren om zich heen te zien maar die waren er niet. Het pad naar beneden loopt hol en heeft opstaande randen, het is een meter of 5 breed en als je het horizontaal zou zien lijkt het net een halfpipe. De wanden waren een meter hoog. T begint te rennen, hij rent zich zaggend naar beneden met zijn armen wijd alsof hij vliegt. Van de ene kant naar de andere en steeds sneller. Het was een mooi gezicht om te zien en ik lag ook helemaal dubbel. T komt weer naar boven gerend en hij heeft sterretjes in zijn ogen. Hij komt op me over als een kind van 6 en begint enthousiast te vertellen dat hij dit vroeger altijd deed, al kwijlend riep hij dit is leuk, zo leuk. En hopla nog een keer naar beneden met armen wijd. Als een dronken struisvogel stormt hij de bult af, en ik wandel er achteraan.

T leeft helemaal op terwijl mijn piek zijn einde nadert. Ik vertel T dat ik het koud begin te krijgen en dat mijn energie nog maar op een laag pitje brand. We besluiten richting huis te gaan, een goeie timing want het begint langzaam te schemeren. Op de weg naar huis komen we weer door een aantal straten met grote dure huizen. Allemaal nette grote tuinen, en BMW's of Mercedesen voor de deur. En op dat moment krijg ik een spirituele openbaring. Die mannetjes met hun blonde vrouwen met dikke borsten, 2 kinderen, een jongen en een meisje. Duur pak, dure auto, groot huis en een nette baan. Wat laten ze achter op de wereld, wat geven ze de mensen, de wereld? Wat is hun rijkdom? Ik besef me dat ik dat niet wil, ik ben veel rijker dan die mensen. Ik wil mijn kunst en muziek delen met de wereld, met de mensen. Als het even kan wil ik helpen, mens en dier, iets goeds voor de wereld. Ik hoef geen geld, maar geluk. Vrienden die er voor me zijn. Iets moois van de wereld, van mijn leven maken. Iets waar iedereen trots op kan zijn. Terwijl ik dit allemaal een beetje voor me zelf op een rijtje zet zijn we bij T thuis aangekomen. Ik plof op de bank neer en rol en joint. Oh mensen wat was dit heftig, en wat smaakt die joint lekker.

Al na spacend luisteren we muziek, en kijken we een film die ik niet ken. Ik kan me moeilijk focussen. Mijn hoofdpijn is nu heel intens, alsof mijn hoofd uit elkaar spat. Ik voel en hoor me hersenen kraken. De pijn isoleert zich in mijn achterhoofd. Ik word er echt naar van. Ik rook zo een aantal joints en probeer me ergens op te concentreren. Het lukt niet, dus vraag ik pijnstillers aan T. Ik neem 3 paracetamol, en drink even flink wat water. Na een uur beginnen ze te werken en mijn hoofdpijn verdwijnt langzaam. Aangenaam, een hele opluchting. Mijn hoofdpijn is weg en ik kan nog net van een lichtelijk stoned gevoel en hele lichte visuals genieten. T tript lekker languit op de bank op de muziek, hij zegt zichzelf onzichtbaar te voelen, alsof zijn lichaam van lucht is, maar wel bij elkaar blijft. En de trillingen van de muziek spelen met zijn lichaam. Het klinkt mij vet in de oren en ben ondertussen allerlei spacy muziek aan het opzoeken.

Uren later wanneer ik denk nuchter te zijn besluit ik naar huis te rijden, het is maar een kwartiertje of 10 minuten rijden. En ik voelde me normaal en zag geen rare dingen meer. Ik neem afscheid van T, bedank hem voor de mooie trip en stap in de auto. Halverwege ontdek ik nog niet nuchter te zijn en ik schrik hiervan. Gelukkig kom ik veilig thuis. Ik pak nog wat drinken en eten en ga daarna naar bed.

Het was een zeer mystieke en geslaagde trip.
g
geDaanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Was dat Spinvis nummer toevallig "Lotus Europa"? :) Maarja in ieder geval, heel bijzonder verhaal. Trippen in de natuur is geweldig. Ik hoop nog ooit iemand te ontmoeten waar ik ook mee zou kunnen trippen. Lijkt me heel fijn om zo'n vriend te hebben. Enige persoon waar ik mee kon trippen is inmiddels alweer terug naar Amerika. Door hem ben ik geintroduceerd tot drugs, maar nu ben ik wel een beetje de enige in mijn omgeving die graag tript. Achja, dit topic gaat niet over mij dus ik zal wel ophouden :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Ja dat was Lotus Europa. :P Spinvis geniale trip muziek, gewoon omdat die teksten zo maf zijn en die muziek gigantisch veel emotie bevat. Eerste trip trouwens dat ik Spinvis aan een stuk heb geluisterd, en ook tijdens de piek. Als je je gaat focussen op die tekst dan ga je echt vreemd denken. :tearsofjoy: Hier onder staat de tekst van dat nummer, lees maar dan kun je je misschien een beetje voorstellen hoe mijn gedachte kronkels werden beïnvloed.

Ik heb trouwens meerdere goeie trip vrienden, 2 in Arnhem, 1 in doetinchem, 1 in rotterdam, 3 in gouda en 2 in Zutphen. Dat waren al vrienden en later kwamen we er achter dat we allemaal leuk vonden om te trippen. En binnen trippen is leuk maar buiten in de natuur heeft mijn voorkeur. Vooral in de zomer als het lekker weer is, de zon geeft zo'n positieve wending aan mijn trip. Ben daarom blij dat de zon er in deze trip toch een klein beetje bij was. :wink:

Edit: Ben iets belangrijks in mijn report vergeten. Tijdens de trip was ik vreselijk aan het zweten, de druppels vlogen van mijn kop, en toen dat nummer kwam lag ik dubbel omdat de eerste zin zegt ik zweet als een otter. :tearsofjoy:

http://www.youtube.com/watch?v=FGn3Z4u9h9Y
Lotus Europa

Ik zweet als een otter
Begon het al eerder
Wat heb ik gegeten
Ik heb geen gevoel in mijn tenen
Opeens niet meer
Verder geen pijn
Alles okay
Alleen mijn tenen zijn weg
Badmeester, kijk nou
Mijn tenen zijn pleite
Ik lig aan de rand van het zwembad
Zweet en chloor en frituur
Mijn tenen zijn dood
En dat niet alleen
Mijn voeten
Nu ook al mijn voeten
Mijn arme voeten
Hoger en hoger
Ziet echt dan niemand een man zonder voeten
Valt toch wel op in een zwembad
Zou je wel zeggen
Tenminste

Ziet echt dan niemand dat ik uit elkaar val
Hier in mijn zwembroek
Hier in dit zwembad
Wat heb ik gegeten
Ontbijtkoek
Of was het wat anders
Die pizza
Zeker die pizza
Ik dacht dat ik gisteren ook al wat voelde
Of ben ik gestoken
Een beest uit het buitenland heeft mij gestoken
Hier in dit zwembad
Ik lig hier te rillen
En niets is zo erg als het licht en geluid
Van een zwembad
Vooral als je koorts hebt
Vooral als je dood gaat

Een meisje
Vier jongens
Ze staan op de hoge
Eén is de grootste
Zijn haar is van plastic
Hij lacht nooit als eerste
Want hij is de koning
De vorst van de hoge
Tikt ongeduldig
De koning gaat duiken
De koning gaat duiken
Maar eerst nog van alles
Duwen en schreeuwen
Iedereen kijkt toch naar boven
Kijkt naar de koning
En naar het meisje
Daar op de hoge
En ik lig te sterven
En wie zal mij vinden
Mijn knie is geloof ik nu ook al verdwenen

Op wie zal ik lijken
Een dode lijkt soms wel te lachen
Maar dan als een ander
Misschien wel als iemand die hij wilde zijn
Of juist helemaal niet
Op wie zal ik lijken
Als wie zal ik lachen
Ik voel aan mijn lippen
Staan ze al anders
Staan ze al spottend
Net als mijn vader
Muziek gaat maar harder
De speakers vervormen
Whitney en Britney en gillen en plonzen
En veel teveel echo
En ik lig te sterven
En Thuis hangt een foto

De koning gaat duiken
De koning gaat duiken
Maar eerst nog van alles
Duwen en schreeuwen
Niet op de plank met je poten
Dan veert ie niet, eikel
Kijk nou, die badmuts
De koning moet lachen
Kijk nou, hé kijk nou
Een vent met een badmuts
De koning zegt
Zal ik eens recht op zijn kop gaan
De anderen lachen
Het meisje, ze lacht niet
Ze tuft naar beneden
De trap van de hoge staat vol met gebibber
Ze wachten geduldig
De koning gaat springen
Gaat hij echt
Of hij springt
Of hij duikt
Ik zou het niet weten
Ik kan het niet zien
Er staat een geweldig dik wijf voor mijn ogen
Mijn hoofd zit verankerd
En ik lig te sterven
Mijn hart gaat
Mijn hart bonkt
Mijn hart bonkt krankzinnig
Zo barsten mijn ribben naar buiten
Wat zullen ze gillen
Spektakel, spektakel
Overal bloed en organen
Badmeester, badmeester
Er was een explosie
En daar ligt een dooie
Ik val uit elkaar
Mijn knie is verdwenen
Ook al verdwenen
Wat zal ik hem missen
De knie met het kuiltje
Gillen en plonzen
En veel teveel echo
En ik lig te sterven
En thuis hangt een foto

Ik had een auto
Een Lotus Europa
Die tijd toen in Zweden
Ik kon toen nog heel erg goed slapen
Een Lotus Europa
Gekocht van een vrouw
Die toch niet meer reed
In dat ding
Ze had heel veel ringen
Ze kwam uit een land
Waar kinderen sluipen
En honden bevriezen
En alcohol vrolijk
De mannen veranderd
Wacht tot je dood gaat
Drink tot je blind bent
Een Lotus Europa
Ik reed door de sneeuwwitte heuvels
Een heel dure broek
Van prachtig dun kalfsleer
Ik rookte nog Pall Mall
En ver in het Oosten
Verklaarde men oorlog
En vlogen er ganzen

Er was een vrouw
Heel lang geleden
Ze woonde in Zweden
Ze rook naar het huis waar ze woonde
En ik had een snor
En een heel dure broek
Van prachtig dun kalfsleer
Er was een vrouw
Ze sprak maar een paar woorden Engels
Ze sprak als een dove
Ik verstond er geen reet van
En ver in het Oosten
Verklaarde men oorlog
En vlogen er ganzen
Ganzen, ganzen, ganzen
Ganzen, ganzen, ganzen, ganzen

En zo gaat het nog wel ff door, maffe tekst hea? :tearsofjoy: :wave:
g
geDaanteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Lotus Europa = een geniaal nummer, en mijn favoriete Spinvis nummer, en ik kende de tekst voor de helft uit mijn hoofd een jaar of 2 geleden :beer: En ik ben jaloers op jou, met zoveel tripvrienden :( Zullen op mijn school (middelbaar overigens) vast wel drugsgebruikers zijn, maar het aantal mensen wat graag diepzinnige trips heeft, inplaats van ´lekker stoned´ zijn of dronken zijn, is volgens mij ontiegelijk klein. Ik durf te zeggen dat ik uit 1000 scholieren, 1 van de 5/10 ben die graag paddo trips heeft. Kan het natuurlijk niet zeker weten, het kan meer, het kan minder zijn, maar ja, ach, het zal allemaal wel :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Zo te horen ben je nog jong, en de mensen met wie ik tripte op die leeftijd deden het allemaal maar om van de kaart te zijn en drugs te gebruiken. En al die mensen trippen nu ook niet meer, die gebruiken nu speed en X. Mijn trip buddys die ik nu ken die trippen ook om de trip, en niet om onder invloed te zijn en hard te gaan. Je komt vanzelf wel mensen met de zelfde intresses tegen, en anders ga je op dit forum kijken wie er een beetje in de buurt woont en wie een keertje met je wil trippen? :P
Succes. :wave:
g
geDaanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Naja ik zou niet iemand opzoeken waar ik drugs mee kan gebruiken :P Ik wil juist trippen met vrienden. Ik ken wel wat mensen die graag trippen, maar daar zou ik verder niet echt goed bevriend mee kunnen raken, en ik ga niet met mensen trippen, met het idee ´ik wil trippen met iemand´. Tot ik dat soort vrienden krijg, heb ik nog altijd mezelf, en ik ben gezegend met een hippie-vader waar ik ook trips mee kan hebben. Helaas durft hij LSD niet aan (vriend van hem had bijna zelfmoord gepleegd onder invloed van), en is hij allergisch voor paddestoelen (heel fijn -.-). Alhoewel ik ook niet zeker weet of ik nou LSD zou nemen, ik hou het wel op paddo's en xtc af en toe (wel verantwoord 1 keer in de 3 maanden maximaal :wink: )
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Heel goed, ik bedoelde ook niet van ga zoeken naar iemand om mee te trippen, maar als je iemand vind waarmee je zou willen trippen. Ik ken die mensen ook al voordat ik met ze had getript, maar ik kende ze omdat we de zelfde intresses hadden.
Ik bedoel als jij iemand tegen komt met wie je het goed kan vinden, en die houd ook van trippen. Kun je het eens proberen om samen met die persoon een trip te wagen. En misschien bloeit er wel een hele mooie vriendschap uit.
Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat trippen met vrienden die banden tussen hun en mij heel erg versterkt heeft. En dat kan natuurlijk niet als die band er niet al is. Maar als de klik er is, komt de vriendschap vanzelf.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Mooi report ! Doet me nog meer naar de zomer verlangen, en lange wandelingen in de natuur. Of het nou onder invloed is, of niet :wink:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Ik vind het ook een heel mooi report. theeft mij helemaal meegenomen en kheb er van genoten.
bedankt om je ervaring te delen
groetjes
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Supermooi geschreven!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Nice, heel mooi report! Ik krijg nu ineens een klein stukje van jou te zien wat tot nu toe nog een beetje onzichtbaar bleef op het forum.

En als je de zanger van Spinvis eens via een wandeling wil beluisteren: klikkerdeklik Dat lijkt me een fijne samensmelting van 3 elementen. Trippend wandelen op muziek van Spinvis betreffende het stuk natuur waar je loopt. Vet!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Drientje zei:
Nice, heel mooi report! Ik krijg nu ineens een klein stukje van jou te zien wat tot nu toe nog een beetje onzichtbaar bleef op het forum.

En als je de zanger van Spinvis eens via een wandeling wil beluisteren: klikkerdeklik Dat lijkt me een fijne samensmelting van 3 elementen. Trippend wandelen op muziek van Spinvis betreffende het stuk natuur waar je loopt. Vet!
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dat is vet! Danku.
En Drientje, ik ben wel benieuwd welk stukje dat precies is wat je van mij hebt gezien? :P

@ de rest, danku. Ik twijfelde nogal aan mijn schrijf stijl, of ik het wel duidelijk kon vertellen en of ik wel een boeiend en vloeiend stuk kon schrijven. Maar zo te horen is dat wel een klein beetje gelukt. Bedankt voor het lezen! :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Nou een stukje dat best serieus bezig is met zichzelf (over je spirituele momentje bijvoorbeeld) dat miste ik eerlijk gezegd bij je verdere posts op het forum.

Absoluut no offense verder. Niet dat het nou ineens verplicht is om je belevingen in een trip te verspiritualiseren, maar ik vond je tot nu toe eerlijk gezegd een beetje vlak, nu heb je diepte in jezelf aangebracht en dat vind ik altijd erg prettig.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Hehe, ok dankje.
Ik deel dat stukje van mezelf niet zo snel, maar ben er wel heel erg mee bezig. En heb het ook niet bewust bijgevoegd ofzo. Het was gewoon onderdeel van me trip. Ik dacht dat mijn vorige tripreport ook wel een klein beetje diepgang had, maar blijkbaar niet genoeg. :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

*Gaat zich schamen in een hoekje*

Ik heb je vorige tripreport niet gelezen, eerlijk gezegd lees ik maar bar weinig reports meer omdat er maar schrikbarend weinig reports gemaakt worden waarvan ik vind dat ze de moeite van het lezen zijn.

*Gaat meteen naar je report op zoek :grin: *
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

Had je wel gelezen toch?? Je was de eerste die poste. :tearsofjoy:
Dat Live report, van de paddo. Je had het nog over die film, the dark crystal.
Je hoeft je niet te schamen voor een slecht geheugen, heb ik ook. :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight.

DrippTone zei:
Had je wel gelezen toch?? Je was de eerste die poste. :tearsofjoy:
Dat Live report, van de paddo. Je had het nog over die film, the dark crystal.
Je hoeft je niet te schamen voor een slecht geheugen, heb ik ook. :wink:
Klik om te vergroten...

:flushed: Hihihi, inderdaad na terug lezen zag ik het ook. Pffff, ik wordt oud.....hoop ik. :grin:

Dat was ook een heel goed report! Ik zal je wel door de war gehaald hebben met iemand anders. Er zijn best veel nieuwe gebruikers en posters op het forum bij gekomen tegelijk met jou.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."