#1
Hehehe gezellie gezellie. Luister je verder veel naar dubstep of alleen op dit soort momentjes? 


Dacht ik ook meteen al ja, past daar prima.Pikachu zei:Haha relaxt
Eigenlijk moet je dit ff onder tripreports plaatsen ook al gaat het over wiet.
p1142083 zei:ik heb jeuk aan mijn zak, maar ik heb 2 van die korte zwakke armpjes dus ik kan er niet aan krassen
dubstep is wel chill.LangeLokken zei:Hehehe gezellie gezellie. Luister je verder veel naar dubstep of alleen op dit soort momentjes?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."