Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ik een slecht persoon als ik dit echt te grappig voor woorden vind? [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8lLqqR2pcws&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8lLqqR2pcws&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Gouweouwe [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QrRcEfulv3U&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QrRcEfulv3U&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Karin Dreijer Anderson. Heldin. Yes yes. Heb je ook al Silent Shout (The Knife) gecheckt? Ook een plaat met een toffe sfeer."
"Re: LSD in the fog, with a ray of sunlight. Mooi report en leuk geschreven! Ik hoop dat Alice mij binnenkort ook opbelt voor een date"
"Oh...."
"Dopezilla zei: Waarom zou je dit willen doen? Olle Klik om te vergroten... Hahaha, ja die vraag kwam dus ook bij mij op. Waarom? :l"
"Ik snap simpelweg niet waarom sommige mensen perse altijd alles als drugs moeten zien/gebruiken. Dat vind ik raar. Ik kan best inzien dat dit ook een grappig roesje geeft of whatever, maar ik zie gewoon niet in waarom je dat perse ook met dit middel op moet zoeken. Kan me niet voorstellen dat ibuprofen nou echt een betere roes oplevert dan bijvoorbeeld een jointje of een andere downer. Maar misschien denk ik zelf niet genoeg out-of-the-box, daar kan het ook aan liggen natuurlijk."
"Uiteraard is het een puur persoonlijke kwestie. Maar waar ik op doelde is de hele gedachtegang van: "Oh dit middel heeft een miniem effect waardoor ik me net iets anders voel. Nou, laat ik er dan maar veel van nemen". Ik snap die dwang niet zo goed."
"soldiermoney zei: Als je die drang niet hebt valt er ook weinig aan te snappen denk ik. Of sommige dingen kun je maar beter niet snappen, snap je? Klik om te vergroten... Ik snap het niet, daarom stelde ik de vraag 'Waarom?'. Daar begon deze hele 'discussie' mee toch?"
"Leest lekker weg, de quotes maken het compleet. Ook de gesmolten straten vond ik tof beschreven. Je schreef dat je een hele reep pure chocolade had gegeten, zorgt dat er niet voor dat je NOG harder gaat? Of is dat iets wat ik me maar aan heb laten praten?"