#1
hiet is best wel junky om zo te willen spacen ........ ik zou gewoon eeen mdma pil komen of iets ik dnek dat dat iets prettiger is

LunaSterre zei:Ik heb ongeveer anderhalfuur geleden 20 Daro Capules ingemomen. En ja, ik ben de LunaSterre van het andere topic die ik geopend had waar ik zei dat ik er 30 in had genomen. Nu heb ik er 20 genomen, die 30 waren een tripje richting de Hell. Ik hoop dat het nu wat relaxter uitpakt. Nu ben ik denk ik ook meer in staat om hier te posten over hoe alles verloopt tijdens mijn trip.
Nouja, ik moet nog eventjes wachten voordat het inslaat. Maar zodra het gebeurt hou ik jullie op de hoogte!
Liefs, LunaSterre
Svali zei:Die kun je echt overal krijgen hoor. Drogisterij etc.
bier zei:Svali zei:Die kun je echt overal krijgen hoor. Drogisterij etc.
Dit geneesmiddel is uitsluitend verkrijgbaar bij de apotheek.
Ligt het bij jullie nog steeds bij de drogist?
Svali zei:Eerlijk gezegd geen idee, maar het leek me nogal logisch.
Maar dan ga je toch naar de apotheek, lieve schat?
Svali zei:Bij mij wel, en ik woon in Nederland...![]()
Svali zei:Kan via internet...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."