Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVisuals op XTC

Visuals op XTC

12 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
LuckySevenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedendag,

Ik heb verscheidene keren onder een pilletje allemaal patronen gezien, kleurenpatronen. Als dit zich voordoet dan kan ik alles nog normaal zien maar wel met een kleurenpatroon erop Het is zeer lastig uit te leggen, al helemaal op MDMA. Mijn vrienden en tripbuddy's denken dat ik onder invloed van xtc niet spoor. Laatst had ik Paddotruffels gegeten ( Atlantis ) En daarop kreeg ik dezelfde patronen weer te zien. Ik heb ADD, wellicht kan dat er iets mee te maken hebben.

Heeft iemand dit ook eens meegemaakt?
En zo ja, Houd je het voor jezelf of vertel je het ook aan mensen?
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey

Ik heb zelf ook een keer Atlantis truffels gedaan en ik ben van plan mdma te gaan nemen.
ik zag ook patronen, die mijn hele zicht versperden.
zoals 3 evenwijdige gele strepen met een blauwe, rode,... achtergrond. soms stond er in iedere streep een klein figuurtje. Ik probeerde het te herkennen en het te onthouden maar ik weet niet meer hou het eruit zag. Ik weet enkel dat er een figuurtje was dat telkens hetzelfde was
L
LuckySevenLid
01-01-2024, 00:00
#3
experimental zei:
Hey

Ik heb zelf ook een keer Atlantis truffels gedaan en ik ben van plan mdma te gaan nemen.
ik zag ook patronen, die mijn hele zicht versperden.
zoals 3 evenwijdige gele strepen met een blauwe, rode,... achtergrond. soms stond er in iedere streep een klein figuurtje. Ik probeerde het te herkennen en het te onthouden maar ik weet niet meer hou het eruit zag. Ik weet enkel dat er een figuurtje was dat telkens hetzelfde was
Klik om te vergroten...

Klinkt wel verdacht veel als wat ik heb, ben benieuwd of je het ook zal ervaren met MDMA. Waren die visuals een gestructureerd patroon?
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met Mdma (xtc pil) of bijvoorbeeld speed of coke krijg ik ook visuals. Maar dit is pas als ik op bed ligt en mijn ogen dicht doe. Komt ook grotendeels door de opgefokte hersencellen. Maar ik zie ook altijd mooie kleurtjes en circeltjes voorbij komen dan :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Visual op paddo's (wat doorgaans meer vervormingen zijn m.i.) zijn toch niet echt te vergelijken met XTC. Of jij bent een bijzonder geval of het is een raar verhaal wat mij betreft.
R
RoybanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had laatst op MDMA ook visuals, was wel vrij hoge dosis maar toch. ( 350 mg )
Ook vergelijkbaar met truffels, wat minder erg qua patronen, maar zeker vager.
Mensen zien die er niet zijn, dingen op mensen zijn die er niet zijn. Eigenlijk heel veel dingen zien die er niet zijn :sunglasses:
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#7
LuckySeven zei:
experimental zei:
Hey

Ik heb zelf ook een keer Atlantis truffels gedaan en ik ben van plan mdma te gaan nemen.
ik zag ook patronen, die mijn hele zicht versperden.
zoals 3 evenwijdige gele strepen met een blauwe, rode,... achtergrond. soms stond er in iedere streep een klein figuurtje. Ik probeerde het te herkennen en het te onthouden maar ik weet niet meer hou het eruit zag. Ik weet enkel dat er een figuurtje was dat telkens hetzelfde was
Klik om te vergroten...

Klinkt wel verdacht veel als wat ik heb, ben benieuwd of je het ook zal ervaren met MDMA. Waren die visuals een gestructureerd patroon?
Klik om te vergroten...

Het is moeilijk om het te herrinneren, ik weet wel nog dat de strepen soms bewogen van de ene naar de andere kant, en dat het beeld soms helemaal ging stilstaan, en het langzaam ronddraaide waardoor ik zag dat alle strepen eingelijk 3D waren met overal zwarte zwevende parels ;$

Sorry als het niet vlot leest maar daar kan ik niet veel aan doen,
Ik heb een keer een lijntje Relatine genomen, heel wat alcohol en pepdrank gedronken en een halve joint gerookt. Toen ik in bed ging liggen anderhalf uur later ging mijn hart nog steeds te keer, en als ik m'n ogen sloot zag ik honderden slecht getekende tekenfilmmannetjes druk door elkaar lopen, was wel een leuke ervaring, hoewel ik me een beetje zorgen maakte over mijn hart, wat dus nergens voor nodig was.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zie met x wel vaak lichtflitsen en dingetjes voorbij schieten maar dat kan ook zijn omdat ik nog niet heb geslapen.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#9
hahhaah, ja dat lijkt mij ook zoooo mooi he tekenfilm poppetjes zien :grin:, hahah

ziet dat er dan ook echt gewoon uit als micky mouse enzo of hoe moet ik dat bedenken?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor tekenfilm poppetjes moet je gewoon naar cartoonnetwork kijken. XTC gata je doorbij niet echt helpen.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha Oke, ik dacht dat je visuals kon zien op xtc?? zoals ik hier lees.. en daar ook tekenfilmpoppetjes zag... teminste dat maak ik bij dit topic op.
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met die tekenfilmpoppetjes bedoel ik die van chalkzone, op nickelodeon

hier zijn er 3:


en in die stijl waren het er een stuk of 100 :grin:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stoer:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."