Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer : doen of niet?

eerste keer : doen of niet?

27 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar dat valt op te lossen met warme kleren en dekens ofzo.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
experimental zei:
We hadden ook gedacht te gaan kamperen in het bos, maken we savonds een vuurtje en blowen we tot we erbij in slaap vallen!
Het enige wat dan kan tegenzitten is dat het ijskoud is snachts.. En dat kan het zeker worden
Klik om te vergroten...
Klinkt wel gezellig, maar dan moet je wel flink hout op het vuur pleuren wil je het lekker warm houden. :grin:
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon lekker rondjes gaan lopen door het bos. is gewoon kei vet. Owjah tip: neem genoeg sapjes mee en een voetbal om een beetje te shotten. Je gaat iets nodig hebben om je energie in kwijt te kunnen! :wink:
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jullie zullen er zeker nog van horen (:
Pfft examens vandaag begonnen, weekje geen wiet roken, word moeilijk x)

Tussen de 7 en de 14 dagen zal de mdma achter de rug zijn en het eerste wat ik doe als ik terug ben van het kamperen is hier beneden een kleine tripreport zetten :)

Peace
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#5
je zegt op een namiddag..........tip: neem een zonnebril mee :sunglasses: :grin: Die zon doet ontiegelijk veel pijn door je nogal vergrote pupillen :tearsofjoy:
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kenobi zei:
Gewoon lekker rondjes gaan lopen door het bos. is gewoon kei vet. Owjah tip: neem genoeg sapjes mee en een voetbal om een beetje te shotten. Je gaat iets nodig hebben om je energie in kwijt te kunnen! :wink:
Klik om te vergroten...

bewegen zullen we zeker doen, we nemen wat boxen mee op batterij en gaan keihard dansen op dubstep ofzo :grin:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn eerste keer was op een groot hous party, had meteen een hele gedaan, had achteraf better een halvje kunnen doen hahaha, en een keer die stoot vn energy woow lekker gevoel toen de eerste keer :hearteyes: :hearteyes:

en zoals hier boven al gezegt word, als de zon schijnt zonebril op doen:P haha

veel plezier we horen het nog wel??:grin:
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bn benieuwt:d Suc6 met je examens
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb ze vandaag gekregen, 4 blauwe rondjes met aan 1 kant een ster gegraveerd.
Iemand die deze herkent of ervaring mee heeft?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met een beetje geluk herkent het testcentrum ze.
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tufnut zei:
Met een beetje geluk herkent het testcentrum ze.
Klik om te vergroten...
Raad ik wel aan ja...
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmm..
ook als je in belgie woont (en minderjarig bent)? :flushed:
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Even tussendoor, vandaag ben ik met een vriend gaan spacen.
we hadden tijdens het liedje ''wolken'' nagedacht over hoe ver de ruimte zou gaan.
op een bepaald moment kwamen we bij de gedachte; er is evenveel kans dat wij ontdekt worden dan dat wij iets ontdekken - een bewoonde planeet ofzo :wink:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat is wel wat lastiger ja, maar mss ken je iemand in NL die je om hulp kunt vragen?
Anders zul je via Pillreports.com info moeten zoeken en dit moeten matchen met ervaringen van bekenden en info op andere sites zoals partyflock.nl. Verder kun je middels zelftesten iets meer info krijgen; die zijn te koop op internet en bij smartshops.
Neem je toch de gok met ongeteste pillen, wat ik dus niet aanraad, dan de eerste keer dat je ze gebruikt met kleine dosissen moeten werken. iets groter inkopen nadat je weet dat het goede zijn is dus een goed idee voor jullie Belgen.
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dankje!
eindelijk een forum waar je antwoorden krijgt waar je echt iets aan hebt!
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#16
experimental zei:
Dankje!
eindelijk een forum waar je antwoorden krijgt waar je echt iets aan hebt!
Klik om te vergroten...

dat horen we graag:grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Naar mijn mening om een 'eerste keer was het leukste' ervaring te krijgen , is een hele pil nemen het best, zonder er andere middelen bij te gebruiken zodat je het effect optimaal kan ervaren.

Veel plezier!
e
experimentalLid
01-01-2024, 00:00
#18
We hebben de dag uitgekozen om te gaan kamperen... het wordt....
MORGEN!
En dinsdag plaats ik in tripreport! Ik kijk er echt naar uit!

Peace
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm Skip... niet zo een heel verstandig advies. De TS weegt 55kg. Er gaan (iig in NL) pillen rond van 180-200mg. Als hij er zo een in een keer pakt spaced hij zich kapot. Aangezien hij niet weet wat voor pillen hij heeft is voorzichtigheid geboden.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tufnut zei:
Hmm Skip... niet zo een heel verstandig advies. De TS weegt 55kg. Er gaan (iig in NL) pillen rond van 180-200mg. Als hij er zo een in een keer pakt spaced hij zich kapot. Aangezien hij niet weet wat voor pillen hij heeft is voorzichtigheid geboden.
Klik om te vergroten...

Je hebt gelijk als hij niet weet wat voor pillen het zijn.
Ik zelf weeg ook 55 kilo en ik ben een vrouw, mij is niks overkomen toen ik een blauwe mitsubishi had van 180 mg.
Is bij iedereen verschillend natuurlijk, het was ook maar een mening. :cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."