#1
Maar dat valt op te lossen met warme kleren en dekens ofzo.
Klinkt wel gezellig, maar dan moet je wel flink hout op het vuur pleuren wil je het lekker warm houden.experimental zei:We hadden ook gedacht te gaan kamperen in het bos, maken we savonds een vuurtje en blowen we tot we erbij in slaap vallen!
Het enige wat dan kan tegenzitten is dat het ijskoud is snachts.. En dat kan het zeker worden
Kenobi zei:Gewoon lekker rondjes gaan lopen door het bos. is gewoon kei vet. Owjah tip: neem genoeg sapjes mee en een voetbal om een beetje te shotten. Je gaat iets nodig hebben om je energie in kwijt te kunnen!![]()
Raad ik wel aan ja...Tufnut zei:Met een beetje geluk herkent het testcentrum ze.
experimental zei:Dankje!
eindelijk een forum waar je antwoorden krijgt waar je echt iets aan hebt!
Tufnut zei:Hmm Skip... niet zo een heel verstandig advies. De TS weegt 55kg. Er gaan (iig in NL) pillen rond van 180-200mg. Als hij er zo een in een keer pakt spaced hij zich kapot. Aangezien hij niet weet wat voor pillen hij heeft is voorzichtigheid geboden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."