Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsonzin praten door xtc?

onzin praten door xtc?

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijk kan dat, waarom zou dat niet kunnen? Of het vaak gebeurd is ene tweede en of je met zo iemand om wil gaan kun jeje ook afvragen.
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
kun je onzin praten door xtc? dingen zeggen waar je later spijt hebt? dingen zeggen die niet waar zijn maar die je verzint? dingen zeggen en niet weten waar je het over hebt?
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
niemand?
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heej tufnut
is het een bekende kenmerk van xtc? of ligt dat aan de persoon die het gebruikt.

nee zo wil ik niet met iemand omgaan.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door xtc wordt je doorgaans vrijer, liefdevoller, eerlijker en meer open. Ligt echter wel aan de persoon. Van een huigelachtige leugenaar wordt je met xtc echt niet ineens moeder Therasa ofzo.

Wat is er gebeurd waardoor je deze vraag stelt?
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand veel verstand xtc?
ik heb roze diamantjes, kent iemand deze?
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beter vraag je dat bij het testcentrum.
K
KenobiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Praat altijd onzin met drugs op haha :stoned:
n
nadjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat zal ook wel per persoon verschillen.
P
PartyHardLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoi,

Ikzelf praat altijd onzin met XTC. Vaak ben ik met mijn gedachte zo ver weg dat ik, als men mij aanspreekt, over bijvoorbeeld mijn werk ga praten. Ikzelf doe geen XTC met mensen die ik niet mag en dus zal ik ook geen onzin uitkramen wat mijn vrienden betreft. Beledigend en grof taalgebruik o.i.d. is bij mij ook niet aan de orde.

Gr. PartyHard
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#11
meestal gaat men vriendin niet meer mee na feesten als ik onder X sta, hahahah wil ik niet hebben voor ik het weer verneuk zou ik ma zegge hahahaha
G
GroenekruisLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zelf word er altijd heel open van, ik spree dn ook altijd de waarheid, als je mij dn wat vraagt zeg ik daar altijd eerlijk antwoord op. Hmmm zo liepen mijn relaties dus egt af..... hahah
P
PartyHardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Groenekruis zei:
ik zelf word er altijd heel open van, ik spree dn ook altijd de waarheid, als je mij dn wat vraagt zeg ik daar altijd eerlijk antwoord op. Hmmm zo liepen mijn relaties dus egt af..... hahah
Klik om te vergroten...

Haha, ik herken jouw situatie. Vriend van me heeft op die manier flinke ruzie gehad met zijn vriendin. Het is allemaal wel weer goed gekomen.
Maar eerlijke praat is over het algemeen vrij grappig en bevredigend om te doen. Ik mag bijvoorbeeld graag zeggen dat we veelste weinig tijd met elkaar doorbrengen e.d. :grin:
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Klopt dat dat vaak zo gebeurd. Jammer is dat veel mensen dit de dag erna vergeten lijken te zijn en er dus niets mee doen. Daardoor ben ik in de loop der jaren onder de X toch wel wat terughoudender geworden met wat ik wel en niet zeg.
n
nvaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vriend van me had dit vorige week heel erg.
het was ze 1e keer dat die xtc gebruikte en begon aan 1 stuk door te lullen.
De avond toen het net begon intewerken hadden we het over vechten.
Uiteindelijk heb ik zoveel verhalen van hem gehoord dat die volgens hem ckr wel 250 mensen heeft geslagen hahaha :tearsofjoy:
Volgende dag zij die wel..ik lulde echt bullshit gister dat was wel verder grappig.
Ik zelfs praat niet echt veel tijdens xtc,maar luister ook niet graag naar andere
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die knakker verteld dan in het dagelijks leven ook vaak lulverhalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."