Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zijn er hier nog meer mensen op het forum die a.s zaterdag flink uit hun plaat gaan??"
"Svali zei: Nee, al zou ik best eens willen zien hoe het er tegenwoordig aan toe gaat op die parties. Mijn laatste drie gabber feesten waren respectievelijk in '99, '00 en '02. Klik om te vergroten... Ik heb de vroegere feesten niet mee gemaakt maar ik hoor uit alle hoeken dat hetzelfde niveau en gezelligheid en de eenheid terug is!"
"Wildstyles- Delay Distortion !!!"
"Verschilt ook veel per mens denk ik zomaar. Maar die stoornis speelt ook zeker wel een rol! En de kwaliteit ook natuurlijk"
"Iedereen die zegt even tijdje stoppen....dat is niet makkelijk na 3 weken elke dag 1,5 tot 2 gram denk ik zomaar"
"Verstandig is het natuurlijk niet. Maar heeft hier iemand ervaring mee? om na speedgebruik iets tot je te nemen waar je rustig van wordt en kan inslapen?? Ikzelf zit te denken aan Lorazepam, zou dit kunnen naar een nachtje doorgaan op speed?? Graag reactie"
"Geen ervaring mee, maar als je na denkt kan het nooit niet echt super zijn. De speed maakt je helemaal gek, energie vol. Zodra je aan de ket gaat wordt heel je lichaam stik loom! Want weten je hersenen niet wat ze met zichzelf aan moeten..."
"Gisteren maar geaccepteerd dat ik gewoon niet kon slapen en er nog een leuke dag van gemaakt. om vanacht lekker door te slapen 1 mg lorazepam genomen. Vanochtend om 11 uur pas wakker en helemaal bij getankt"
"Tufnut zei: Kleurtjes zeggen geen zak. De testservice zegt wel wat, namelijk hoe zuiver je pep is! Klik om te vergroten... Dat is een feit!"
"Afgelopen week natte pep gekregen. Deze was toen wit. Eenmaal gedroogd nog wit. Na een paar dagen in een ponypackje its turned to yellow.... Maar de kwaliteit was goed"