Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P"
"wiet en nicotine."
"Melanie1 zei: koop chips en maltesers in Klik om te vergroten... ach man geen maltesers, krijg je zon kleffe bek van! ikzelf vind die beertjes chips super lekker als ik stoned ben. ik eet zon zak binnen 5 minuutjes helemaal leeg :P"
"ik heb wel een keer gehad dat ik echt gewoon nog minder dan de helft had opgesmoked, en was bijna nog meer stoned als dan dat ik een hele rook. wtf?"
"ben laatst wel bijna een keer nokkie gegaan, ik had die dag alleen een kop cruesli op. voelde me toen ook niet goed, alles draaien en kotsen enzo. en de keren daarop had ik gewoon goed gegeten en ging er niks mis."
"uh, ik denk dat het wel kan alleen het zou imo niet zo slim zijn.."
"ik denk niet dat wiet roken in verband staat met het dikte van het bot, dus lijkt me onwaarschijnlijk ._."
"kijk, als je nou toch 3 joints hebt, en met 3 mensen bent, ga je toch niet doorgeven maar gewoon ieder zn eigen?"
"ik verstop het altijd in een kapotte box, en leg die ergens onder mn bed ofzo. werkt prima"
"ik zouzeggen: wees blij dat hij dat report schreef, nu hoef je t zelf niet meer te doen."