Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDunne polsen door veel blowen?

Dunne polsen door veel blowen?

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#1
WAt een onzin :beer:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey mensen,

M'n broer zei laatst dat mensen die veel smoken, altijd hele dunne polsen hebben. Ik zeg van mezelf datk echt gespierd gebouwd ben, en alsk naar m'n arm kijk zie ik ook gewoon gespierde onderarm maar van die dunne polsjes..

Ik ben 16 jaar en smoke vanaf m'n 13 ofzo.. weet iemand of dit er iets mee heeft te maken ofzo?

peace :stoned:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#3
volgens mi niet tog, waarom zouden je polsen daar dunner van worden..
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik denk niet dat wiet roken in verband staat met het dikte van het bot, dus lijkt me onwaarschijnlijk ._.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze worden dunner zodat je ze makkelijker door kan snijden als je helemaal paranoïde wordt van de wiet!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?


OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moet je meer rukken, worden ze weer dikker

:beer:
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor :wink: kan me echt niet voorstellen dat blowen duisentveel invloed heeft op de ontwikkeling van je polsen :tongueout:

Edit: Je drinkt vanaf je 13e elk weekend? Ik zou me meer zorgen maken over de ontwikkeling van je hersencellen dan over je polsen..
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hmm ik heb dit ook en ik blow ook al zo'n 3-4 jaar..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik blow en heb juist hele grote polsen :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
033Amnesia zei:
Ik bedoel niet letterlijk alsje veel blowt dat je polsen dunner worden, maar als je in een periode waar je veel hoort te groeien (op je 14/15 ofzo) word je groei erg geminderd, daarbij drink ik ook elk weekend vanaf m'n 13e, en blow ook aardig veel van m'n 13e. M'n vraag was of, als dit je groei tegenhoud, dit een duidelijk kenmerk is van mensen die veel smoken?


OFZO..weet ik veel ik ben fucking stoned :stoned: wat een domme vraag eigenlijk - rustigg

:smoke:
Klik om te vergroten...

Lol, zoek 1 keer op google en je word doodgegooid met informatie over de belemmering van de groei door alcohol en thc...
Als je vanaf je 13e ieder weekend drink, zal je groei inderdaad erg worden afgeremd en blijf je dus een lekker klein ventje geestelijk en lichamelijk. Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ignorance is bliss
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
Thc houd ook de ontwikkeling (net als alcohol) van de hersenen tegen, so have it your way!
Klik om te vergroten...
bron?? (heb je niet hè...neej....heb je niet:wink:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het houd je emotionele ontwikkeling tegen toch? Ik weet niet of je die meisje van die afkick programma van bnn nog kan herinneren?
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Die ene meisje van die programma herinner ik me nog goed mocro..:wink:

ik heb mijn hele leven al dunne polsen, denk persoonlijk niet dat dit door wiet erger is geworden, maar het maakt me ook niet uit eigenlijk..:P

En wat hersenschade betreft, ik dacht dat wiet geen bijvende hersenschade leverde.. Wel kan ik me goed voorstellen dat het je emotionele ontwikkeling vertraagt, gewoon omdat je in een sociaal isolement raakt. Maar dat is niet het middel, maar de scene..

Then again, who needs emotions when you've got weed :rolleyes: :stoned: :P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alleen mensen die op hun 13de beginnen met blowen krijgen dat.........
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#17
phew..gelukkig ben ik dan al op mn 12de begonnen :wink:
1ste of 2de week middelbare school.. hoi ik ben flip..wat doen jullie daar? :stoned:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, ik blowde ook al vanaf mijn 12ste :stoned:
Ach, een beetje lsd in je mik en je ontwikkeling schiet als een raket vooruit :hearteyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben een Endo :hearteyes:
Wel eentje die zich terminste druk maakt om zijn bf% :hearteyes:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#20
de dikte van je pols wordt bepaald door je genen. heb je dunne polsen, een lang dun lichaam en een smal middel dan ben je gewoon ectomorf :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."