#1
Ja, legaliseer wiet maar. Ben die androgene wiet met weinig thc erin, een beetje zat. Wordt regelmatig bedonderd in coffeeshops. Als het is legaal, gebeurt dat minder en worden coffeeshops (denk ik) ook meer cafe's waar je wiet kunt ruilen en van elkaar kan leren om beter te growen. you know what im saying