Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet legalisatie FvD debat

wiet legalisatie FvD debat

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jesuswalksurviv0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, legaliseer wiet maar. Ben die androgene wiet met weinig thc erin, een beetje zat. Wordt regelmatig bedonderd in coffeeshops. Als het is legaal, gebeurt dat minder en worden coffeeshops (denk ik) ook meer cafe's waar je wiet kunt ruilen en van elkaar kan leren om beter te growen. you know what im saying
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tijdens het referendum debat van Forum van Democratie vandaag werd er proef gedraaid op het eerste grote debat van de partij. Een van de onderwerpen is of wiet gelegaliseerd moet worden. Het debat duurt 10 minuten en begint vanaf 46:20. Niks nieuws erin maar deel het graag mocht iemand dit willen zien.

C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Don Draper zei:
Tijdens het referendum debat van Forum van Democratie vandaag werd er proef gedraaid op het eerste grote debat van de partij. Een van de onderwerpen is of wiet gelegaliseerd moet worden. Het debat duurt 10 minuten en begint vanaf 46:20. Niks nieuws erin maar deel het graag mocht iemand dit willen zien.

Klik om te vergroten...
@Don Draper

Ik heb zeker 1000 keer meer respect voor jou mening en opvattingen dan voor die van de FvD.

Ik vind jou eerlijk en oprecht. Bij de FvD heb ik steeds het idee dat ze zieltjes aan het ronselen zijn.

Ik heb de clip ook niet gekeken. Ik wil best kijken wanneer jij me eerst uitlegt waarom ik zou moeten kijken.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Casaan overtuigen kan ik niet. Maar waarom dit als onderwerp is gekozen is omdat de partij niet echt weet wat te doen met dit onderwerp. Dus misschien kan deze proef debat bepalend zijn voor de toekomst op het drugsbeleid die FvD wil doorvoeren in de politiek.

Of dat interessant voor je is, weet ik niet. Maar ik vind het interessant om te zien dat een partij als FvD zo verdeeld is op dit onderwerp.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
@Don Draper

Ik heb zeker 1000 keer meer respect voor jou mening en opvattingen dan voor die van de FvD.

Ik vind jou eerlijk en oprecht. Bij de FvD heb ik steeds het idee dat ze zieltjes aan het ronselen zijn.

Ik heb de clip ook niet gekeken. Ik wil best kijken wanneer jij me eerst uitlegt waarom ik zou moeten kijken.
Klik om te vergroten...
@Don Draper

Ik citeer mezelf even omdat je dan weet waar het over gaat.
Wat betreft de link die je geeft, ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen man. Het staat heel ver van mij af.

In mijn optiek is het logisch dat er discussie is in de FvD, meneer Baudet laat zijn mening bepalen door de hoeveelheid geld die uit bepaalde hoeken waait. In mijn ogen heeft hij dat altijd gedaan. Heel eloquent en daardoor mensen met zich meegenomen die niet weten of willen weten wat hij allemaal zegt.

Het lukt me niet om een uur naar een FvD conferentie te kijken, sorry.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke, ik zal binnenkort kijken
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wie voor democratie is, is voor de legalisatie.

Klinkt dom, maar zo is het. Ach, nog een jaartje of 5-10 en het is overal legaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."