Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Alleen tor is voldoende. Zolang je maar kleine hoeveelheden besteld, kom je niet snel in de problemen."
"Ik heb maar een klein stuk gelezen. Wat ik je wil vertellen, is dat diagnoses onzin zijn en de psychiatrie is meer voor iets anders. Niet om je vooruit te helpen in het leven of zo. Voor iedereen in Nederland, is bepaald wat je word, wie je word, hoe oud je word, wat je gaat doen, of je wel of geen vrienden hebt, of jij je voortplant; ja of nee, en het wordt dus ook bepaald of je het moeilijk gaat krijgen. De psychiatrie is meer voor verder afglijden naar iets waar je niet wilt zijn. Als je spaargeld hebt: vertrek! Laat alles achter je en vertrek. Het liefst naar het buitenland. Nederland is voor veel mensen helemaal niet leuk, omdat er een systeem is bedacht waar alleen een select group off people het leuk hebben. De rest niet. En we pikken het allemaal, omdat dit moet. We moeten dit pikken."
"what happens als je die twee met elkaar combineert?"
"bedoel meer, dat er hele andere werelden bestaan en als je die betreed jij automatisch verandert, want dat moet.. anders red je het niet in die wereld. dus iedereen kan veranderen."
"FredKroket zei: Je gedrag kan veranderen inderdaad. Maar de core van je zijn niet. Klik om te vergroten... ja, je core of ik noem het ziel (lekker zwerverig) dat blijft ongedacht jij bent pessimest/optimist of doet zo of zo. er is indd een structuur dat onverandert blijft. ja, het verandert maar dan moet je denken aan een aandoening waardoor je alleen maar ziek in bed kan blijven liggen, en waarbij jij er niet meer aan toe komt om je leuke kant aan anderen te laten zien."
"Verslaafden worden zo gemaakt. De society needs een goed voorbeeld van een slecht voorbeeld. Driehoek needs | we activate t-rex, the system filter t-rex out and put him in warzone on cocaine"
"Een straatsoldaat haalt voor de eerste keer de trekker over. Collega's zien dat hij blijft staan, terwijl hij voor zich uit staart. Hij heeft een blackout. Ze vragen hem of hij pijn heeft. Hij antwoord tijdens blackout dat hij het niet weet of hij pijn heeft. Uit zijn blackout valt het op dat zijn oren pijn doen, en hij niet goed meer kan horen. ik zuig dit zo ff uit mijn duim, maar wat ik ermee wil zeggen is dat je krijgt wat je aankan. op een gegeven moment krijg je een blackout, en dan kan jij je pijn niet goed plaatsen. wees daar maar heel blij mee.... hoe ik denk over de dood? de weg ernaar toe is erg onplezier, vooral als jou geweld door een ander wordt aangedaan. dood gaan aan ziekte, dat kan je over het algemeen beter aan.... op gebied van ziekte worden wij veelal bang gemaakt met schrikbeelden. acteurs die bijv de ziekte van lymm of leukemie erger laten lijken dan het is. wil het zeker niet bagetaliseren, maar er wordt veel geld verdiend aan schrikbeelden."
"ik mediteer sinds vandaag weer een half uur per dag. heb anders steeds zin in drugs en junkfood. meditatie vermindert mijn trek daarin toch echt. ben ik heel blij mee. maar het is dacht ik alweer een week geleden dat ik voor het laatst hasj heb gerookt."
"drank vind ik maar niks, wiet ook niet. heb zin in iets dat sterk sedeert, maar heb niet zoals in de zin van zyprexa. what i need is een combi van benzodiazepinnes & een 1 of ander narcose shit, met spierverslappende effecten en een beetje mdma achtige roesje.... omg, dat is fucking heerlijk. morfine icm midazolam ofzo... i pay good money for that muwhahaha... als dit zo doorgaat, want ik ben wel echt achteruit gegaan, moet ik weer ff een plan opstellen. dat word weer de yogaposititie doen "de boom" onder een ijskoude douche. daarna half uur tel-meditatie. uit de slowcooker haal ik de uien, wortel & aardappels die daar 8uur in hebben gelegen. zorgt ervoor dat ik de hele dag geen honger heb. overdag ga ik weer veel lezen in stilte, buiten rondlopen en accept dat dit is het. och neeh, ik wil weer te gekke shit meemaken. maar voortplanten; dat zorgt ervoor dat ik weer langer wil blijven leven.. ofzo.. ik weet het niet meer... ik had Eva bij de aldi vandaag effe aan moeten spreken. en zeggen dat ik er klaar mee ben."
"Daten met een vrouw uit klasse pentagon, terwijl ik ben van klasse driehoek, is alsof je reist door nieuwe werelden."