Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sven Wittekind - Psycho Shock"
"ice-hasj is sicke shit, wel lekker. maar ik wordt er zo panisch van. ik was eens op zo'n hennep beurs en daar legde ze uit hoe je dat spul moet maken. wel cool om dat zelf 'ns te proberen."
"het CDA zijn gewoon een stelletje nerds die nooit wat mochten in hun jonge jaren. behalve dat ze elke dag braaf naar school gingen hebben ze nooit wat gedaan. zelf sex voor het huwelijk was uit den boze. conclusie: CDA moet gewoon ophoeren (komt wel goed bij de verkiezingen van 2007, hoop ik)"
"ik slaap elke dag van een uurtje of 02:00u tot 12:00u 10 uur dus. best prima, mag ook wel na een avondje THC-en"
"ja ik denk idd dat slapen van 12 tot 7 a 8 uur het beste is voor een mens. maar helaas heb ik een groot slaap probleem, niet dat ik niet kan slapen, maar ik kan pas rond 2 uur 's nachts slapen (ook al moet ik de dag erna om 7 uur eruit)"
"cafeine icm thc"
"White Widow is gewoon een klassieker, smaakt altijd goed en staat garant voor een stauny effect."
"gewoon marlboro peuken of lucky strike. shag icm wiet/hasj is niet lekker, dat haalt de smaak van de hasj/wiet helemala onderuit imo."
"ik ben laatst 6 dagen gestopt geweest met blowen (wegens ziekte), maar toen ik weer beter was kon ik de verleiding niet weerstaan en ben weer fulltime door gaan blowen."
"Freaky high zei: Dzy zei: Ik heb mezelf en m'n blowgedrag eens flink onder de loep genomen en schrok er eigenlijk best wel van. In ogen van sommigen van jullie zal ik vast niet super veel roken maar ik vind het te veel. Ik rookte tot vorige week zo'n 8 euro wiet per dag, wat ik echt niet goed kan betalen aangezien ik de rest van m'n uitgaven niet veranderde. Ik heb met mezelf afspraken gemaakt dat ik ga proberen niet voor 7 uur 's avonds te gaan blowen en niet meer dan 2-3 joints per dag, wat ik zelfs probeer te verminderen naar niet meer elke dag. Dat is op dit moment nog wel te veel gevraagd, maar ik ben er mee bezig Klik om te vergroten... ik vind 8€ per dag toch wel veel, ik denk dat ik 12.50€ in 2 weken doe als het vakantie is, maar tijdens school kan ik er gemakkelijk een maandju mee doen Klik om te vergroten... ik rook ongeveer 1 gram hasj/wiet per dag. vroeger toen ik nog op de mid. school zat kon ik idd ook wel 2 a 3 weken doen met 12.50 wiet. ik heb immers vrij weinig te doen. overdag beetje blowen en 's avonds met vrienden beetje bier drinken en blowen."