Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA (natural LSD) bespreking/vragen

LSA (natural LSD) bespreking/vragen

7 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MbarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo medegebruikers, ik heb van een vriend LSA gekregen en ik heb geen angsten over de trip zelf of wat kan misgaan maar meer zeer om hoe ik het moet inemen want het zou zonde zijn als je er niets van zal merken ik heb all extreem vaak zitte trippe en alles wat jeje maar kan voorstellen maar ik weet niet hoe ik de LSA zaden moet activeren tot werking dus mijn vraag was of er mensen zijn die daar enig verstand van hebben en mij een antwoord kunnen geven?
ik heb wat zitte searche en las dat kapot kouwe en de pap 5 tot 10 min in je mond een optie is ik heb meerdere methodes gehoort maar weet niet welke fabeltjes zijn en welke niet.

groetjes
M
MbarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ergine (lyserginezuuramide, LSA) is een in de natuur voorkomend hallucinogeen dat een sterke chemische gelijkenis vertoont met LSD. Echter, waar LSD synthetisch wordt bereid in een laboratorium, is ergine een stof die aantoonbaar voorkomt in bepaalde planten. Het middel is daarom te gebruiken door de zaden of andere delen van deze planten te consumeren. De resulterende trip heeft bij hoge doses een euforisch en hallucinerend effect, en veroorzaakt bij lage doses een alcohol-achtige roes. Veel gebruikers ervaren een paniekreactie, een bad trip. Ondanks goede voorzorgsmaatregelen (set, setting en geestelijke gesteldheid van gebruiker) leidt het gebruik van LSA bij veel gebruikers toch tot zeer onprettige ervaringen. De planten die ergine bevatten zijn de Hawaiian Baby Woodrose en de Hemelsblauwe klimmende winde.

vergelijking met LSD
T
TictacLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb die pitten een aantal keren gedaan, erg leuk. Wat belangrijk is dat je de pitten goed schoonmaakt ivm misselijkheid, er zit een wit vliesje omheen wat je er af moet schrapen. Vervolgens doe je je dosis in je mond met 2 kauwgums en dan een half uur kauwen. Niet echt lekker maar dat werkt wel goed. Houd wel rekening met de misselijkheid, komt (uiteraard per persoon verschillend) na zo`n 30min opzetten en kan pas na een dik uur wegtrekken. Een jointje roken helpt. Wat ook helpt tegen de misselijkheid is om veel water te drinken en witbrood te eten (ivm ijzer).

Je kan er ook thee van trekken. Daar zijn verschillende methodes voor. Ik heb ze eens gemalen en gedurende 12uur op water gezet en dit gedronken. Ik vond het effect toen minder dan wanneer je ze via je slijmvliezen in je mond dmv kauwen opneemt.

Erg leuk spul, ik zag dat je veel ervaring hebt met trippen, als ik je toch een tip mag geven, dvdtje van de Gorillaz opzetten en lekker liggen.

Waar je trouwens niet van moet schrikken is de bodyload, ook tijdens het trippen kan je lichaam energie-loos aanvoelen. Kruipen is geen gek fenomeen:wink:

Enjoy!
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn belangrijkste tip: leer schrijven :tongueout: .

Het meest efficiënt is volgens mij: héél goed fijnstampen, en dan in een glas *koud* water mengen, iets van 24 uur laten staan en af en toe roeren, en dan het water opdrinken. Je hebt waarschijnlijk nog meer effect als je de zadenpulp ook opdrinkt, maar mogelijk heb je dan ook meer misselijkheid. Info over dosering vind je hier: http://www.erowid.org/plants/morning_gl ... dose.shtml .
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#5
10 zaden winde of woodrose? Van HBWR is 10 zaden een normale dosis, van 10 zaden klimmende winde ga je helemaal niks merken.
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#6
JJJ zei:
Mijn belangrijkste tip: leer schrijven :tongueout: .

Het meest efficiënt is volgens mij: héél goed fijnstampen, en dan in een glas *koud* water mengen, iets van 24 uur laten staan en af en toe roeren, en dan het water opdrinken. Je hebt waarschijnlijk nog meer effect als je de zadenpulp ook opdrinkt, maar mogelijk heb je dan ook meer misselijkheid. Info over dosering vind je hier: http://www.erowid.org/plants/morning_gl ... dose.shtml .
Klik om te vergroten...

Ik en wat vrienden hebben het precies zo gedaan, inclusief de prut opgedronken, en we hebben er echt helemaal niks van gemerkt. Ieder 10 zaden. Iemand moet met hele goede argumenten komen wil ik dit nog een keer aanschaffen.
P
PetardLid
01-01-2024, 00:00
#7
JJJ zei:
10 zaden winde of woodrose? Van HBWR is 10 zaden een normale dosis, van 10 zaden klimmende winde ga je helemaal niks merken.
Klik om te vergroten...
Ja we hadden die hawaian baby woodrose.
b
belgium92Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hallo allemaal ik heb klimmende winde zaadjes geplukt, het waren paarse bloemen maar wel zeker klimmende winde. maar ik weet niet zeker of dat de juiste plant is nu...
ik heb iets meer dan 250 zaadjes, is dit te veel of heb ik er meer nodig? en hoe werkt dit ongeveer?
bedankt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."