#1
Ik heb deze vraag een tijdje geleden al in het cocaïne sub-forum
gezet maar heb er niet echt een heel duidelijk antwoordt op gekregen.
Als ik cocaïne op had voelde ik me eigen altijd wel lekker, heel veel praten en
het flexe gevoel .
Maar sinds een paar maanden merk ik hier helemaal niks meer van.
Als ik nu ook maar 1 lijn op heb voel ik me eigen depressief, ongemakkelijk,
geen zin in communicatie en ik voel een soort van hoofdpijn.
( geen echte hoofdpijn maar toch wel een soort druk op mijn hoofd.)
De coke is altijd van dezelfde persoon afgekomen.
Ik heb na de eerste negatieve ervaring een tijd gewacht
voordat ik het weer deed (4 weken) maar dat hielp niks.
En mijn vraag is dan natuurlijk: Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen?
gezet maar heb er niet echt een heel duidelijk antwoordt op gekregen.
Als ik cocaïne op had voelde ik me eigen altijd wel lekker, heel veel praten en
het flexe gevoel .
Maar sinds een paar maanden merk ik hier helemaal niks meer van.
Als ik nu ook maar 1 lijn op heb voel ik me eigen depressief, ongemakkelijk,
geen zin in communicatie en ik voel een soort van hoofdpijn.
( geen echte hoofdpijn maar toch wel een soort druk op mijn hoofd.)
De coke is altijd van dezelfde persoon afgekomen.
Ik heb na de eerste negatieve ervaring een tijd gewacht
voordat ik het weer deed (4 weken) maar dat hielp niks.
En mijn vraag is dan natuurlijk: Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen?