Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine valt niet meer lekker.

Cocaine valt niet meer lekker.

2 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb deze vraag een tijdje geleden al in het cocaïne sub-forum
gezet maar heb er niet echt een heel duidelijk antwoordt op gekregen.

Als ik cocaïne op had voelde ik me eigen altijd wel lekker, heel veel praten en
het flexe gevoel . :sunglasses:
Maar sinds een paar maanden merk ik hier helemaal niks meer van.
Als ik nu ook maar 1 lijn op heb voel ik me eigen depressief, ongemakkelijk,
geen zin in communicatie en ik voel een soort van hoofdpijn.
( geen echte hoofdpijn maar toch wel een soort druk op mijn hoofd.)

De coke is altijd van dezelfde persoon afgekomen.
Ik heb na de eerste negatieve ervaring een tijd gewacht
voordat ik het weer deed (4 weken) maar dat hielp niks.

En mijn vraag is dan natuurlijk: Hoe komt dit en wat kan ik er tegen doen?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoofdpijn, niet meer hetzelfde gevoel??? :confused:

Mss zou je beter eens nadenken dat je dealertje toch niet meer zo betrouwbaar is maar gwn zwaar versneden shit verkoopt waarbij de versnijdingsmiddele je die hoofdpijn bezorgen. denk dat dit het meest heldere antwoord is
D
Drugs InfolijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het antwoord op deze vraag vind je hier.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."