#1
Jezelf uitvinden kan ook op een heel eenvoudig niveau natuurlijk. Iets wat je er op wijst dat je dingen anders kan aanpakken. Hoeft niet meteen een levens-schokkende ervaring te zijn (maar kan natuurlijk ook). Lijkt me interessant te horen hoe mensen groeien.
Of ervaringen van mensen die juist het gevoel hebben vast te zitten.
Of ervaringen van mensen die juist het gevoel hebben vast te zitten.