Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geen ervaring met 1P-LSD, maar wel recent met ALD 52. Ik had zegels van 100 ug. Eerste test was 1/5e zegel, tijd erna 3/4e zegel geprobeerd en recent m'n eerste trip gehad op 1.5 zegel. Als ik jou was zou ik beginnen met een kwart of max 'n halve, en dit langzaamaan opbouwen. Succes!"
"Roze olifant zei: Ik heb er eigenlijk sterk mijn twijfels bij dat je eerste zegel echt 150 ug was want die dosis wordt over het algemeen niet als licht ervaren, zeker niet de eerste keer. Kans is veel groter dat je dealer wat naar boven heeft afgerond, wat helaas een beetje de standaard is bij LSD. Dus ik zou zeggen investeer eerder wat geld in je zegels verderop (buitenland) laten kwantificeren of koop een keer de legale variant ALD-52 die wel zekerheid geeft over de dosis, zodat je een juist referentiekader hebt voordat je fratsen gaat uithangen met extreem hoge dosissen. Persoonlijk heb ik nog geen egodood ervaren op LSD maar vond ik een dosis van 190 ug ALD wel al gevoelsmatig die kant op gaan. 450 ug is mij dus effe niet gezien, lol. Klik om te vergroten... Wat RO zegt ^^ Twee weken geleden getript op 150 ug ALD-52, dit was genoeg voor mij om een ego oplossing te bereiken. *edit: i.c.m. met aantal hash joints."
"Roze olifant zei: Kleine correctie: bedoelde natuurlijk fratsen uithalen, of je je fratsen ook nog effectief zou kunnen uithángen na 450 ug durf ik sowieso vraagtekens bij te zetten. Is dat een aanrader vind je, LSD met hasj? Ik durf het tot nu toe niet echt aan omdat ik bang ben dat het snel te bepalend wordt (ben geen roker) maar het lijkt me toch wel een keer het proberen waard. Klik om te vergroten... Het gaf mij de stimulans om los te laten en toe te geven aan de ALD-52. Maar hierbij moet ik wel vermelden dat ik bijna dagelijks smoke en m.i. aardige tolerantie heb. Deed het bij mijn truffeltrip ook maar daar bracht het mij in een paranoidide gedachtenloop.. Mocht je het ooit willen doen, dan zou ik het van dat moment af laten hangen, of het goed voelt of niet."
""
"Sterkte.. De ghb afdeling van de vrouwengevangenis in Zwolle bouwt af met ghb.. wellicht die in Breda ook? En idd verstandig om jezelf te melden bij OM, én ook dat je verslaafd bent. Nogmaals, veel sterkte gewenst."
"MDMA, 5-ABP, ALD-52, wiet en hasj."
"acht.zes zei: Ik ben blij dat er tenminste nog een drug is waar niet moeilijk over wordt gedaan. Dan is alcohol ook nog lekker, in tegenstelling tot de meeste andere drugs. waar het fout gaat bij sommige mensen is gewoon simpele overdosering. Voor de rest vind ik het allemaal best meevallen, i like my alcohol en heb bijna nooit een kater, en ik heb al helemaal nooit ruzie gehad in het uitgaansleven, zowel onder invloed van alcohol of andere drugs. Klik om te vergroten... Eens. Ik houd van speciaal bier, whisky en een goede rode wijn! Witte wijn vind ik ook erg lekker maar heeft vreemde uitwerking op mij plus de kater ervan is verschrikkelijk. Twee keer geprobeerd een ruzie te sussen tussen dronken mensen waarbij ik degene was die klappen kreeg :') Rebell zei: Ik ga nu meestal naar feestjes waar iedereen water drinkt en cola. Mensen zijn liever voor elkaar. Intense gesprekken met onbekende. Gekke situaties. Daarom leveren die techno feestjes maar weinig op bij de bar omdat iedereen zijn eigen drugs mee heeft, tenzij je ballonetjes verkoopt Klik om te vergroten... Ik heb nu twee van dit soort feesten bezocht en dat was idd alleen maar liefde ❤"
"050 zei: Echt? hier in het noorden is het een redelijk bekend wietsoortje en dacht dat wij toch redelijk achterliepen qua kwaliteit en keuze haha, niet dat het overal te krijgen is. Klik om te vergroten... Ah, ik woon ook hier in het Noorden maar ik kende 'm dus nog niet.. zal eens aandachtig de kaart bestuderen morgen!"
"done: -Alcohol -Nicotine -Wiet -Hasj -Spacecake -Lachgas -Truffels -Coke -MDMA (pil, kristallen & poeder) -Oxycodon -5-APB to do - ALD 52 LSD - ketamine - 2CB"
"Wiet / Hasj Cocaïne XTC Alcohol En alle keren, op alcohol na, heerlijk"