Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als mensen ruzie gaan maken of tegen je gaan ouwehoeren. Als k stoned ben wil k relaxen!"
"White Widow Senzi K2"
"-niet meer snappen wat je wilt opschrijven als reactie, en als je t terugleest heeft het helemaal niets met het topic te maken of is helemaal geen antwoord op de vorige post. waarna je dan toch maar een eigen topic opent, die je dan zelf een minuut later weer verwijdert voordat er iemand op reageert met een opmerking , waardoor je het gevoel krijgt dat die je een spammer noemt. Klik om te vergroten... haha ja herkenbaar hoor! :P"
"Elke dag blowen? Ja je wordt er wel futloos van, maar beter futloos dan agressief en depressief. Ik zou het niet 1 dag zonder kunnen, want dan voel k me zwaar klote. Van wiet word je stoned, alles wat klote is ben je dan vergeten. Mijn leven is zo klote, dat ik 'niet wakker wil worden' Stoned houdt je in die slaap-roes. Heerlijk!"
"Wat weet jij"
"Klopt, lost ook niks op. Zonder wiet lost ook niks op. Zie het als (tijdelijk) overleven."
"Hey! Beter niet met space cake beginnen! Dan weet je niet hoeveel je genomen hebt nee. Ik heb zelf ook last van paniekaanvallen en wiet en hasj versterken dat gevoel echt wel! Je krijgt veeeel sneller een aanval en ook erger. Beste kan je dus met mensen proberen bij wie je je écht op je gemak voelt. (beste vriend/in) En niet de stad ingaan ofzo. Dan wordt je helemaal para. Als je echt niet wilt roken. Maak dan een spacecake met niet meer dan 2 gram. Verdeeld over 20 plakjes. Dan wordt je niet superstoned, lijkt me. Neem je eerst 2 plakjes en wacht je even (inwerken duurt langer dan roken) Wil je nog stoneder worden, neem dan half uur later weer 2 plakjes enz. Have fun! Zet een domme komedie op en geniet van je lachbui en vreetkick!"
"Stoppen met blowen! :P Of gewoon lekker topje opeten. Net als een pilletje, op je tong leggen en dan weggieten met wat drinken! Heb k zelf nooit geprobeerd, maar denk wel dat je stoned wordt!"
"Hahaha ja dat heb k ook een keer gehad! Moest k heel nodig, maar kwam er niks uit. Ik persen en persen. Misschien dat er dan toch niks in je blaas zit en je dat wel denkt? Later lukte het wel gewoon.."
"Sonsbeeeeeeeeeekkkkkkkkkk Ik kwam altijd in de Uncle en hun hebben soms hele lekkere senzi. Ook ging k wel naar de Zero Zero, dan kreeg je lekker veel, maar niezo erg stoned. En Speak Easy 's Turbo Skunk krijg je veel en wel lekker. Maar eigenlijk haal k altijd bij de Happy Days - White Widdow Dan ben je iig verzekerd van hangende oogleden hihi."