Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"White Widow Senzi K2"
"Elke dag blowen? Ja je wordt er wel futloos van, maar beter futloos dan agressief en depressief. Ik zou het niet 1 dag zonder kunnen, want dan voel k me zwaar klote. Van wiet word je stoned, alles wat klote is ben je dan vergeten. Mijn leven is zo klote, dat ik 'niet wakker wil worden' Stoned houdt je in die slaap-roes. Heerlijk!"
"Wat weet jij"
"Klopt, lost ook niks op. Zonder wiet lost ook niks op. Zie het als (tijdelijk) overleven."
"Happy Days, Arnhem Goeie wietjes! White Widdow!"
"Jaaaa elke dag natuurlijk :P Ene dag ben k de hele dag stoned en niet van mn plaats af te branden. (3 jointjes) De andere dag moet k boodschappen doen o.i.d. en dan rook k alleen savonds. (1 of 2). Verplicht 1 hele DIKKE voor het slapen! En voor het eten is ook wel lekker! Dan eet k tenminste mn bord op!"
"Ik heb t ongeveer 7 jaar geleden wekelijks en ook dagelijks gebruikt. Daarna af en toe een keertje. En daarna helemaal niet meer. k Denk dat k t nu 5 jaar niet gebruikt hebt. Af en toe moet nog wel kunnen vind k. Maar dat dagelijkse gebruik sloeg gewoon nergens op."
"Als mensen ruzie gaan maken of tegen je gaan ouwehoeren. Als k stoned ben wil k relaxen!"
"-niet meer snappen wat je wilt opschrijven als reactie, en als je t terugleest heeft het helemaal niets met het topic te maken of is helemaal geen antwoord op de vorige post. waarna je dan toch maar een eigen topic opent, die je dan zelf een minuut later weer verwijdert voordat er iemand op reageert met een opmerking , waardoor je het gevoel krijgt dat die je een spammer noemt. Klik om te vergroten... haha ja herkenbaar hoor! :P"
"Zo diep mogelijk inhaleren.. Tot je geen lucht meer krijgt. Beetje uitademen en dan nog een keer extra inhaleren! Zo vaak als je kan, tot er bij het uitademen geen rook meer is. Zeker geen rookverspilling! Succes gegarandeerd! Vergeet t zelf nog wel s (altijd). Eigenlijk best zonde!"