Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Tijdens school neem ik normaal 2x 10 mg rilatine (bij het ontbijt en middageten) Nu is het vakantie dus heb ik het al lang niet meer genomen, maar ik heb herexamens. Ik had niet veel tijd dus heb ik maar in één keer 40 mg genomen maar nu voel ik mij niet zo goed. Ik heb zo het gevoel dat ik koorts heb, en ik denk dat als ik nu zou proberen te kotsen dat zou lukken. Dit kan natuurlijk ook aan véél andere dingen liggen, ik heb al 2 nachten slaap overgeslaan om meer tijd te hebben voor studeren, en heb de laatste 3 dagen alléén boterhammen met gesmolten kaas, Marokkaanse pannenkoeken, en stukken opgewarmde kip gegeten. Ook had ik een paar dagen geleden koorts maar die was na 2 dagen al over. Ik doe dit soort dingen veel (slecht slapen en slecht vettig eten) maar heb mij er nog nooit zo ziek door gevoeld. Ik wou dus gewoon eens vragen voor de zekerheid, of het kan dat ik mij extra slecht voel door die rilatine, en of er een simpele oplossing voor is om mij terug een beetje beter te voelen. Want studeren terwijl je ziek bent lukt niet goed =/"
"Het zal zo iets geweest zijn. Ik voelde mij de volgende dag terug beter. En ik denk dat ik er door ben =]"
"Wel, De eerste keer dat ik tripte was dit toen ik op reis was in Amsterdam met een vriend. Ik had meteen de sterkste genomen die ze hadden (High Hawaiiens) en er een volledig doosje van opgegeten, omdat ik al eerder een half doosje minder sterke truffels had gegeten en ik hier helemaal niets van had gevoeld. Het plan was om binnen te blijven maar toen we merkte dat onze tabak bijna op was (nog lang vóór de trip zijn hoogtepunt bereikte) zijn we naar buiten gegaan om tabak te gaan kopen. Dit leidde tot uren lang chaotisch verloren rondlopen door de straten van Amsterdam, wat ik niet als onaangenaam evaarde, ik vond het net een heel leuk avontuur, maar tegelijk voelde ik me nooit helemaal rustig. Toen we dan eindelijk aan tabak zijn geraakt en we een rustig bankje hadden gevonden en het ons na vele pogingen EINDELIJK was gelukt om een rookbaar miskraam van een joint te rollen en die dan vervolgens op te steken, voelde ik me meteen compleet tot rust komen. Het was zelf alsof ik bij elke trek de effecten van de truffels voelde verminderen, maar misschien kwam dit ook omdat ik voor de eerste keer sinds mijn trip begon neer zat en iets vertrouwd deed. Ik zeg dus, rook zo veel je wil, maar vergeet niet van je joints op voorhand te rollen Oh, en ik heb dit (uiteraard, Amsterdam) gedaan na een dagje enorm veel blowen en gematigd drinken. Ook hebben we deze reis gedaan met de fiets van Brussel (zo een 250 km), dus we waren natuurlijk de hele tijd dat we er waren erg blij dat we eindelijk onze Mekka hadden bereikt!"
"Vroeger, toen wiet nog nieuw en krachtig was voor mij, vond ik het enorm leuk om RPG spellen te spelen op mijn PlayStation of computer. Ik leefde me dan echt in in mijn personage, spendeerde tijd aan dingen waar ik anders geen tijd aan zou spenderen; praten met iedereen in het dorp om hun verhaal en achtergrond te leren, rondwandelen in het bos op plaatsen waar ik al was geweest gewoon om naar de achtergrond te kunnen kijken, mij veel te lang bezig houden met de kleine mini-games of mini-quests,... Ik voelde mij dan alsof ik zelf al heel mijn leven in dat dorp leefde en dezelfde cultuur en geschiedenis met de andere dorpsbewoners deelde. Ik had dit vooral met de spellen Jade Cocoon (omdat je hierin een verhalenverteller had waar je optioneel mee kon gaan praten om zijn verhalen en de geschiedenis te horen), en Jade Cocoon 2 (omdat iedereen hier zich merkwaardig gedraagt, kleed en praat). Ook omdat je er maar 1 dorp in hebt en je niet zoals in vele andere RPGs een vagebond bent die van dorp tot dorp gaat. Dit is wat spijtig is aan de nieuwe spellen vind ik, ze zijn allemaal zo uitgebreid dat je dat 'dit is mijn familie en mijn volk'-gevoel niet meer krijgt. Anyways, ik zou dit gevoel dus erg graag nog eens herbeleven, en vroeg me af welke drug hiervoor het beste zou zijn. Om me echt te kunnen inleven in mijn personage en het te kunnen bespelen alsof ik een gewone dag in het leven van mijn personage meemaak, in plaats van te spelen om het spel uit te spelen. Suggesties?"
"Hoi, Een tijd geleden ben ik op straat gaan babbelen met de politie terwijl ik onder invloed was (en ik verder geen drugs op zak had). Vandaag geraakte ik in discussie met iemand over dat dat riskant was of niet. Ik ben van de mening dat zo lang ze je geen drugs zien nemen, en je geen overlast veroorzaakt of de eikel uithangt, de politie zich niet gaat bezig houden met je tegen te houden, of dat ze je misschien gaan fouilleren maar dat als ze niets vinden ze verder niets gaan doen (een hoop papierwerk voor quasi niets). Kan je in het ergste geval ook niet gewoon ontkennen dat je high bent en weigeren om drugtests te laten doen? Nu wordt er mij wel vaak gezegd dat ik extreem veel geluk heb met dit soort dingen, dus vraag ik me af, had ik dan weer eens geluk, of kan het de politie niet veel schelen als je high op straat loopt zonder andere regels te breken? Iemand al ervaring?"
"Hallo, Ik heb even rond zitten zoeken naar wat de ideale temperatuur is om wietboter te maken, maar vond niet echt één juist antwoord. Iemand zij 50 graden, iemand anders 60, dan weer iemand anders meer dan 80, en nog een paar mensen zeiden dat je het moest laten koken (dus meer dan 100°, maar ben er vrij zeker van dat dit niet klopt). Kan iemand mij dan eens zeggen wat nu de beste temperatuur is voor wietboter te maken?"
"Hallo, Ik maakt dit topic om te vragen waaraan je goeie Wiet of Hasj kan herkennen, voor je het gebruikt natuurlijk Ik heb dit opgezocht op het internet maar vond alleen sites over hoe je kan herkennen dat je kinderen wiet gebruiken Een vriend van mij zei me dat goede wiet bijna geen geur heeft, klopt dit?"
"PepTalk zei: Goede wiet heeft juist een lekkere wiet typerende geur. Klik om te vergroten... Oef, ik dacht dat ik al die tijd werd uitgebuit Wel ja, ik wist welke soorten goed waren, maar wou graag weten waaraan je dat net zag. Ik was ook van plan om te kweken (voor eigen gebruik) en dan zou ik daar aan kunnen zien of ik goed bezig ben. Bedankt voor je info!"
"Bedankt Ik denk niet dat de (internet)politie er de tijd in zou steken om aan mijn IP adres te geraken om mij op te sporen, omdat er een kans is dat ik een plantje groei op mijn kamer, zodat ze één stoner een waarschuwing of boette kunnen geven, terwijl ze ook pedofielen zouden kunnen opsporen. Maar als ze mij nu toevallig op straat herkennen van op een foto die ik hier heb gezet of zo zit ik wel met een probleem Dus ik zal je advies opvolgen en geen verdere whereabouts of ander bewijsmateriaal van mij posten =]"
"De eerste (en tot nu toe enige) keer dat ik truffels deed hebben ik en een vriend elk de helft van een pakje gegeten. Hij was helemaal aan het flashen, maar het enige wat ik voelde was hoofdpijn en een beetje misselijkheid... Waarschijnlijk lag het gewoon aan de natuurlijke tolerantie, die is bij iedere persoon voor elke drug verschillend. Meestal hebben drugs op grotere personen een kleinere werking, en ik ben ook wel een stuk groter en breder dan hem."