#1
Hoi,
Een tijd geleden ben ik op straat gaan babbelen met de politie terwijl ik onder invloed was (en ik verder geen drugs op zak had). Vandaag geraakte ik in discussie met iemand over dat dat riskant was of niet. Ik ben van de mening dat zo lang ze je geen drugs zien nemen, en je geen overlast veroorzaakt of de eikel uithangt, de politie zich niet gaat bezig houden met je tegen te houden, of dat ze je misschien gaan fouilleren maar dat als ze niets vinden ze verder niets gaan doen (een hoop papierwerk voor quasi niets).
Kan je in het ergste geval ook niet gewoon ontkennen dat je high bent en weigeren om drugtests te laten doen?
Nu wordt er mij wel vaak gezegd dat ik extreem veel geluk heb met dit soort dingen, dus vraag ik me af, had ik dan weer eens geluk, of kan het de politie niet veel schelen als je high op straat loopt zonder andere regels te breken?
Iemand al ervaring?
Een tijd geleden ben ik op straat gaan babbelen met de politie terwijl ik onder invloed was (en ik verder geen drugs op zak had). Vandaag geraakte ik in discussie met iemand over dat dat riskant was of niet. Ik ben van de mening dat zo lang ze je geen drugs zien nemen, en je geen overlast veroorzaakt of de eikel uithangt, de politie zich niet gaat bezig houden met je tegen te houden, of dat ze je misschien gaan fouilleren maar dat als ze niets vinden ze verder niets gaan doen (een hoop papierwerk voor quasi niets).
Kan je in het ergste geval ook niet gewoon ontkennen dat je high bent en weigeren om drugtests te laten doen?
Nu wordt er mij wel vaak gezegd dat ik extreem veel geluk heb met dit soort dingen, dus vraag ik me af, had ik dan weer eens geluk, of kan het de politie niet veel schelen als je high op straat loopt zonder andere regels te breken?
Iemand al ervaring?