Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien een stomme vraag, maar ik rook niet en blow dus alleen om het effect. Ik vind tabak nog steeds echt ranzig. Space cake heeft me tot nu toe ook weinig opgeleverd, behalve maagpijn. Maar heeft het effect als je hash of weed in de thee gooit of is dat gewoon zonde? Hoeveel moet je er in doen en wat kan je het beste nemen?"
"Schrijvers William S. Burroughs is er beroemd mee geworden. En Brian Wilson van de Beach Boys geniet nog altijd na van zijn LSD-trips uit het verleden."
"Brand! Duvel drink ik ook wel, maar alleen met mate anders ik krijg koppijn."
"Zoete dingen zoals frisdrank, ijs en snoep helpen inderdaad tegen een bad trip."
"Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn."
"TeQ zei: HolySmoke zei: Muziek! Zonder wiet, seks of drank red ik me wel een weekje of wat, maar een muziekloos bestaan zou fataal zijn. Klik om te vergroten... Daar noem je me wat inderdaad! Ook liever blind dan doof? Klik om te vergroten... Absoluut!"
"Wayne Hancock op North Sea Jazz heeft me ook in trance gebracht. Wat was dat goed zeg!"
"Gaat er nog iemand dit weekend naar State X New Forms in Den Haag? Veel experimentele muziek waar ik wel van houd."
""
"Zag laatst iemand met cokelongen, dat is ook geen pretje."