#1
Als ik stoned zen, wil ik altijd een feestje bouwen, me goe laten gaan en uiteindelijk in de zetel ploffen en weer een jointje knalle.


White_Rabbit zei:ken iemand die in de auto naar andere auto's ging kijken die geflitst werden, vond ie prachtig en deed ie bijna iedere avond. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet geprobeerd heb maar dat kan ook wel zijn omdat hij het thuis niet mocht en ik het geluk had dat dat wel mocht![]()
hulde voor mijn ouders!![]()

wil ik nog wel eens trainen

Saivy zei:Een joint met hééééééél veel chocoladeen nog wat ander eten, en dan op de playstation spelen, en dan nog het liefst met Crash Bandicoot :P oftewel een tekenfilm bekijken, en dan nog het liefst Tom & Jerry
of naar het strand gaan, en wat luieren in de duinen..maar ik rook bijna geen joints meer..
Himself zei:veeeeeel vreten.... lachen....... random mensen disses geven....... zo nu en dan iets op iemand zijn hoofd mikken........ gewoon extreem kloten.......
Ik ben hem net beginnen spelen voor de tweede keer, maar om dat nou stoned te doen?Mulholland Drive zei:Meteen voor het slapen gaan vind ik zonde van de stick
Ik wil nog een paar uur uitspacen...Maar vroeger rookte ik de hele dag door, tot het slapen gaan. Maakte geen zak uit...
Wat ik nu het liefst doe, als ik weer eens stoned ben, is Final Fantasy 10 op Playstation2![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."