Misschien een stomme vraag, maar ik rook niet en blow dus alleen om het effect. Ik vind tabak nog steeds echt ranzig.
Space cake heeft me tot nu toe ook weinig opgeleverd, behalve maagpijn. Maar heeft het effect als je hash of weed in de thee gooit of is dat gewoon zonde?
Hoeveel moet je er in doen en wat kan je het beste nemen?
#3
Maak gewoon eens een cake van 5-7.5 gram en eet die alleen op.
Je zult het wel voelen dan
#4
- Roke pure joint
- Gebruik een pijpje waar je alleen wiet in steekt
#5
maak een chocomel met een beetje hasj erdoor
het effect duurt langer om op te komen, maar duurt ook langer dat het werkt. ook vond ik het heftiger dan gewoon een joint roken.
#6
je kan thee maken, maar je moet er wel wat boter of melk bijdoen dan, omdat het thc enkel bindt aan vet en niet aan water.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.