Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagje blijdorp met speed!

Dagje blijdorp met speed!

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Efteling met LSD is heel erg plezierig .....

:hearteyes:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste medegebruikers,

Pas geleden met 2 goeie maten naar Blijdorp gegaan met wat speed.
Moet zeggen dat het het 100% waard was haha.

750 foto's gemaakt... paar dagen later toen ik nuchter was dacht ik echt: Heb ik daar een foto van gemaakt?!

Wie heb dit soort uitstapjes vaker gepleegd? :tongueout:
Ben benieuwd!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wow 750 foto's gemaakt, das niet mis haha.
Vroeger op school eens een dagje naar een of andere beurs geweest voor verpleegkundige. Soort feestje achteraf, en daar met mdma rond gewandeld tussen met een paar zusters. Was wel toffe avond haha
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals Flameon zegt, wel zoiets met mdma gedaan, niet met speed.
Toen ik een jaar of 15 was, had m'n pa vrijkaartjes gekregen voor een idols concert in ahoy en ik en een vriendin zouden daarheen gaan. Ergens tegen ons zin in, maar ach, we moesten wat. We hadden al bedacht dat het met xtc op veel leuker zou zijn, dus wij met z'n tweeen 4 pilletjes mee. M'n vader stopte ons ieder 20 euro toe als 'zakgeld' en zette ons in Bunnik op de trein naar Utrecht, waar we moesten over stappen naar Rotterdam. In Rotterdam besloten we dat we eigenlijk helemaal niet naar dat concert wilden gaan, maar gewoon ergens wilden gaan chillen. Pilletjes waren al ingeslagen, we waren vrolijk en we hadden geld (voor ons was 40 euro toen heel veel geld), dus we zouden het vast wel overleven. We keken toch geen idols, stomme Boris & Maud.
Beiden nog nooit in Rotterdam geweest, maar we hebben de tijd van ons leven gehad. Beland in de meeste rare en geweldige situaties, zo kort als een koekje.
De weg naar huis was nog vrij moeilijk. We hadden geen idee waar het station was en haalden de trein echt nét op het nippertje, anders waren we flink in de problemen met m'n pa gekomen. Hij haalde ons op vanuit Utrecht en hij had godzijdank niks door, terwijl wij lacherig op de achterbank zaten, verhalen te verzinnen hoe leuk het concert wel niet was geweest.

Geen 750 foto's gemaakt, maar wel een prachtige avond gehad. We hebben het er nog dikwijls over, die goede oude tijd haha. :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Musical van een vriendin met LSD op. heb me rotgelachen terwijl het eigenlijk helemaal geen grappig verhaal was maar juist droevig. :P
Een vriend van me werd er ook nog uit gestuurd omdat hij teveel geluid maakte.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meta4 zei:
paar dagen later toen ik nuchter was dacht ik echt: Heb ik daar een foto van gemaakt?!
Klik om te vergroten...

Een paar dagen later pas nuchter? :P
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lol @ tomzor :tearsofjoy:

Wel een keer toen er kermis in Groningen was heen geweest met een goeie vriend van me.
Onderweg nog gestopt bij een tankstation....daar nog een flinke lijn pep genomen. Lopen dat winkeltje binnen, staat daar ineens een heel peloton politieagenten :openmouth:

Sta je daar me je knetterstrakke kop zo normaal mogelijk te doen :mrgreen:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Efteling met LSD is heel erg plezierig .....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Lijkt mij ook. Wil ik ook gaan doen. In de droomvlucht en die film die je met die 3d-bril moet kijken. :grin:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Efteling met LSD is heel erg plezierig .....

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Vooral al die schreeuwende kinderen. :rolleyes:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Immo zei:
Meta4 zei:
paar dagen later toen ik nuchter was dacht ik echt: Heb ik daar een foto van gemaakt?!
Klik om te vergroten...

Een paar dagen later pas nuchter? :P
Klik om te vergroten...

Jah het staat er een beetje verkeerd haha
Ik bedoelde meer... dat ik een paar dagen later pas de foto's zag :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Meta4 zei:
Immo zei:
Meta4 zei:
paar dagen later toen ik nuchter was dacht ik echt: Heb ik daar een foto van gemaakt?!
Klik om te vergroten...

Een paar dagen later pas nuchter? :P
Klik om te vergroten...

Jah het staat er een beetje verkeerd haha
Ik bedoelde meer... dat ik een paar dagen later pas de foto's zag :P
Klik om te vergroten...

:grin:
S
SisaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Schooluitstapje naar Keulen met een vriendin op de XTC..
:hearteyes:
Heerlijk op een rondvaartboot in de zon, muziekje op..
dat ging echt lekker toen, heerlijk gespaced,
ik heb daar toen nog een gesprek gehad met mn teamleider, ik vond opeens alles goed snapte alles enzo maar niemand had iets door,
hele stad daar doorgelopen op blote voeten!

dat waren goede tijden ..
:hearteyes:
M
Meta4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha altijd leuk :grin:

Binnekort Efteling met MDMA... gaat koewl worden.
Wou eerst Walibi met speed... maar is volgens mij niet goed voor je hart... die achtbanen :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik was laatst in de efteling, met wat vrienden. we hadden het buurmeisje(klein) meegenomen, want die ouders hebben een restaurant, en geen tijd om wat met haar te gaan doen.

dus daarom had ik geen drugs meegnomen, heb ik vroeger wel gedaan(was leuk) maar deze keer moest ik het doen met een rugtas vol met bier, en vodkaijsthee.

was leuker als met welke drugs dan ook, inclusief ruzie met de beveiliging daar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."