#1
Steeds na een nachtje C als ik in men bed kreup kan ik niet slapen. Altijd piekeren over wat ik weer heb gesnoven en over dingen waar ik een schuldgevoel over heb gehouden..
Ik heb dan altijd een geweten dat niet meer schoon is bla bla bla..
Wie kan er mee over vertellen?
grtz![:)]()
Ik heb dan altijd een geweten dat niet meer schoon is bla bla bla..
Wie kan er mee over vertellen?
grtz