Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHawaiaanse paddo's (vers? of weinig van de actieve stof?)

Hawaiaanse paddo's (vers? of weinig van de actieve stof?)

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb afgelopen weekend ff een portie hawaiaanse paddo's opgehaald voor de zondag.



Samen met een maat van me ieders een halve portie gedaan aangezien dit toch één van de zwaardere paddo soort is en we alleen nog maar ervaring hadden met ieders een halve portie truffels (die ons heel goed beviel trouwens!) en ik hier toch wel een paar reports heb gelezen van mensen die helemaal van de kaart gingen van 1 portie hebben we maar besloten om rustig aan te beginnen.

Ontbijt 2,5 uur van te voren een kleine kom cruesli met melk gehad, maat van me 2 boterhammen.

Rond half 2 s'middags aten we ons portie op, ik kauwde ze zo rauw weg en maat van me nam er een plakkie brood bij.

Na een half uur begon ik me wat licht euforisch te voelen en we zaten een beetje tv te kijken, na een uurtje voelde ik me wat lichter en relaxter (beetje lichte mdma rush), maar geen visuals of wat dan ook.

Ik begon een beetje te staren naar buiten langs een lamp heen met allemaal stengels en lampjes aan de uiteinden, als ik uit-focus keek zag ik ze wel een beetje heen en weer gaan en langs de randen liepen van die regenboog achtige kleurtjes, maar zodra ik me ogen weer scherp stelde was het weg.

Vervolgens kwam er een hele vage reclame op tv van Oral B met die electrische tandenborstels, toen schoot ik echt gigantisch in de lach. Zo'n heel team wetenschappers in een futuristisch lab die zon tandenborstel aanbeden alsof ze het wiel uitgevonden hadden, en vervolgens me maat de geniale opmerking maakte. "het is maar een borsteltje hoor"

Enfin het was nu ongeveer 2,5 uur verder, ik moest nog wel paar keer lachen als ik weer aan die borstel terug dacht, maar verder gebeurde er niets bijzonders. En het effect was eigenlijk nu wel zo goed als weg.

Maat van me dacht namelijk dat ze misschien bedorven waren en maakte ff voor de zekerheid een foto om hier ff te laten zien.

We werden er overigens niet misselijk van dus ik denk zelf dat deze paddo's niet zo potentieel waren.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze zien er eigenlijk heel normaal uit. Ik denk niet dat ze bedorven waren, gewoon pech gehad met een zwak doosje. Nou moet ik zeggen dat ik nog nooit zulke slappe hawaiiaanse heb gehad, maar ik heb ook wel trips ervan geahd die echt licht waren (wat visuals en rare gesprekken, maar niet intens aanvoelend), maar ook trips waarbij al het begrip van alles weg was, de visuals de wereld onbegrijpelijk maakte etc.
Ik denk dat je dus gewoon pech hebt gehad. Ga ook niet de volgende keer voor méér dan een half bakje, het kán wel gewoonw erken van die hoeveelheid. Pech dus. Jammer.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zien er inderdaad niet bedorven uit. Maarja het blijft een natuurproduct, dus de hoeveelheid psilo en psilocybine is natuurlijk niet gestandariseerd. In de ene paddo zit meer dan in de andere, pech gehad :(
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja idd, volgende keer beter :grin:
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb het al eens gehad in de tijd dat ze nog gedroogde verkochten. Maar nog niet met verse. Spijtig , maar zeker niet opgeven hoor.
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#6
naar mijn idee zijn de hawaaijaanse paddies de extreemste qua effect, enerzijds pieken ze namelijk heel snel maar anderzijds zijn ze ook snel weer uitgewerkt.
K
KarnomelkLid
01-01-2024, 00:00
#7
hawaiaanse zijn super spacen, m'n beste ervaring heb ik met deze soort gehad. niet laten ontmoedigen door zo'n ongeluk :( & je moet zeker de hawaiaanse hebben ervaren :mrgreen:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ervaar hawaiaanse altijd als disco in m'n kamer :hearteyes:
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben ik nou de enige of zijn er nog mensen die dit ook gewoon een nogal klein uitgevallen portie'tje vinden?

:P
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo mede psychonauten,

ik ben die maat van Fezz. De portie lijkt zo klein omdat we al een aantal stengels hadden gegeten.
Helaas weinig plezier van gehad. Afgezien van een paar lachkicks heb ik niks zien draaien of bewegen.

Voelde me gewoon zwaar stoned. We hebben ieders een halve portie opgegeten. Dan zou je toch wel wat meer moeten merken van de beruchte Hawaiaanse dacht ik zo :(

Binnenkort toch die Truffels maar weer eens proberen. Die bevielen uitstekent :grin:
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hola,

Morgen is voor mij ook de eerste keer paddestoeltjes en begin met een halve portie hawaaiiaanse (omdat ik toch wel iets intens wil meemaken). Hoe zit het met bijnemen als het inderdaad te weinig blijkt te zijn? Ik eet vaak veel en ben ook redelijk lang en weeg zo'n 75kg. Moet het in ieder geval een x aantal uur wachten enzo?

Grtz
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon een half bakje opeten, en dan evt als je goed in de trip zit de rest erbij eten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."