#1
Ik heb afgelopen weekend ff een portie hawaiaanse paddo's opgehaald voor de zondag.
Samen met een maat van me ieders een halve portie gedaan aangezien dit toch één van de zwaardere paddo soort is en we alleen nog maar ervaring hadden met ieders een halve portie truffels (die ons heel goed beviel trouwens!) en ik hier toch wel een paar reports heb gelezen van mensen die helemaal van de kaart gingen van 1 portie hebben we maar besloten om rustig aan te beginnen.
Ontbijt 2,5 uur van te voren een kleine kom cruesli met melk gehad, maat van me 2 boterhammen.
Rond half 2 s'middags aten we ons portie op, ik kauwde ze zo rauw weg en maat van me nam er een plakkie brood bij.
Na een half uur begon ik me wat licht euforisch te voelen en we zaten een beetje tv te kijken, na een uurtje voelde ik me wat lichter en relaxter (beetje lichte mdma rush), maar geen visuals of wat dan ook.
Ik begon een beetje te staren naar buiten langs een lamp heen met allemaal stengels en lampjes aan de uiteinden, als ik uit-focus keek zag ik ze wel een beetje heen en weer gaan en langs de randen liepen van die regenboog achtige kleurtjes, maar zodra ik me ogen weer scherp stelde was het weg.
Vervolgens kwam er een hele vage reclame op tv van Oral B met die electrische tandenborstels, toen schoot ik echt gigantisch in de lach. Zo'n heel team wetenschappers in een futuristisch lab die zon tandenborstel aanbeden alsof ze het wiel uitgevonden hadden, en vervolgens me maat de geniale opmerking maakte. "het is maar een borsteltje hoor"
Enfin het was nu ongeveer 2,5 uur verder, ik moest nog wel paar keer lachen als ik weer aan die borstel terug dacht, maar verder gebeurde er niets bijzonders. En het effect was eigenlijk nu wel zo goed als weg.
Maat van me dacht namelijk dat ze misschien bedorven waren en maakte ff voor de zekerheid een foto om hier ff te laten zien.
We werden er overigens niet misselijk van dus ik denk zelf dat deze paddo's niet zo potentieel waren.
Samen met een maat van me ieders een halve portie gedaan aangezien dit toch één van de zwaardere paddo soort is en we alleen nog maar ervaring hadden met ieders een halve portie truffels (die ons heel goed beviel trouwens!) en ik hier toch wel een paar reports heb gelezen van mensen die helemaal van de kaart gingen van 1 portie hebben we maar besloten om rustig aan te beginnen.
Ontbijt 2,5 uur van te voren een kleine kom cruesli met melk gehad, maat van me 2 boterhammen.
Rond half 2 s'middags aten we ons portie op, ik kauwde ze zo rauw weg en maat van me nam er een plakkie brood bij.
Na een half uur begon ik me wat licht euforisch te voelen en we zaten een beetje tv te kijken, na een uurtje voelde ik me wat lichter en relaxter (beetje lichte mdma rush), maar geen visuals of wat dan ook.
Ik begon een beetje te staren naar buiten langs een lamp heen met allemaal stengels en lampjes aan de uiteinden, als ik uit-focus keek zag ik ze wel een beetje heen en weer gaan en langs de randen liepen van die regenboog achtige kleurtjes, maar zodra ik me ogen weer scherp stelde was het weg.
Vervolgens kwam er een hele vage reclame op tv van Oral B met die electrische tandenborstels, toen schoot ik echt gigantisch in de lach. Zo'n heel team wetenschappers in een futuristisch lab die zon tandenborstel aanbeden alsof ze het wiel uitgevonden hadden, en vervolgens me maat de geniale opmerking maakte. "het is maar een borsteltje hoor"
Enfin het was nu ongeveer 2,5 uur verder, ik moest nog wel paar keer lachen als ik weer aan die borstel terug dacht, maar verder gebeurde er niets bijzonders. En het effect was eigenlijk nu wel zo goed als weg.
Maat van me dacht namelijk dat ze misschien bedorven waren en maakte ff voor de zekerheid een foto om hier ff te laten zien.
We werden er overigens niet misselijk van dus ik denk zelf dat deze paddo's niet zo potentieel waren.
