Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel koste de 2 gram btw ? Lijkt mij ook wel een interessant stofje"
"Omfg...ik heb stomme dingen gedaan maar dit slaat werkelijk alles. vind je dit nu serieus leuk of probeer je stoer over te komen ? Zoals al werd gezegt geeft dit Xtc een slechte naam. En dat terwijl het 1 van de meeste veilige drug is die er bestaat.... Mensen weten tegenwoordig geen maat meer te houden Beetje jammer weer....."
"Re: puure mdma 1st time Zal wel aan mij liggen maar dit is toch geen gebruik meer ?? Dit is eerder misbruik ik bedoel...eforelektro werd nogal hard afgefikt in z'n topic XTC op een festival. En hier worden nog tips gegeven 500mg in 1 keer naar binnen mikken. Laat je het ff weten wanneer de brainzaps enz beginnen ? Ps. Gebruik a.u.b ook alinea's in je verhaal. Wordt het allemaal een stuk duidelijker op."
"Ik hou het tegenwoordig bij 2 pillen op een avond. Heb een poosje terug wel gekker gedaan. Maar las je last krijgt van Brainzaps enz is de lol er al snel af. plus ik neem nu de 3 dagen daarna altijd een capsule 5-htp voor dat ik ga slapen. Heb nu nergens geen last meer van"
"Petrovic zei: Als je goed op zoek gaat vind je het heus wel. Gewoon beetje rond het centraal station dwalen... Ik haal nooit dope op zo'n manier, maar ik zie zo nu en dan het wel gebeuren. Klik om te vergroten... Jah...ga maar lekker bij station dwalen als je graag afgezet wil worden en waarschijnlijk rotzooi krijgt moet je zoiets gaan doen. Laat het deze keer gewoon zitten en wacht tot je eigen contact er weer is. lijkt me het wachten wel waard"
"Voor zover ik weet krijg je het gevoel niet meer terug. Je zal er in ieder geval nog wel flink waus van worden"
"door Jackthetripper op 12 aug 2008 23:54 Eén keer in de 3 a 4 maanden hou ik met mijn vriendin een feestje....een schaaltje vol pillen, wat buisjes en dan 2 dagen lang dansen, hangen, vrijen, muziek luisteren.. gewoon ff helemaal alle zorgen vergeten. Klik om te vergroten... Hehehe....ff uit nieuwsgierigheid. Wat bedoel je met een schaaltje met pillen ? 5/10/15 stuks ? dat wordt me dan een kater van jewelste volgens mij. Of heb ik dat verkeerd ?"
"J0rrit zei: pretender zei: zoek je aandacht ff ergens anders met dit belachelijke verhaal..... denk dat je psychische in de war bent dus, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad.. ben benieuwd wie hier nog op in gaat... ciao Klik om te vergroten... Idd wat een bullshit is dit. Klik om te vergroten... Mee eens. Mag van mij part wel een slotje"
"Miss J zei: Hollywood zei: Voor zover ik weet krijg je het gevoel niet meer terug. Je zal er in ieder geval nog wel flink waus van worden Klik om te vergroten... Dat is ook leuk, zolang je jezelf niet al te erg voor schut zet Klik om te vergroten... Zekers.... jezelf voor schut zetten heb meestal dan toch niet zelf door op dat moment wel jammer dat het echte love gevoel verdwijnt na een tijdje."
"TrippyShit zei: Solidius zei: Het is nooit echt te laat (tenzij je een serotonine syndroom hebt). Een 5-HTP kuur is wel aan te raden als je 31 dec. met een volle lading serotonine wil knallen. Klik om te vergroten... Bedankt dit is een goeie tip. Moet he echt 5-htp zijn? Of werkt L-tryptofaan ofzo ook goed?? Wat raden jullie aan 5-htp en L-tryptofaan? Klik om te vergroten... ik heb allebei geprobeerd en mij bevalt 5-htp beter. Volgens mij daar je van 5-htp ook geen serotonine syndrome krijgen en van L-Tryptofaan wel, maar dit weet ik ook niet zeker."