Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die...

Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die...

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? :rolleyes:
M
Mr-XLid
01-01-2024, 00:00
#2
Onder welke omstandigheden heb jij deze bevindingen gedaan? Want er zijn natuurlijk ontzettend veel factoren waar jij je vast ook wel bewust van bent. Set en setting, tussenpauzes tussen slikken, je eigen gemoedstand op dat moment, voeding. En ga zo maar door. Ook heb je met pillen geen id hoeveel mg MDMA ze bevatten tenzij je ze laat testen.

Kan het zijn dat je met pillen meer gaat doseren? Dat je sneller een x aantal schijven achterover gooit. En dat je met kristallen wat huiveriger bent omdat je dit zelf moet doseren? Dat je daarom met kristallen minder mg MDMA binnen krijgt? Ik denk hoe meer MDMA je binnen krijgt hoe erger je katers worden omdat je je serotonine volledig uitput. Daarnaast speelt voeding ook een grote rol. Gezond eten zorgt ervoor dat je serotonine weer sneller op peil komt. Daar was je je wel van bewust denk ik.

Mijn ervaring met pillen en kristallen is dat je je van kristallen meer spacy kunt voelen. En met pillen juist veel actiever. Dit zou eigenlijk niks uit maken want MDMA blijft MDMA. Mijn theorie daarover is dat omdat je het in poedervorm binnen krijgt het sneller en makkelijker opgenomen word. En dat het effect daardoor veel aangenamer opkomt waardoor je gemakkelijker in chill mode kunt gaan en daardoor een veel relaxtere ervaring zult krijgen. Met pillen heb ik het id dat omdat het een pil is hij eerst in je maag uit 1 moet vallen en dan pas opgenomen kan worden. Ook kan het zijn dat je sneller gaat bij pakken omdat het dus langer duurt voor dat ie werkt. "kut pillen ik voel helemaal niks' terwijl hij nog niet eens helemaal verwerkt is in je maag. (hangt er trouwens ook nog vanaf of je een volle maag hebt of niet) En dat je op die manier dus wellicht meer mg MDMA binnen krijgt. Met een grotere kater als gevolg. Probeer voor de grap eens een pil fijn te stampen en deze door je drinken te gooien. Je zult merken dat hij veel sneller zal gaan werken en dat het veel relaxter gaat allemaal. Meer een kristal ervaring dus. Althans dat is mijn eigen bevinding.

Ik denk dat als je je opgefockt voelt als hij inslaat je ervaring veel actiever en fysieker word omdat MDMA je gevoelens ontzettend versterkt. Ben je daarintegen heel relaxt en onspannen dan word dat versterkt en ga je in ultra chill mode als je snapt wat ik bedoel.

Cheers
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#3
EternalParanoid zei:
Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ?
Hoeveel gebruik je dan ?
En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ?

Volgens mij doe jij dan veels te gek :confused:
Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal.
Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud.

Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang :openmouth:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijd terug een keer op tv een onderzoek gezien waar ze op zoek gingen naar wat er nog meer in X zat. Bleek dat sommige pillen zelfs accu-zuur en/of rattengif bevatten...

Kater van 10 weken klinkt mij ook een beetje extreem in de oren. Max wat ik ooit geslikt heb was 7 pillen, toen een weekje 'brak' maar langer ook niet.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
T-men zei:
Tijd terug een keer op tv een onderzoek gezien waar ze op zoek gingen naar wat er nog meer in X zat. Bleek dat sommige pillen zelfs accu-zuur en/of rattengif bevatten...
Klik om te vergroten...

Ben benieuwd bij welk programma dat was...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hollywood zei:
EternalParanoid zei:
Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ?
Hoeveel gebruik je dan ?
En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ?

Volgens mij doe jij dan veels te gek :confused:
Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal.
Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud.

Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang :openmouth:
Klik om te vergroten...


sorry maar mcpp hoort dus niet in je pillen te zitten :wave:

methyleendioximethamfetamine :hearteyes:
E
EternalParanoidLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr-X zei:
Onder welke omstandigheden heb jij deze bevindingen gedaan? Want er zijn natuurlijk ontzettend veel factoren waar jij je vast ook wel bewust van bent. Set en setting, tussenpauzes tussen slikken, je eigen gemoedstand op dat moment, voeding. En ga zo maar door. Ook heb je met pillen geen id hoeveel mg MDMA ze bevatten tenzij je ze laat testen.

Kan het zijn dat je met pillen meer gaat doseren? Dat je sneller een x aantal schijven achterover gooit. En dat je met kristallen wat huiveriger bent omdat je dit zelf moet doseren? Dat je daarom met kristallen minder mg MDMA binnen krijgt? Ik denk hoe meer MDMA je binnen krijgt hoe erger je katers worden omdat je je serotonine volledig uitput. Daarnaast speelt voeding ook een grote rol. Gezond eten zorgt ervoor dat je serotonine weer sneller op peil komt. Daar was je je wel van bewust denk ik.

Mijn ervaring met pillen en kristallen is dat je je van kristallen meer spacy kunt voelen. En met pillen juist veel actiever. Dit zou eigenlijk niks uit maken want MDMA blijft MDMA. Mijn theorie daarover is dat omdat je het in poedervorm binnen krijgt het sneller en makkelijker opgenomen word. En dat het effect daardoor veel aangenamer opkomt waardoor je gemakkelijker in chill mode kunt gaan en daardoor een veel relaxtere ervaring zult krijgen. Met pillen heb ik het id dat omdat het een pil is hij eerst in je maag uit 1 moet vallen en dan pas opgenomen kan worden. Ook kan het zijn dat je sneller gaat bij pakken omdat het dus langer duurt voor dat ie werkt. "kut pillen ik voel helemaal niks' terwijl hij nog niet eens helemaal verwerkt is in je maag. (hangt er trouwens ook nog vanaf of je een volle maag hebt of niet) En dat je op die manier dus wellicht meer mg MDMA binnen krijgt. Met een grotere kater als gevolg. Probeer voor de grap eens een pil fijn te stampen en deze door je drinken te gooien. Je zult merken dat hij veel sneller zal gaan werken en dat het veel relaxter gaat allemaal. Meer een kristal ervaring dus. Althans dat is mijn eigen bevinding.

Ik denk dat als je je opgefockt voelt als hij inslaat je ervaring veel actiever en fysieker word omdat MDMA je gevoelens ontzettend versterkt. Ben je daarintegen heel relaxt en onspannen dan word dat versterkt en ga je in ultra chill mode als je snapt wat ik bedoel.

Cheers
Klik om te vergroten...

Hollywood zei:
EternalParanoid zei:
Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ?
Hoeveel gebruik je dan ?
En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ?

Volgens mij doe jij dan veels te gek :confused:
Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal.
Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud.

Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang :openmouth:
Klik om te vergroten...



Ik heb dit onderzoek voorgepland daarom gebruikte ik niets voor 6 maanden en was meer dan nuchter.
Het idee was om alleen 1 molecule van speed binnen te krijgen maar ik pakte veel meer dan 1 molecule maar toch belachelijk weinig om een groot oppeppend effect te bereiken met 3 mg van speed.
Van 3 mg speed zelfs na 12 uren kon ik niet in slaap vallen, ik had een kater, had zo'n akkelig gevoel alsof er een gif in me zat. 10 weken lang voelde ik me slecht wilde voortdurend bewegen terwijl 1 minuut 1 uur duurde.
Hetzelefde verhaal is met ecstasy pil van 15 mg.

Van ecstasy pil of van speed word je actiever(speedy) maar niet van MDMA kristallen.
Mijn theorie daarover is dat de pillen en speed een gif bevatten die je lichaam actiever(speedy) maken en je lichaam doet alles om het gif uit te krijgen daarom zweet je en beweeg je als een gekke. :rolleyes:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij..moet je even naar de dokter..

Dit is namelijk niet normaal, ik heb geen flauw idee hoe je dit hebt, maar normaal gesproken is de kater na een paar dagen of hooguit een week wel weg.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#9
zoek je aandacht ff ergens anders met dit belachelijke verhaal.....

denk dat je psychische in de war bent dus, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad..

ben benieuwd wie hier nog op in gaat... :)

ciao
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
pretender zei:
zoek je aandacht ff ergens anders met dit belachelijke verhaal.....

denk dat je psychische in de war bent dus, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad..

ben benieuwd wie hier nog op in gaat... :)

ciao
Klik om te vergroten...


Idd wat een bullshit is dit.
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#11
J0rrit zei:
pretender zei:
zoek je aandacht ff ergens anders met dit belachelijke verhaal.....

denk dat je psychische in de war bent dus, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad..

ben benieuwd wie hier nog op in gaat... :)

ciao
Klik om te vergroten...


Idd wat een bullshit is dit.
Klik om te vergroten...


Mee eens. Mag van mij part wel een slotje :wave:
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
10 weken is zwaaaaaaarrrrr overdreven. Ik zelf had vroeger (kan ik tot nu toe alleen maar over spreken) als ik VOOR MIJN DOEN extreem was uitgegaan met een pilletje of drie, vier hoogstens 1 of 2 dagen een beetje een zweverige gevoel, meer niet. En trouwens, dat er gif in zit had ik je ook wel kunnen vertellen. Zelfs de genoemde grondstoffen zijn opzich niet bepaald gezond, maar dat weet je als jij er aan begint.

Enne je gaat toch zeker helemaal niet praten over moleculen he, want dan weet je waarschijnlijk ook wel dat het praktisch (theoretisch trouwens ook) om 1 molecuul in te nemen en volgens mij is speed zelfs een mengeling met vele andere moleculen wat zou betekenen dat 1 molecuul speed nemen zowiezo onmogelijk is. Vul me maar gerust aan hoor makker, maar zoals hier al eerder is opgemerkt lul je volgens mij gewoon uit je nek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."