#1
Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen? 


EternalParanoid zei:Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen?![]()
T-men zei:Tijd terug een keer op tv een onderzoek gezien waar ze op zoek gingen naar wat er nog meer in X zat. Bleek dat sommige pillen zelfs accu-zuur en/of rattengif bevatten...
Hollywood zei:EternalParanoid zei:Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen?![]()
Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ?
Hoeveel gebruik je dan ?
En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ?
Volgens mij doe jij dan veels te gek![]()
Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal.
Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud.
Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang![]()
Mr-X zei:Onder welke omstandigheden heb jij deze bevindingen gedaan? Want er zijn natuurlijk ontzettend veel factoren waar jij je vast ook wel bewust van bent. Set en setting, tussenpauzes tussen slikken, je eigen gemoedstand op dat moment, voeding. En ga zo maar door. Ook heb je met pillen geen id hoeveel mg MDMA ze bevatten tenzij je ze laat testen.
Kan het zijn dat je met pillen meer gaat doseren? Dat je sneller een x aantal schijven achterover gooit. En dat je met kristallen wat huiveriger bent omdat je dit zelf moet doseren? Dat je daarom met kristallen minder mg MDMA binnen krijgt? Ik denk hoe meer MDMA je binnen krijgt hoe erger je katers worden omdat je je serotonine volledig uitput. Daarnaast speelt voeding ook een grote rol. Gezond eten zorgt ervoor dat je serotonine weer sneller op peil komt. Daar was je je wel van bewust denk ik.
Mijn ervaring met pillen en kristallen is dat je je van kristallen meer spacy kunt voelen. En met pillen juist veel actiever. Dit zou eigenlijk niks uit maken want MDMA blijft MDMA. Mijn theorie daarover is dat omdat je het in poedervorm binnen krijgt het sneller en makkelijker opgenomen word. En dat het effect daardoor veel aangenamer opkomt waardoor je gemakkelijker in chill mode kunt gaan en daardoor een veel relaxtere ervaring zult krijgen. Met pillen heb ik het id dat omdat het een pil is hij eerst in je maag uit 1 moet vallen en dan pas opgenomen kan worden. Ook kan het zijn dat je sneller gaat bij pakken omdat het dus langer duurt voor dat ie werkt. "kut pillen ik voel helemaal niks' terwijl hij nog niet eens helemaal verwerkt is in je maag. (hangt er trouwens ook nog vanaf of je een volle maag hebt of niet) En dat je op die manier dus wellicht meer mg MDMA binnen krijgt. Met een grotere kater als gevolg. Probeer voor de grap eens een pil fijn te stampen en deze door je drinken te gooien. Je zult merken dat hij veel sneller zal gaan werken en dat het veel relaxter gaat allemaal. Meer een kristal ervaring dus. Althans dat is mijn eigen bevinding.
Ik denk dat als je je opgefockt voelt als hij inslaat je ervaring veel actiever en fysieker word omdat MDMA je gevoelens ontzettend versterkt. Ben je daarintegen heel relaxt en onspannen dan word dat versterkt en ga je in ultra chill mode als je snapt wat ik bedoel.
Cheers
Hollywood zei:EternalParanoid zei:Wat voor troep zit in ecstasy pillen en speed die kater veroorzaakt en onaangename gevoelens die 10 weken lang duren na de laatste inname MAAR wel ontbreekt in MDMA kristallen?![]()
Dus als ik het goed begrijp krijg je het zowel van Speed als van de Xtc pillen ?
Hoeveel gebruik je dan ?
En wat zijn die onaangename gevoelens ? Depressief ?
Volgens mij doe jij dan veels te gek![]()
Een flinke kater en onaangename gevoelens die 10 weken aanhouden is zeker niet normaal.
Van pillen weet ik wel mcpp je serotonine flink kan slinken en dat je er een kater aan overhoud.
Ik heb met Koninginnedag en de dag daarna een 2 gram speed en 4 xtc pillen gebruikt. was flink naar de klote maar was met 4 dagen toch wel weer aardig hersteld. Dus een kater van 10 weken is beetje lang![]()

pretender zei:zoek je aandacht ff ergens anders met dit belachelijke verhaal.....
denk dat je psychische in de war bent dus, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad..
ben benieuwd wie hier nog op in gaat...![]()
ciao
J0rrit zei:pretender zei:zoek je aandacht ff ergens anders met dit belachelijke verhaal.....
denk dat je psychische in de war bent dus, een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad..
ben benieuwd wie hier nog op in gaat...![]()
ciao
Idd wat een bullshit is dit.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."