Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pffff, wat een hoeveelheden zeg. Kan me voorstellen dat je lichaam daar een keertje klaar mee is. Hoop werkelijk voor je dat het snel (en vooral goed) kan herstellen. Zo te horen heb jij er in ieder geval van geleerd. Hopelijk bereik je dat met dit topic ook bij anderen indien ze niet bewust zijn van de gevaren van veelvuldig gebruik. Ook wat dat betreft dank voor het delen van je verhaal.."
"Met Amelie Lens heb je ook geen dope nodig.. π₯³ Vorig jaar op Free Your Mind nog van genoten.. π"
"Yup, Amelie snapt het wel. Net als Charlotte overigens.. βΊοΈ"
"Bonjour allen. Vanavond gaan we weer eens met vrienden een avondje gek doen thuis. Plan is lekker happie doen en daarna op de bank MDMA kristallen met lekker muziekje erbij enzo. Dit hebben we wel eerder gedaan maar dat was toen altijd lukraak met de natte vinger wat graaien en maar kijken wat er gebeurde. Sinds kort beschik ik over een 0,001 weegschaaltje en weet derhalve dat ik 1,873 gram kristallen heb liggen. Leuk weetje, doen we verder niets mee. Nu vraag ik mij af hoe ik de beste high kan bereiken. Ik = man Ik = 92 kilo schoon aan de haak Ik = sportief gebouwd met redelijk wat spiermassa en relatief weinig vet (zag in een ander topic dat dat mogelijk van invloed kan zijn ivm vochtgehalte in lichaam?) Ik lees redelijk vaak dat ideale maximale dosering lichaamsgewicht x 1,5 mg betreft maar neem je dat in 1x of is het aan te raden om dat in etappes te doen? If so, welke stappen zijn aan te raden voor optimaal genot? Jeetje wat een gedoe qua voorbereidingen hΓ¨? Laatste keer M was 1,5 jaar geleden dus dat is geen issue. Alvast dank voor de genomen moeite te reageren.. π₯³"
"Sorry, eerste keer niet goed gezocht. Deze mag wat mij betreft verwijderd worden.. Kwam dit topic tegen ik de archieven.. Mdma kristal doseren Hi allemaal, Ik wil samen met een vriend weer mdma kristal nemen. Vorige keer teveel genomen dus nu op zoek naar tips over een juiste dosering. Ik weeg ongeveer 53 kg en mijn vriend zal rond de 80 kg zijn. We hebben 1 gram mdma kristal. We dachten zelf aan een hoeveelheid van een xtc pil per... drugsforum.nl"
"Revolutionair zei: Inkakken is bijpakken! π Of je gewoon aan de regels houden π€― Klik om te vergroten... Dat inkakken is bijpakken heb ik wel een beetje gezien.. π Ga me eens proberen aan de "aanbevolen" hoeveelheid te houden. Kijken wat dat doet.. π₯³"
"Ik ken de smaak en ben er uiteraard geen fan van. Maar hebben vloeitjes dus kunnen bommetjes maken.. π "
"Nee, gewoon nee!"
"Jointje achteraf vind ik wel lekker. Tijdens vind ik zonde van de M.."
"Jippiekajeej zei: Als je vaker gebruikt kun je de pech hebben dat je hormonen uit balans schieten en blijft je lichaam adrenaline produceren. Klik om te vergroten... Helder verhaal. Mag ik vragen wat voor jou "vaker gebruikt" inhoudt? Is dat heel frequent of heb je gewoon echt hele dikke pech?"