Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodone euforie?

Oxycodone euforie?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Even fijn stampen, beetje water, beetje citroensap. Komt het iets sneller op.

Het is geen 200mg MDMA of cocaïne in ieder geval.

30mg Oxycodon in 1x zul je zelfs zonder tolerantie wel overleven, misschien even plat op bed liggen dan wel.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
25tolife zei:
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.

Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d

Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..

Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
:(
Klik om te vergroten...
50mg om te nodden? Ik heb met 20mg al genoeg om te nodden. Als je geen tolerantie hebt al met 10mg wel. 50mg is wel veel hoor :P. Maarja zo is iedereen anders
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
benzzzy zei:
Ergens in de afgelopen 5 jaar ja...

En ik ben me idd bewust dat dit dodelijk kan zijn voornamelijk ivm "vomit asphyxiation" en "respiratory depression" whatever TF dat in het Nederlands mag wezen.
Klik om te vergroten...
Je bent je bewust van de gevaren maar je weet niet wat het in het Nederlands betekent? 😆

Vraag me dan sterk af in hoeverre je de gevaren daadwerkelijk kent.. 😅
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad. Doe niet zo stom. Wil je dood ofzo?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Natozlato zei:
Inderdaad. Doe niet zo stom. Wil je dood ofzo?
Klik om te vergroten...
Het pakte anders niet anders uit dan verwacht dus tja...
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Harmless zei:
Je bent je bewust van de gevaren maar je weet niet wat het in het Nederlands betekent? 😆

Vraag me dan sterk af in hoeverre je de gevaren daadwerkelijk kent.. 😅
Klik om te vergroten...
Ik weet wat het betekent ik hang gwn vast op de vertaling...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Het pakte anders niet anders uit dan verwacht dus tja..
Klik om te vergroten...

Heel erg dom! Die vriend van mijn vriend is zo doodgegaan. Dit is gewoon zelfoverschatting.
B
BeetjeWappieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het hangt sowieso een beetje af van je verwachtingspatroon. Als je denkt dat je gaat spacen zoals van mdma volgt er alleen teleurstelling.
Wat betreft je vraag of je eraan moet wennen: ik weet niet of wennen uberhaupt wenselijk is. tolerantie is snel opgebouwd en dat spul is aardig verslavend.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
50mg om te nodden? Ik heb met 20mg al genoeg om te nodden. Als je geen tolerantie hebt al met 10mg wel. 50mg is wel veel hoor :P. Maarja zo is iedereen anders
Klik om te vergroten...

Komt ongetwijfeld door mijn tolerantie , (Ik slik het al jaren inmiddels met tussen pauzes als het kan kwa pijn) maar ken persoonlijk niemand die aan 10mg al genoeg heeft maar als dat zo is , is dat alleen maar mooi. Hoe minder hoe beter. Niemand wil een ademhalingsdepressie (laag tot zeer lage ademhalingsfrequentie) met aspiratie.. Levensgevaarlijk vooral aspiratie (als je die slaapt en niet wakker word als je gaat overgeven en het braaksel zo in je longen terecht komt..) Dat kan zo een ritje naar de Intensive care worden als je "geluk" hebt en je word gevonden of er is een tripsitter.
benzzzy zei:
Ergens in de afgelopen 5 jaar ja...

En ik ben me idd bewust dat dit dodelijk kan zijn voornamelijk ivm "vomit asphyxiation" en "respiratory depression" whatever TF dat in het Nederlands mag wezen.
Klik om te vergroten...

Weet je gelijk wat het in het Nederlands is..
Be safe!

PS Toch een voordeel om het medische journaal ook in Engels te volgen :tongueout:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

IMG-20200207-WA0004.jpg
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Dus ik heb over de opgelopen 3 uurvminuten 30mg oxycodone op.

Ik voel haast geen euforisch ik voel me gewoon gesedeerd en Enigsinds comfortabel.

Is het mogelijk dat ik moet wennen aan opioid en of is dit normaal.

Bekijk bijlage 5421
Klik om te vergroten...
Het is toxh een pijnstiller.....
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.

Oxycodon is tegen pijn hoe meer mensen het misbruiken des te meer mensen het niet krijgen die het wel nodig hebben met chronische pijn e.d

Niet geschikt voor jou doeleinde plus het zal je wat kosten op straat beter iets anders..

Groetjes van een 24/7 chronisch pijn zenuwpijn patiënt
:(
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
25tolife zei:
Mwah heb je minimaal 50mg nodig om te nodden en heb je wat euforie maar voor echte euforie zou ik mdma aanraden of iets wat ervoor gemaakt is.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel Gwn geen euforie.
Ja ik voel me goed maar niet de ik heb net een drug op goed.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
20m zou een goede start dosis moeten zijn @Jmths
Klik om te vergroten...
80mg Oxycodon is ook wel lekker, ga je wel een keer of drie over je nek maar je moet er wat voor over hebben.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
Ik heb trouwens ook 2 flunitrazolam pellets op.

Maar voor de volgende keer bij hoeveel raad ie aan als 30mg over 3 uur waarvan 20mg gesnoven was.
Klik om te vergroten...

Zal weinig uitmaken tenzij je 0 tolerantie hebt voor beide.

Ps
Oxycodon werkt beter oraal. Platgestampt door je drankje doen om de extended release eruit te halen
Enjoy!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Net 0.5mg flunitrazolam en 10mg oxycodon Boof.

En een druppeltje mad dog 357
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is instant release.
En ik heb 40mg op en werd alleen misselijk en kreeg jeuk.

Waarom doet dit niet meer?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Net 4 fluni pellets erop gepleurd en nogsteeds niet eufoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."