Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCarnaval ! ( Vastelaovend ) en....drugs

Carnaval ! ( Vastelaovend ) en....drugs

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat dit nog in 2014 was. Met een maat waren we praktisch al heel de dag aan het zuipen in ieder caf猫 die we vonden. Ergens in de nacht besloten we naakt rond te lopen.
Tot de politie er stond ben beginnen lopen en zat te roepen voor heel knokke als je me pakt droogneuk ik je. Ben kunnen ontsnappen en ben achter de kerk in slaap gevallen met een beha en ondergoed馃槀
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is in een woord: geweldig!!
Zo hoort het!
Wij gooiden in de stadsfontein 5 liter wasmiddel. 脫贸k leuk om te zien...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar was je ook verkleed is dan de grote vraag @Legio Patria Nostra
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lang geleden was carnaval een tijd (je) waarin het druggebruik van mij enorme proporties aannam.
Hash, drank, zo mogelijk sos, paddo's, van alles kwam er voorbij en dan ook nog eens zoveel mogelijk!

Wie had of heeft dit 贸贸k?
Wie wil er wat leuks over delen?

Go.Ahead!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
En dan met de vraag blijven zitten, van wie die kledingstukken geweest zijn, en.....Wat er nou gebeurd was. ...
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Van boven de rivieren. Ben er wel eens heen geweest maar had vooral het gevoel dat iedereen laveloos dronken wordt terwijl de foute hosnummers meegeschreeuwd worden. Wat natuurlijk ook drugs is maar wel wat eenzijdig. Wordt daar verder zoveel gebruikt?
L
Levensgenieter馃寛Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Toen ik nog carnaval vierde, gebruikte ik geen drugs. Nouja, alcohol, om de muziek te kunnen verdragen. 馃ぃ

Kom jij ook uit Limburg @Legio Patria Nostra?
L
Levensgenieter馃寛Lid
01-01-2024, 00:00
#8
transformated zei:
Ik denk dat dit nog in 2014 was. Met een maat waren we praktisch al heel de dag aan het zuipen in ieder caf猫 die we vonden. Ergens in de nacht besloten we naakt rond te lopen.
Tot de politie er stond ben beginnen lopen en zat te roepen voor heel knokke als je me pakt droogneuk ik je. Ben kunnen ontsnappen en ben achter de kerk in slaap gevallen met een beha en ondergoed馃槀
Klik om te vergroten...

Ben je een vrouw dan?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ben je een vrouw dan?
Klik om te vergroten...

Nope een man.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
transformated zei:
Nope een man.
Klik om te vergroten...
Dat maakt je verhaal nog mooier.. :tongueout:
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Syl zei:
Maar was je ook verkleed is dan de grote vraag @Legio Patria Nostra
Klik om te vergroten...

Jazeker, altijd verkleed.
Anders hoor je er niet bij.
Ik weet alleen niet meer, wat mijn plunje toen was....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Toen ik nog carnaval vierde, gebruikte ik geen drugs. Nouja, alcohol, om de muziek te kunnen verdragen. 馃ぃ

Kom jij ook uit Limburg @Legio Patria Nostra?
Klik om te vergroten...

Daar heb ik idd een tijd gewoond. Ja.
De liefde van mijn leven gehad.
In " Het stedje van Plezeer".
Maar dat is al einen Ganzen Weile zuruck.
Minstens 35 jaar.
En. Heel vreemd, als ik die muziek ervan weer hoor, krijg ik een bui van nostalgie.
Dan wil ik weer terug, truuk in die feestelijke dreej daage...
Al die oude bekende caf茅s weer in, en uit,
Zoals o.a.. Het Labierint, met honderden soorten bier, de Galerie, voor de snobs, zand op de vloer, Kefeej Piet Pollux, de Blauw Trap, Kefeej Capri bar, Kefeej de Staak, enz. enz. enz....
Maar, dat gaat dus niet gebeuren!
Dat zou erg dom zijn.
Want ik gooi me gegarandeerd weer vol met bier....
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
En dan d茅ze nog!

Met carnaval in Valkenswaard beginnen.
Ik ging altijd all茅茅n. Toen dus 贸贸k.
Biertje, peukje, jointje, enz enz.
Op het randje net een knokpartij kunnen ontlopen. Dat schijnt daar vaker te gebeuren overigens...daar wil ik niet meer aan meedoen, dus: wegwezen.
En dan..:
Vroeg in de ochtend wakker worden in een droge greppel, vlak bij Borkel en Shaft. Van de ochtendkou.
En niets meer weten van wat en hoe er gebeurd was die avond.
Hoe erg kan je t' maken, nietwaar. Om te gillen..eigenlijk!
O Ja, idd. De muziek. Heel vaak idd neet um aan te huure! ( de kenners onder ons weten wat ik hier precies mee bedoel)

Heet van de drukpers:

Opletten voor vals geld, 20 euro nepgeld!
Dit tijdstip is goed uitgekozen om dit geld in de handel te brengen, dus weest gewaarschuwd...

Vastelaovend Saame!
L
Levensgenieter馃寛Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat was dan zeker in Maastricht? Die tenten die je opnoemt ken ik niet. Hoe oud ben je?

Alaaf! 馃コ Ik ga alleen naar de optocht kieke
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben 63. Dat mag je best weten.
Maar deze tenten liggen niet in Maastricht.
Ik heb een duidelijke hint gegeven...(lol)

En ikzellef, lost ik zegge dat ik der neet mier naor gaon kieke.
Den tied is veurbeej .

Het eerste en laatste stukje thread in het plat..want het is wel genoeg zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."