Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeegfout

Weegfout

46 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leermomentje.. 🤣😅
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#2
Echt een enorme flater! Ik heb een weegfout gemaakt, een 0 teveel! Ipv 0.020 heb ik 0.20
4F-MPH afgewogen en gebruikt 😱😱😱 vanaf de eerste keer ging het al mis, geen wonder dat de zakjes zo snel leeg waren 😵
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
200 mg? Dat is 10 keer een zware dosis! Ik zou de huisartsenpost meteen bellen.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vanaf de eerste keer? Is dat nu voorgevallen of ook al eerder?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Steek een vinger in je keel.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja weet ik, mijn eerste advies was ook om de huisartsenpost te bellen.

Ze mag volgens mij deze upper ook niet nemen in combo met alle medicijnen die ze slikt.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#7
De keren hiervoor, stuk of 5.

Niet nu, ik had nu een klein zakje met 1g. Toen ik ging afwegen vond ik er nog erg weinig overbleef in het zakje en dat ik dus een nul gemist heb.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#8
Natozlato zei:
Ze mag volgens mij deze upper ook niet nemen in combo met alle medicijnen die ze slikt.
Klik om te vergroten...
Ik mag niks in combinatie natuurlijk...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe je wel een beetje voorzichtig?
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natozlato zei:
Doe je wel een beetje voorzichtig?
Klik om te vergroten...
Ja, nu wel!
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
🤨
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
RooieFenix zei:
Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
Klik om te vergroten...
Gaat het wel goed met je?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
RooieFenix zei:
Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
Klik om te vergroten...

Zo denk ik niet over jou hoor. Alles was goed bedoeld. Je bent oud genoeg om zelf te bepalen wat je in je lijf stopt.
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee, helemaal niet... Ik probeer alles om mijn fucking leven dragelijk te maken maar ik verneuk echt alles. Jezus zeg..
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#16
RooieFenix zei:
Kom maar hoor, ik kan het hebben! Stomme, idiote psychiatrische teringteef. Rot op met je domme lulverhaal...
Klik om te vergroten...
@RooieFenix tegen wie heb je het hier? Toch niet tegen @Natozlato mag ik hopen?
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eik zei:
@RooieFenix tegen wie heb je het hier? Toch niet tegen @Natozlato mag ik hopen?
Klik om te vergroten...
Nee, natuurlijk niet! Dit is wat ik denk dat jullie denken...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee joh tuurlijk denken we dat niet! Iedereen kan een fout maken toch?!

Ps hoe is het nu met je?!
H
HannekeVLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee, dat kan niet... Dit is de overtreffende trap van dom. Niet 1 keer maar elke keer. Maar waarom ben ik nog niet dood dan? Omdat dat te makkelijk is, ik ga natuurlijk niet gemakkelijk dood. Zelfde verhaal van toen die keer dat ik 200EH insuline inspoot en er ook niks gebeurde. Ja, boze verpleegkundigen. Daar komt het op neer. Er zal altijd iemand boos op mij zijn. Onacceptabel, daar kan ik niet mee leven. FML...
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je heb even getest of 10x de heavy dose lethal is. Blijkbaar niet.
Voelde je dan niet een zeer intens effect?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."